AndroidHealthClinic

Resultaat na 3,5 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Salden

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
616
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
91kg
Mijn kuur is 12 weken en bestaat uit :

w1 - 12......750 Testo Enanthaat ( 500 mg p/keer in 3 keer over 2 weken )
Dag 1 - 5......10 mg M1T + 200 mg 4AD
Dag 6 - 25......20 mg M1T + 400 mg 4AD
Dag 26 - 30......30 mg M1T + 600 mg 4AD
w2 - 5......Dianabol 25 mg p/d
w1 - 12......Proviron 25 mg p/d

PCT : Clomid/Nolva en HCG
HCG wordt ook tijdens de kuur na elke 3 weken de daarop volgende 2 weken gebruikt.

Dit is mijn 3e echte kuur en 4e als je die van vorig jaar met alleen M1T mee telt.

Ik besloot om er M1T bij te nemen omdast ik daarvorig jaar in 3 weken 5 kilo zwaarder mee was geworden.
Natuurlijk zat daar ook vocht bij , maar vooral mijn armen waren toen duidelijk groter.

Helaas kon ik pas vanaf de 2e week met Dianabol beginnen want die had ik net niet op tijd binnen.
De M1T gaf me in ieder geval al in de eerste week een goede zet van 1,5 kilo.

Mijn eerste twee kuren hadden er Deca bij en gemiddeld kwam ik dan zo'n 8-9 kilo aan in 10 weken.
Deze keer wilde ik het gewoon eens anders doen.

Op dit moment heb ik er 3,5 week op zitten en ben precies 7 kilo zwaarder dan toen ik begon.
Ik probeer schoon te eten en laat alle "minder gezonde" dingen staan.
Mijn buik is er nog niet dikker van geworden, want mijn broekmaat is hetzelfde.
Wel wordt de beenruimte krapper.

Er komt nog 8,5 week aan eens zien waar we op uit komen.

Laat de zomer maar komen... :p
 
test dianabol en m1t... toe maar...

wel goed resultaat al na 3,5 week
 
Heb je geen striemen aan je armen ofzo??? :eek:
 
Die kreeg ik bij mijn allereerste kuur ooit.

Wat ik nu kan zien is daar verder nog niets bij gekomen.
Hopelijk blijft het zo.

Soms is de pomp wel zo erg dat ik het gevoel heb dat ik van binnenuit ga "ontploffen".

Het is dan heel moeilijk om na een armtraining nog onderarmen te doen, want die druk op de binnenkant onerarmen is dan erg hoog.
 
--> Logboek.
 
Resulaat na 4,5 week : 8,5 kilo zwaarder.

En mijn gevoel zegt dat het nog wel even door gaat. :D
 
Goede results, maar is dianabol én m1t niet een hele grote dreun voor je lever?

Anyways succes bro.
 
Net vanaf deze week voel ik soms mijn lever iets.
Veel minder dan met voorgaande kuren.

Schoon eten, geen alcohol;, genoeg proteine, vitaminen , omega vetzuren etc helpen ook om je lichaam in en zo goed mogelijke staat te krijgen en te houden.

Over 5 dagen ben ik met de M1T klaar en heb er aan gedacht om de laatste 10 dagen erna de Dianabol van 25 mg naar 50 mg op te voeren.
Daarna ben ik klaar met de Dianabol en houd ik alleen de Testo Enanthaat over voor de laatste 6 weken.
 
Salden zei:
gedacht om de laatste 10 dagen erna de Dianabol van 25 mg naar 50 mg op te voeren.
Daarna ben ik klaar met de Dianabol en houd ik alleen de Testo Enanthaat over voor de laatste 6 weken.

Kun je dat niet gewoon níet doen en het houden op wat je nu hebt en dan na de dbol er Winstrol bij nemen tot aan je nakuur. Kom je meteen wat harder uit want de combinatie en de enorme toename in gewicht doen me denken aan een gewéldige bloat up cycle. :)
 
Bedankt voor de tip !
 
:eek: 4 weken lang M1T tot 30mg en vanaf de 2de week DBol?! :eek:
Is dit wel wijs?
 
Dit is niet iets om als eerste kuur te doen.

Tot nu toe geen steken in de zij, hooguit iets gevoeliger
 
hoeveel heb je van je vorige kuren vast gehouden? en wat zijn je huidige stats als ik vragen mag? :)
 
Back
Naar boven