MuscleMeat

Restaurants Rotterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Ha luitjes,

Ik heb jullie ervaring even nodig :p ;

- Omdat ik deze week afgestudeerd ben, ga ik dit weekend uiteten in Rotterdam met mijn ouders.
Ik mag kiezen waar, en wat. Zelf houd ik enorm van sushi, maar helaas mijn gezelschap niet en ik wil natuurlijk ook dat hun lekker eten!

Ik vroeg me af: hebben jullie nog aanraders qua restaurants (liefst tapas) ? Lijkt me dus ook wel leuk een keer tapas te gaan eten! Heb ooit 1x bij La Cubanita gegeten, was prima maar niks bijzonders. Er is vast wat beters te vinden in Rotterdam!?


Alvast bedankt :)
 
Shabu Shabu bij de westblaak. Niet super bijzonder maar je kan er wel heel lekker eten. Voor ieder wat wils
 
't Zusje (heeft ook een vestiging in Rotterdam). Is ook een tapasrestaurant. Het is wat La Cubanita eigenlijk hoopte te worden maar vreselijk mislukt is. Serieus lekker eten!

Shabu Shabu is altijd goed, vooral vestiging Rotterdam Alexander (en Zoetermeer, maar je vraagt specifiek om Rotterdam). Ook als je geen sushi lust kan je hier prima eten want sushi is nog niet eens een kwart van de kaart.
 
Als je perse sushi wilt eten in rotterdam is er maar een plek momenteel waar het all you can eat echt goed is:

 
Als sushi het niet is, zou je misschien voor vietnAmees kunnen gaan. Een van mijn favoriete keukens. Je hebt een paar opties in Rotterdam. Little V is prima en wel wat hipsterig, maar ook erg lekker eten.

Voordeel van Vietnamees; niet alles is pittig, keuze tussen garnalen, vis, vlees of vegetarisch is vrij groot. Verrassende maar ook toegankelijk qua smaak.
 
Back
Naar boven