AndroidHealthClinic

Respect eachother... Bouyashakaa!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ach je kent het wel.. Respect voelen voor een ander, een idool figuur.. Iedereen heeft er een, iedereen is er een. Maar niet iedereen weet ervan. Misschien es een mooi id om elkander es krediet te geven. Wie respecteer je op dit forum? Naar wie kijk je op? En waarom?
 
Vooraleerst, mijn kennis over het tot aant leden op dit forum is beperkt.. Vandaar dat mijn keuze slechts een vertekend beeld geeft.

Dandyman post de hele dag door. Hij heef tal veel mooie posts geplaatst, geen ontkennen aan. Denk maar aan het succes van "Riddle me this".. Bovendien vind ik het toffe persoonlijkheid, samen met RobG en Big Steve.. Beiden fleuren de boel mooi op.. Wat ik voorla bewonder is hoe ze de boel mooi recht kunnen houden. Af en toe wanneer er iets triest gepost wordt door een of andere member, antwoorden zij terecht en gerechtvaardigd.

This is for you guys [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik respecteer sowiezo Admin omdat hij erg veel tijd en moeite in dit board steekt verder respecteer ik oli wel omdat ik altijd wel om hem kan lachen
 
Originally posted by Bracke
Dandyman post de hele dag door. Hij heef tal veel mooie posts geplaatst, geen ontkennen aan. Denk maar aan het succes van "Riddle me this".. Bovendien vind ik het toffe persoonlijkheid, samen met RobG en Big Steve.. Beiden fleuren de boel mooi op..

Ik hou van je wil je verkering? [Abeelding niet meer beschikbaar]





Ik heb respect voor iedereen die serieus bezig is met het bouwen van haar of zijn lichaam, ik weet hoe moeilijk het is om je aan train/eetschema’s te houden. Voor de rest respecteer is vooral Admin voor zijn goede adviezen en ik ben blij met jongens zoals Bodyman, Dandyman, (mijn schatje) Brack, RobG en Bart die maken mij altijd aan het lachen.

Nou ik kom er maar voor uit.

IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL :D

Steve
 
Love you to:D
 
Admin : he's my superior en een verschrikkelijk leuke gast om mee te praten
3xl : veel kennis en ervaring, ik vind er inspiratie bij
Squat : goede kennis aan't worden, heel toffe vent! superatleet
Bos : slimme jongen
Espi : ik vind dat ze heel veel goeds te zeggen heeft. interessante persoon
Munk(en) : sympathieke jongen, sterke vent!

dat zijn de personen met wie ik het meeste contact heb en die ik het meest respecteer.
 
Originally posted by Big Steve


Ik hou van je wil je verkering? [Abeelding niet meer beschikbaar]





Ik heb respect voor iedereen die serieus bezig is met het bouwen van haar of zijn lichaam, ik weet hoe moeilijk het is om je aan train/eetschema’s te houden. Voor de rest respecteer is vooral Admin voor zijn goede adviezen en ik ben blij met jongens zoals Bodyman, Dandyman, (mijn schatje) Brack, RobG en Bart die maken mij altijd aan het lachen.

Nou ik kom er maar voor uit.

IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL :D

Steve

Dat vindt ik tof van je en vergeet niet ik hou ook van jouw :D en van alle anderen alleen bij spike moet ik er nog even over nadenken
 
Spike, je weet waarschijnlijk wel dat ik u ook respecteer. Je hebt me al veel geleerd op het gebied van powerlifting...heb er al veel aan gehad...je hebt al altijd mijn vragen beantwoord
Voor de rest respecteer ik alle HARDE WERKERS het meest....je word niet groot door in uw zetel te zitten he.
Mijnheer Oli vindt ik een leuke grapjas waar ik altijd wel mee kan lachen
 
Originally posted by Spike
Admin : he's my superior en een verschrikkelijk leuke gast om mee te praten
3xl : veel kennis en ervaring, ik vind er inspiratie bij
Squat : goede kennis aan't worden, heel toffe vent! superatleet
Bos : slimme jongen
Espi : ik vind dat ze heel veel goeds te zeggen heeft. interessante persoon
Munk(en) : sympathieke jongen, sterke vent!

dat zijn de personen met wie ik het meeste contact heb en die ik het meest respecteer.



En wat vind je nou van mij? :p
 
Originally posted by Spike
Admin : he's my superior en een verschrikkelijk leuke gast om mee te praten
3xl : veel kennis en ervaring, ik vind er inspiratie bij
Squat : goede kennis aan't worden, heel toffe vent! superatleet
Bos : slimme jongen
Espi : ik vind dat ze heel veel goeds te zeggen heeft. interessante persoon
Munk(en) : sympathieke jongen, sterke vent!

dat zijn de personen met wie ik het meeste contact heb en die ik het meest respecteer.

Idd, zooooo vanzelfsprekend dat ik er niet voor gekozen heb om ze te nomineren. Iedereen heeft respect voor het dutchbbteam, geen twijfel aan.. Zonder hen, zaten we hier nu niet ;)
 
Mooie woorden Bro. :thumb: helemaal mee eens!!
 
me 2 alleen die spike dan he
 
Originally posted by Bodyman
me 2 alleen die spike dan he


Ikzelf heb ook respect voor alle moderators, behalve voor Spike, maar ja, het is normaal dat je niet met iedereen even goed opschiet....
 
Bodyman, Spike is een aardige kerel hoor, heb je hem al es ontmoet?
 
Ach daar heb je het weer:rolleyes: Wees nu es voor een keer positief.. Misschien een mooi moment, Oli en Body, om het met Spike es bij te leggen.

Een goede raad :thumbs:
 
Ik geloof best dat het een aardige kerel is in het echt maar hij kan en wil geen discussie aangaan en als het hem teveel word verwijdert hij reply's of delete hij hele post. Wees dan gewoon reeel en reageer er niet meer op, maar dat verwijderen van threads waar iemand veel moeite op heeft gedaan :rolleyes: kan ik niet waarderen
 
idd, uiteraard de mods.

Burn heb ik veel aan gehad en altijd bereid om te antwoorden
Admin-verschrikkelijk veel kennis in de breedste zin van t woord
3xl- wederom veel kennis en behoorlijk veel ervaring
Bos-wederom veel kennis

maar deze jongens verdienen zowiezo alle respect met de tijd die ze in dit forum steken.

verder heb ik goede en leuke ervaringen met Bracke en RobG. al vanaf t begin dat ik hier kwam had ik al iets extras met deze twee jongens. t klikte gewoon goed. Daarbij heeft Bracke altijd een aparte kijk op de zaak en vind ik zijn formuleringen vaak van ongekende klasse...slijm slijm:D (ik hou ook van jou..geen smilie)

verder uiteraard Big Steve waar ik niet meer zonder kan hier. met Frenkpie heb ik ook altijd goede en leuke gesprekken op msn.

en wat is dit forum nog zonder Oli en Bodyman, 2 gevalletjes apart
 
Originally posted by Bracke
Ach daar heb je het weer:rolleyes: Wees nu es voor een keer positief.. Misschien een mooi moment, Oli en Body, om het met Spike es bij te leggen.

Een goede raad :thumbs:



Ach ,ik hoef geen internetvriendjes.... met een wijffie af en toe via internet ben ik al lang tevreden
 
Originally posted by dandyman

verder uiteraard Big Steve waar ik niet meer zonder kan hier.

Volgende weekend bij jou of bij mij thuis? :eyebrow:
 
Back
Naar boven