AndroidHealthClinic

Resultaat na winstrol only (GS) kuurtje

Bezoekers in dit topic

peuters

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2004
Berichten
113
Waardering
0
Na gisteren op de weegschaal te hebben gestaan wil ik iedereen het goede nieuws meedelen :D :

Ik ben 1.70m , 20 jaar en train 8 jaar , waarvan 4 a 5 jaar heavy .

mijn stats voor de kuur :

69.9 kilo

11 % vetpercentage

mijn stats na de winstrol only kuur (10mg tabs van GS) > 40 mg per dag gedurende 3 weken :

74.9 kilo
9,5 % vetpercentage

De eerste week voelde ik weinig , het had immers zijn tijd nodig om in te werken . De 2e week was wel wat anders , ik had enorm veel kracht . Mijn spieren spande keihard aan :D en de pomp tijdens de training was ook goed . Mijn dieet kon eigenlijk nog wel wat beter , ik kreeg sommige dagen bijna nix binnen en daarom misschien dat ik maar 5 kilo gewonnen heb. Maar de kuur werkt nog ff verder en ben ondertussen ook bezig met B12 injects , dus ik kan (lees wil) nogwel wat zwaarder worden .

Bijwerkingen heb ik niet gehad btw .

greetz
 
Laatst bewerkt:
je resultaat die je met je kuur hebt behaald is zeker niet slecht kerel.

al denk ik gezien je stats dat dat meer komt dat je nog niet tegen je natuurlijk limiet aanzat voor de kuur.

na 8 jaar trainen zou ik absoluut zwaarder willen zijn dan 70 kilootjes, als je voeding en je training goed op orde was dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug.

maar twintig jaar hey en 8 jaar trainen, wou dat ik begonnen was op me 12e dan had ik een stuk betere fundering gehad dan dat ik nu heb.

wat bedoel je de kuur werkt nog wel ff verder? je bent nu toch klaar?? in dat geval werkt je kuur niet meer verder vriend want winny heeft een korte esther

groetjes
Michel
 
winny heeft geen esther, ik denk dat hij tabs bedoelde of niet??
 
daar ga ik wel vanuit aangezien hij het heeft over 40 mg elke dag
 
40mg kan ook in tabs zijn. is alleen een beetje teveel.
 
Een mooi resultaat. En als jij dat bent in je avatar dan ben je prima in vorm.

De winstrol is erg snel je bloedbaan uit, dus je kuur werkt echt niet door hoor. ;)
 
Ik bedoel met dat nawerken dat de winstrol nog niet is uitgewerkt ,

tenzij dat de krachttoename ook blijvend is , want ik ben nog steeds een pak sterker dan voor de winstrol :eek:

aja latin , ik heb een tijdje geleden uitgelegd dat mijn lichaam steeds streefde naar die 70 kilo , ik mocht bulken en ff wat bijkomen , maar echte gains die blijven waren er niet. Nu ga ik proberen om zonder gear 80 kilo te halen , omdat ik nu mijn grens van 70 kilo hopelijk kwijt ben .

en ik raad niemand aan om op 12 jaar te beginnen , echt niet :( , maarja ik wou het doen ,en als je dan wat veel boekjes leest zoals flex enz, ja dan stop je niet voor je zelf echte spieren hebt hé :D

greetz
 
Lauw zei:
Een mooi resultaat. En als jij dat bent in je avatar dan ben je prima in vorm.

De foto is van 2 jaar geleden , toen stond ik op ongeveer 70 kilo . Kzal een van de dagen eens een nieuwe foto plaatsen
 
peuters zei:
De foto is van 2 jaar geleden , toen stond ik op ongeveer 70 kilo . Kzal een van de dagen eens een nieuwe foto plaatsen

Yo peuters, je ziet er inderdaad goed uit kerel. Ben benieuwd hoe de foto's zijn na de stromba-only-kuur :D :D
 
bigtony zei:
Yo peuters, je ziet er inderdaad goed uit kerel.

vind je het gek deze jongen heeft een fundering aangelegd dat is ongelooflijk, vanaf 12e trainen en nu 8 jaar bezig, ik wou dat ik het ook had gedaan
 
