AndroidHealthClinic

Resultaat na bloedonderzoek

Bezoekers in dit topic

luukie33

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Beste mensen,

Ik ben Luuk 24 jaar, 183, 73 kilo. Geen overgewicht, train 3x per week, eet erg gezond, slaap goed.
Ik heb nog nooit gekuurd, maar de mensen die op dit deel van het forum zitten weten veel van bloedwaardes, ik hoop dan ook dat iemand mij kan helpen.

Naar aanleiding van de volgende klachten heb ik mijzelf laten testen op testosteron.

- vermoeid
- vlak qua emotie
- slome spiergroei
- afname libido en soms erectie
- vanuit mijn pubertijd wat puffy tepels overgehouden

Mijn huisarts wilde in geen enkele mogelijkheid mij laten testen op testosteron dus ik ben naar medimark gegaan. Tijdens het eerste telefoongesprek is mij verteld dat ik niet nuchter hoefde te zijn. Ik heb die dag normaal gegeten en het bloed is afgenomen om 16:00 uur.

Hierbij een scan van het resultaat, SHBG komt er nog aan ( klik even op de foto)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zoals ik het resultaat interpreteer is mijn testosteron aan de lage kant, kan iemand mij aub nog wat meer informatie geven en evt tips voor verdere gang van zaken.

Alvast erg bedankt!
 
Testosteron zegt niet zoveel. Wil je een duidelijk oorzaak vinden dan moet je ook

LH
FSH
Oestradiol
SHBG
Vrij Testosteron (index)

laten testen
 
Als dat je adres is zou ik die weg halen.
 
Nee is van het bedrijf
 
wat koste deze test ?
 
Ben van dezelfde leeftijd en heb deze ook laatst getest en had 24
 
Beetje laat getest. Kun je beter vroeg in de ochtend doen. Zal desalniettemin alsnog laag uitvallen.

En zoek een nieuwe huisarts.
 
Testosteron zegt idd niet veel. neem een heel hormoonhuishouding onderzoek. iig de belangrijkste zoals beschreven door karon. er zijn nog een aantal andere dingen waar je je op kan testen zoek de topics door. succes goos!
 
Als je testosteron wil laten testen, moet je dat 's morgens doen. Om 16h zijn je waardes veel lager. Om 8 uur 's morgens had je waarschijnlijk een perfecte waarde die een stuk hoger ligt.
 
Ze gaan je vrije test zo te zien nog uitrekenen.

Zou daar nog even op wachten.

p.s: Had je ook zo'n k*t dokter die allemaal achterdochtig deed ?
 
Back
Naar boven