XXL Nutrition

Respect eachother... Bouyashakaa!!

Users who are viewing this thread

FraGGo

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2002
Ok hier mijn lijstje :D
T - Veel kennis en goede strengheid (bestaat dat woord???) bij het modden.
3XL - Veel kennis en heeel veel doorzettingsvermogen om na al die jaren nog steeds te blijven trainen.. respect :thumb:
Dandy - Omdat ie ALTIJD antwoord (ook niet zo raar met 30 posts per dag gem. ;))
-Ma3stro- - Voor z'n CS info :)
MrJ - Voor z'n BB promotie op andere fora :thumb:
verder nog rob G, Bracke, spike en BOS

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Ik ben onroerd jongens, nee echt I love you all, na ya alleen S...e dan niet he :p (ik zal zijn naam niet te veel noemen anders verdwijnt mijn reply misschien wel weer

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
I feel a lottha respect out here!!! :)

Jongens, gaan jullie mijn moeders boodschappen nu ook naar huis dragen? ;)

Maaruh, allereerst natuurlijk alle mods die dit forum draaiende houden. Dan uiteraard de 'oude garde' ook nog, degene die dit forum bom vol waardevolle en bruikbare info pompen! Thnx a lot!!! Zonder jullie trainede ik nu nog steeds elke spiergroep 2 keer per week, 2 uur lang, at ik nog steeds 2 boterhammen per dag en woog ik nog nog steeds 10 kilo minder :) Daarbij houd dit forum me altijd gemotiveerd wat natuurlijk ook super belangrijk is. RESPECT!!! :)

Dandy: damn, 30 posts per dag en dan zijn ze ook nog bijna allemaal nuttig, hoe krijg je het klaar? :)
Bracke: Goede info, meest goedhartige, dier-en milieuvriendelijke kerel van deze wereld :)
Big Steve: kewle topics en gappige reply's
Bart82; nog niet zo lang hier maar blijkt nu al een goeie vent, kennis van zaken en humor!
Fraggo: Goede vent, dat unrealen dat doen we s00n! :)
Bodyman: kan altijd goed om je lachen ook al kom je ooit een beetje erg lomp uit de hoek.
Levrone@: je verslag over je date was schitterend :)
Ennuh, Espi, Nilsje12345, Purple('s avatar), Man-Mountain,Oom Oli (maybe vaak een beetje lack of respect voor anderen maar wel humor) een de rest waar ik zo niet op kan komen...

Laatst bewerkt:

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Mister X, Vieren, Zandokan, Hellraiser, Spike, Rob12345 en mezelf. Voor deze personen heb ik hier nou het meeste respect...

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Originally posted by Oom Oli

Ikzelf heb ook respect voor alle moderators, behalve voor Spike, maar ja, het is normaal dat je niet met iedereen even goed opschiet....

:rolleyes: ???

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2003
Hellslayer dat was pas een goede vent ik mis hem wel hoor met zijn positieve instelling en zijn verstand van zaken. :D

OP
nicodemus6

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 feb 2003
Originally posted by Big Steve
Hellslayer dat was pas een goede vent ik mis hem wel hoor met zijn positieve instelling en zijn verstand van zaken. :D

bromsmurf is niet meer...:(

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
t is jammer dat deze thread weer afzakt...kom op mensen

give us love:heart:

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member