MuscleMeat

Resultaat na 7 weken

Bezoekers in dit topic

Tips: Vreten,zonnebank,benen scheren en voorstellen in het daarvoor bedoelde deel van het forum!
 
naturel? goed bezig man!
 
Are you serious, Paul?
 
JAA paul is echt serieus bezig!!
 
nee ff serieus, ik zie wel verschil. Ben je ook bezig met je voeding? Stel je anders ff voor en zet meteen je stats en je doelen erbij. Ga zo door
 
Damn je post je foto al na 7 weken, je bent nog steeds skinny, dus meer eten bro.
 
bouwens62 zei:
Tips: Vreten,zonnebank,benen scheren en voorstellen in het daarvoor bedoelde deel van het forum!

waarom altijd dat benen scheren zeg.
Niedt iedereen houdt van de wijf man look.
 
robocop zei:
waarom altijd dat benen scheren zeg.
Niedt iedereen houdt van de wijf man look.

Ja daar heb je gelijk in :D maar het is alleen een tip en geen 'must'.
 
Ik had nog minstens drie weken gewacht met het plaatsen van foto's.
 
Post over 6 maanden nog maar es wat foto's, en vergeet niet te eten.
 
foto's na 7 weken:roflol:
 
Je moet ook niet verwachten dat je na 7 weken al echt resultaat boekt, dat komt na een half jaar (met veel, heel veel trainen) pas
 
Die jongen vraagt om een serieuze reactie over zijn progressie.. niet om al dat gezeik van jullie...

Nu is 7 weken dan inderdaad wel heel erg vlot om al een aantal foto's neer te zetten, maar kom dan met constructieve posts...
Hij zal denk ik veel meer hebben aan tips over voeding / training enzovoort in plaats van gezeik over zijn kapsel...

@ de topic starter ... bewaar de foto's die je nu hebt.. en zet ze over een half jaar eens naast de foto's die je dan maakt :) dan kun je goede progressie zien .. tot die tijd... verdiep je goed in de voedingssectie en de trainingssectie op dit forum :) daar valt genoeg te leren :)
 
Hiekie zei:
Die jongen vraagt om een serieuze reactie over zijn progressie.. niet om al dat gezeik van jullie...

Nu is 7 weken dan inderdaad wel heel erg vlot om al een aantal foto's neer te zetten, maar kom dan met constructieve posts...
Hij zal denk ik veel meer hebben aan tips over voeding / training enzovoort in plaats van gezeik over zijn kapsel...

@ de topic starter ... bewaar de foto's die je nu hebt.. en zet ze over een half jaar eens naast de foto's die je dan maakt :) dan kun je goede progressie zien .. tot die tijd... verdiep je goed in de voedingssectie en de trainingssectie op dit forum :) daar valt genoeg te leren :)

Daar heb ik wat aan:)

Het is idd misschien wat vroeg om te posten, er is al duidelijk verschil zichbaar. Kan deze foto`s over een half jaar weer naast elkaar zetten.

Ik ben idd wel bezig met mijn voeding. Alleen hoor van mensen dat ik te veel melk drink. Soms wel 1 liter per dag. Das wel veel.

Maar hoeveel eieren mag je eigenlijk per week eten? Daar zijn de meningen zo verschillend over. Volgens het voedings centrum mag je er max 3 in de week.
Iemand die van andere mening is?

Ojwa, die van dat scheren zag ik ook als tip. Ik ga hem verder alleen niet gebruiken:haha:
 
Niet naar het voedingscentrum luisteren, 2-3 eieren per dag kan ook zeker geen kwaad.
 
Als je precies het tegenovergestelde doet van wat het voedingscentrum zegt komt het allemaal wel goed. Beetje overdreven, maar begin eerst eens met meer te eten want aan je frame te zien ben je wel erg licht begonnen.
 
Euhm, 1 liter melk teveel? Waarom?
Ik drink minimaal 1,5 tot max 2 liter op een dag, en ik leef nog hoor ;)

Je bent op weg, goed gaan eten, en hard trainen.
 
Back
Naar boven