Latin spirit zei:
vind je het gek deze jongen heeft een fundering aangelegd dat is ongelooflijk, vanaf 12e trainen en nu 8 jaar bezig, ik wou dat ik het ook had gedaan

Yep, daar is weinig meer tegenin te brengen. Op mijn twaalfde stond ik 24 per dag op een skateboard en daar krijg je geen spieren van ;)
 
nee maar is nog altijd beter dan computerspelletjes spelen en chips vreten zoals ik deed op die leeftijd ;)
 
peuters zei:
ik kreeg sommige dagen bijna nix binnen en daarom misschien dat ik maar 5 kilo gewonnen heb. Maar de kuur werkt nog ff verder en ben ondertussen ook bezig met B12 injects , dus ik kan (lees wil) nogwel wat zwaarder worden .


greetz


Je bent 5 kilo verzwaard op 3 weken en je vet% is ook gezakt, dus je bent eigenlijk nog meer bijgekomen...en je zegt dat je maar 5 kilo bent bijgekomen :eek:

Dit is al het beste resultaat dat ik ooit gehoord heb, 5 kilo pakken op 3 weken winnytabs ??? Maar alles is blijkbaar mogelijk...zelf éénmaal 5 weken 30 mg gepakt en 3 kilo bijgekomen.

grtz wimpy ;)
 
top resultaat bro, en de kracht is zeker blijvend!

hoe lang ben je als ik vragen mag?

groetjes
 
Inderdaad de kuur werkt niet door, de kracht blijft gewoon. Als je goed traint (wat denk ik zeker het geval is) dan houdt je de kracht zeker vast, en de massa zal je ook voor het overgrote deel vasthouden.
 
europeman zei:
winny heeft geen esther, ik denk dat hij tabs bedoelde of niet??

Winstrol inject heeft ook geen ester. Is stanozolol opgelost in olie of wateroplossing.
 
peuters zei:
Ik bedoel met dat nawerken dat de winstrol nog niet is uitgewerkt ,

tenzij dat de krachttoename ook blijvend is , want ik ben nog steeds een pak sterker dan voor de winstrol

Dat mag wel ook, waarom zou je anders kuren als je daarna alles weer kwijt raakt ;)

Het schijnt dat je met winstrol beter resultaten kunt vasthouden omdat winstrol niet zo zwaar op je axis drukt. En ook geen vochtretentie. What you see is what you get.

Wel een zeer goed resultaat voor 3 weken winstrol bro!
 
Leviathan zei:
Winstrol inject heeft ook geen ester. Is stanozolol opgelost in olie of wateroplossing.

Wateroplossing...ietsje pijnlijker :D

grtz wimpy
 
wimmeke26 zei:
Je bent 5 kilo verzwaard op 3 weken en je vet% is ook gezakt, dus je bent eigenlijk nog meer bijgekomen...en je zegt dat je maar 5 kilo bent bijgekomen :eek:

Dit is al het beste resultaat dat ik ooit gehoord heb, 5 kilo pakken op 3 weken winnytabs ??? Maar alles is blijkbaar mogelijk...zelf éénmaal 5 weken 30 mg gepakt en 3 kilo bijgekomen.

grtz wimpy ;)

En toch heb ik het gevoel dat ik meer kon bijkomen mits nog meer te eten , maar ik ben zeker tevreden met het resultaat . Het zal moeilijk zijn om in de toekomst hetzelfde resultaat te krijgen met winstrol omdat dit mijn eerste kuur was.

De kerel die mij de winstrol verkocht zei dat ik het moest opbouwen en afbouwen , zodat het uiteindelijk 8 weken zou duren met 100 tabs .

mooi niet gedaan , meteen begonnen met 4 tabs per dag , want als je maar 1 tab neemt om zogezegd op te bouwen , dan pis je die er gewoon weer uit volgens mij .

De 2e week was de superweek , mijn pomp bleef heel lang in mijn spieren , zag er niet slecht uit :D , maar dat de piek voorbij gaat dat voel je wel .

kheb nieuwe foto's in mijn gallery gezet
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven