Fitness Seller

Respect eachother... Bouyashakaa!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goe bezig Steve:whip:
 
ik respecteer vooral Elmar omdat hij echt een lauwe gozer is!
props
 
Hé Munk bedankt voor je PM-tje ik bewaar je 06-nummer en natuurlijk mag je met ons meedoen volgende weekend. Hoe meer zielen hoe meer vreugde! en sorry jongens het is mijn beurt om het masker te dragen dit keer. :D
 
Big Steve omdat het zo'n grapjas is.
Dandy omdat ie gewoonweg altijd hier is.
Rob G is gewoon een toffe peer.
Bracke omdat ie een geval appart is.

Natuurlijk ook Levrone, Bodyman en misschien zelfs Oli omdat ie gewoon geschift is en d'r niet om maalt.

En natuurlijk ook de mods...

en enkele anderen die ik waarschijnlijk vergeten ben

:D
 
Originally posted by bart82
Big Steve omdat het zo'n grapjas is.
Dandy omdat ie gewoonweg altijd hier is.
Rob G is gewoon een toffe peer.
Bracke omdat ie een geval appart is.

Natuurlijk ook Levrone, Bodyman en misschien zelfs Oli omdat ie gewoon geschift is en d'r niet om maalt.

En natuurlijk ook de mods...

en enkele anderen die ik waarschijnlijk vergeten ben

:D

Appart? :windup:
 
De mods, Dandy is super. Bracke is top. Big steve is top, OLi is super komish, Bodyman is ook zekersss top, Rob G,.
 
Originally posted by Levrone@
De mods, Dandy is super. Bracke is top. Big steve is top, OLi is super komish, Bodyman is ook zekersss top, Rob G,.

Wel, weet je.. Ik denk dat iedereen op dit forum wel iedereen bewonderd als je het zo stelt.. Iedereen is anders, iedereen heeft zn kwalitieten.. Net zoals in een (action-hero)-(teken)film, zoals bv Xmen, startrek, enz...

Ok is mis een belachelijke vergelijiking:rolleyes:
 
Dandyman: jaja Omdat hij gelijk over ken begon :D
Admin : Voor al ze harde werk
Big Steve : Omdat ie Jaloers is op me Buikie :P
Oli : Omdat ik echt de mooiste foto ooit van hem heb! haha en altijd lachen met hem!
 
IK bewonder iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
l

vrede op aarde !!!!!!!!!!!!!
 
Levrone en Ryu ook uiteraard, helemaal vergeten. mijn excuses hiervoor:( . Enne vooral Levrone is in mijn ogen helemaal omgedraaid, positief gezien sinds ik zijn voorstelthread las. toen dacht ik dat hij zwaar negatief in t leven stond en scheit had aan ales en iedereen. boy, was I wrong
tevens heeft Kenneth ook een goede indruk achtergelaten in de korte tijd dat hij hier zit.

enne Bart, als ik hier niet de hele dag mn leven zat te vergoooien zat ik niet in je lijstje??hmmm?je wordt bedankt:D

hoe dan ook, wat Bracke zegt, we zijn in weze allemaal wezens die hetzelfde doel nastreven met elk hun eigen karakters die vaak naadloos op elkaar aansluiten.

wordt helemaal emotioneel hier...:)

Steve, aan mij de beurt om de voorbinddildo met extra genotsknots te dragen, dan ofer ik mij volgende keer wel weer op om t masker te dragen

enne Steve, wat is er zo komisch aan het woordje "thread"?:D
 
Originally posted by dandyman
enne Steve, wat is er zo komisch aan het woordje "thread"?:D

Dat mag Dandy maar dan wel rustig aan, dat wat je vorige keer bij me deed vond ik niet leuk. Ik heb verdome door jou schuld een week niet kunnen zitten laat staan me laten palen. Ik wil wel gewoon me werk kunnen blijven doen en als ik naar de wc ga vind ik het prettig om te persen en niet dat het spontaan mijn reet uit komt walsen.

your lover :D
 
hey kwaliteit boven kwantiteit steve, en bij mij krijg je waar voor je geld. ik heb je althans nooit horen klagen. maar vooruit, ik zal de volgende keer jou zonder extra genotsknots aanpakken en dan schroef ik wel de fiestpompvariant eraan. kan je zelf naar gelang het balletje opppompen en stoppen wanneer je m al goed voelt. heb ik gister binnengekregen en damn, wat een ervaring.


ps, Levrone heb jij onderhand geen last van een lamme arm. ik zou nu onderhand die dumbbell eens afwisselen:p
 
Originally posted by Big Steve


Dat mag Dandy maar dan wel rustig aan, dat wat je vorige keer bij me deed vond ik niet leuk. Ik heb verdome door jou schuld een week niet kunnen zitten laat staan me laten palen. Ik wil wel gewoon me werk kunnen blijven doen en als ik naar de wc ga vind ik het prettig om te persen en niet dat het spontaan mijn reet uit komt walsen.

your lover :D

Zie het al voor me :barf:
 
Originally posted by dandyman
enne Bart, als ik hier niet de hele dag mn leven zat te vergoooien zat ik niet in je lijstje??

Inderdaad!

:D
 
mooi, dan weet ik wat ik aan jou heb..ik wou je net op mn lijstje zetten...wordt tijd dat ik maar weer mn pen pak:D

ps, wie doet er aan de buddylijst?..wel toepasselijk toch
 
Originally posted by dandyman
hey kwaliteit boven kwantiteit steve, en bij mij krijg je waar voor je geld. ik heb je althans nooit horen klagen. maar vooruit, ik zal de volgende keer jou zonder extra genotsknots aanpakken en dan schroef ik wel de fiestpompvariant eraan. kan je zelf naar gelang het balletje opppompen en stoppen wanneer je m al goed voelt. heb ik gister binnengekregen en damn, wat een ervaring.


ps, Levrone heb jij onderhand geen last van een lamme arm. ik zou nu onderhand die dumbbell eens afwisselen:p

:D
 
Originally posted by dandyman
mooi, dan weet ik wat ik aan jou heb..ik wou je net op mn lijstje zetten...wordt tijd dat ik maar weer mn pen pak:D

ps, wie doet er aan de buddylijst?..wel toepasselijk toch

Ik doe aan de buddylijst.. Jij staat er al lang in hoor :eyebrow:
 
ik zal m eens opmaken dan;) en geen nood hoor, jullie komen er allemaal in

ps.iedereen die mij kent weet dat ik allday every day online ben dus om mij in je buddy lijst te zetten..beetje dubbel op he;)
 
Back
Naar boven