MuscleMeat

Respect eachother... Bouyashakaa!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok hier mijn lijstje :D
T - Veel kennis en goede strengheid (bestaat dat woord???) bij het modden.
3XL - Veel kennis en heeel veel doorzettingsvermogen om na al die jaren nog steeds te blijven trainen.. respect :thumb:
Dandy - Omdat ie ALTIJD antwoord (ook niet zo raar met 30 posts per dag gem. ;))
-Ma3stro- - Voor z'n CS info :)
MrJ - Voor z'n BB promotie op andere fora :thumb:
verder nog rob G, Bracke, spike en BOS
 
Ik ben onroerd jongens, nee echt I love you all, na ya alleen S...e dan niet he :p (ik zal zijn naam niet te veel noemen anders verdwijnt mijn reply misschien wel weer
 
I feel a lottha respect out here!!! :)

Jongens, gaan jullie mijn moeders boodschappen nu ook naar huis dragen? ;)

Maaruh, allereerst natuurlijk alle mods die dit forum draaiende houden. Dan uiteraard de 'oude garde' ook nog, degene die dit forum bom vol waardevolle en bruikbare info pompen! Thnx a lot!!! Zonder jullie trainede ik nu nog steeds elke spiergroep 2 keer per week, 2 uur lang, at ik nog steeds 2 boterhammen per dag en woog ik nog nog steeds 10 kilo minder :) Daarbij houd dit forum me altijd gemotiveerd wat natuurlijk ook super belangrijk is. RESPECT!!! :)

Dandy: damn, 30 posts per dag en dan zijn ze ook nog bijna allemaal nuttig, hoe krijg je het klaar? :)
Bracke: Goede info, meest goedhartige, dier-en milieuvriendelijke kerel van deze wereld :)
Big Steve: kewle topics en gappige reply's
Bart82; nog niet zo lang hier maar blijkt nu al een goeie vent, kennis van zaken en humor!
Fraggo: Goede vent, dat unrealen dat doen we s00n! :)
Bodyman: kan altijd goed om je lachen ook al kom je ooit een beetje erg lomp uit de hoek.
Levrone@: je verslag over je date was schitterend :)
Ennuh, Espi, Nilsje12345, Purple('s avatar), Man-Mountain,Oom Oli (maybe vaak een beetje lack of respect voor anderen maar wel humor) een de rest waar ik zo niet op kan komen...
 
Laatst bewerkt:
Mister X, Vieren, Zandokan, Hellraiser, Spike, Rob12345 en mezelf. Voor deze personen heb ik hier nou het meeste respect...
 
Originally posted by Oom Oli



Ikzelf heb ook respect voor alle moderators, behalve voor Spike, maar ja, het is normaal dat je niet met iedereen even goed opschiet....


:rolleyes: ???
 
Hellslayer dat was pas een goede vent ik mis hem wel hoor met zijn positieve instelling en zijn verstand van zaken. :D
 
Originally posted by Big Steve
Hellslayer dat was pas een goede vent ik mis hem wel hoor met zijn positieve instelling en zijn verstand van zaken. :D

bromsmurf is niet meer...:(
 
t is jammer dat deze thread weer afzakt...kom op mensen

give us love:heart:
 
Back
Naar boven