MuscleMeat

Resultaat na 11 maand hard werk!

Bezoekers in dit topic

PeTTerPaTer

Cool Novice
Lid geworden
4 mei 2014
Berichten
82
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
Beste lezers,

vorig jaar ben ik de strijd aangegaan tegen mijn overgewicht. 1-5-2013 ben ik begonnen met puur alleen cardio. Langzaam begonnen met 2 x pw 1 uur en van daaruit heb ik het uitgebouwd. Tegen december 2013 had ik al redelijke resultaten behaald en heb een pauze ingevoerd van 1 maand om op 2 januari 2014 er weer hard tegenaan te gaan. Ik merkte al gauw dat ik op een plateau was beland en besloot om de 6 x 2 uur cardio te veranderen in 6 x 1 uur en krachttraining erbij te doen. Immers, meer spier is meer verbranding in rust.

Ook dit langzaam uitgebouwd, geen zin in blessures. Ik kwam van mijn plateau af en al gauw woog in 98KG. Nu ik de smaak van krachttraining te pakken had heb ik het in mijn schema laten staan en tot op de dag van vandaag doe ik het nog steeds.

4 x pw KT (4 x 1 uur)
5 x pw cardio (5 x 50 min na de KT (traplopen/stairmaster)
4 x pw insanity (4 x 45 min)

Al met al gaat het aardig goed en soms heb ik het gevoel dat het allemaal wat te snel gaat.
Op dit moment volg ik niet een speciaal dieet, wel let ik op wat ik eet en weet tot op de 100 kcal nauwkeurig wel wat ik binnenkrijg. Klinkt wel als dieet, maar ja :) Ik probeer aan te geven dat ik niks op papier heb staan.

Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren als ik een voedingsschema ga maken zodat ik groei. (weet wel wat er gaat gebeuren natuurlijk, maar weet niet of dat is wat ik wil! Wil graag atletische blijven) Op dit moment wordt er geen gebruik gemaakt van enige supplementen. Ik weet niet of mijn volgende redenatie correct is maar hoe langer ik blijf groeien ZONDER sups en een speciaal voedingsschema blijf ik dit in eerste instantie aanhouden. Kan mij later alleen maar meer voordeel geven.....right?

Mijn doelen heb ik nog niet helder, fitness of bodybuilding. Die keuze hoef ik nu nog niet te maken want volgende week wordt ik eerst geopereerd en dan paar maanden revalideren (ergste is nog dat ik dan dus niet kan sporten!!!, toch hoop ik binnen 2 maand weer wat te kunnen doen) Ik kan in die tijd genoeg nadenken over wat ik wil en of ik een beetje genen heb die geschikt zijn voor bodybuilding.

leeftijd - 29
lengte - 1.95m
body-fat - volgens iemand die mij 2 maand geleden met huidplooi gemeten heeft was het toen 15/16% , geen idee hoe correct dit is.


That's it eigenlijk :) Cheers







iw7jtl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Holy shit! respect man, kan aan mij liggen maar zie ook nog wel wat decent spiermassa. goed gedaan :)

En groeien zonder supplementen gaat prima hoor, zijn helemaal nergens voor nodig. hoewel een whey shake altijd makkelijk is natuurlijk.
 
Zo, beste vooruitgang haha. Netjes man!
 
Goed bezig, kerel!
 
wow respect man! ga zo door
 
Goed bezig man, erg netjes!
 
Geweldig om te lezen! Hard werk loont echt. Ik zou mij als ik jou was nu gaan focussen op het bouwen van spiermassa! =)
 
Respect man!! Ga zo door, echt heel knap!
 
:eek::eek::eek: knap gedaan man :thumbs:
 
Wow, al heel wat reacties. Klopt dus wel dat dit een goed bezocht forum is (gehoord van de jongens in de sportschool ;) ) Bedankt voor alle reacties. Ga maar eens nadenken wat ik wil met m'n body. Na revalidatie misschien toch maar voedingsschema maken en kijken hoever we komen? :rolleyes:
 
Respect man, heerlijk bezig zo..
hou zo vol zou ik zeggen..........
 
Mooie prestatie, goed dat je je levensstijl zo hebt omgegooid. Een juist voedingsschema in combinatie met krachttraining zorgt voor optimale spiergroei (als je doel een atletische fysiek is, is dit ook aan te raden). Supplementen zijn niet noodzakelijk, maar kunnen helpen bij het behalen van je doelen.

Succes met de revalidatie en ik ben jaloers op het feit dat je wel een beginpic hebt in ontbloot bovenlijf :P
 
Thx TheRay :)

Ja, ik schaamde me ook niet voor m'n lichaam. Alleen was/is het niet gezond om zo zwaar te zijn.
Dat is dan ook de reden dat ik on-gechangeerd met een ontbloot bovenlijf op de fout kon ;)
 
Wow !!! Blijf zo verdergaan !
 
Knap werk kerel!
 
Sterk man!
 
Geweldige progressie man! Wat een verschil
 
nice transform, mag ik zelf vragen hoe je omging met plateau's die je bereikte tijdens het afvallen? (periodes waarbij je niets of niet veel afviel, ook na opvolging van je schema)
 
Back
Naar boven