AndroidHealthClinic

resultaat

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Voor:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Na:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Laatst bewerkt door een moderator:
zoo, die 1tu heeft er behoorlijk ingekickt! om over de synthol nog maar te zwijgen :D :D :D :D :D

D. zei:
zoo, die 1tu heeft er behoorlijk ingekickt! om over de synthol nog maar te zwijgen :D :D :D :D :D

Nee, is geen synthol. Dit is een verbeterde variant; Photothol. :D

Wat een gains Axe!!!!

Kun je me misschien wat tips geven zodat ik deze gains ook kan krijgen...? :)

Je moet echt iets aan de verhoudingen doen hoor. Die arms zijn dan wel gigantisch, alleen de verhouding hè :o :D .

Cowgirl Herb zei:
Je moet echt iets aan de verhoudingen doen hoor. Die arms zijn dan wel gigantisch, alleen de verhouding hè :o :D .

Vind ik ook. Je gains zij goed, maar alleen in je armen. Je borst is niks gegroeid. Misschien ligt het aan de foto..

dudes, hebben jullie niet door dat het photoshop is ? ziet er wel grappig uit, echt synthol werk jaahh..

haha leuk is dat... kom op kijk naar die foto. denk je nou echt dat die jongen exact hetzelfde gezicht kan trekken met dezelfde omgeving en belichting en plek, nadat hij een jaar lang bi en tri getraind heeft:D

CQ_Demolisher zei:
dudes, hebben jullie niet door dat het photoshop is ? ziet er wel grappig uit, echt synthol werk jaahh..

is dat photoshop trucage??? meen je dat!!

een beetje Axe's vorderingen in twijfel trekken...erg slecht van je kerel

is gewoon pure Ryubolic toch?

dandyman zei:
is dat photoshop trucage??? meen je dat!!

een beetje Axe's vorderingen in twijfel trekken...erg slecht van je kerel

Ze zijn gewoon jaloers! :mad:

inderdaad. allemaal stomme ecto´s die het niet kunnen verdragen dat jij zo goed op 1tu en ryubolic reageert. Ik zie dat je ook nog gecut hebt en er een strak naveltje van hebt gekregen? goed gedaan hoor... ik geloof je wel! ben je inmiddels al weer gespierder?

Vind ik nou ook niet kunnen, axe traint hier keihard voor zo een machtige bi-triceps te krijgen en jullie verwijten hem direct van photoshopfraude ...

:mad:

foei foei foei :no:

Waar gaat dat naartoe.

Die kerels weten gewoon niet dat jij een proefpersoon van de ryubolic bent ... nog last van die groene huid ... of is dit heuveltje ondertussen al verholpen?

Laatst bewerkt:
hoeveel tijd zit er tussen die foto's?

Wel gruwelijk, als je alles proportioneel bijwerkt met goede software kan je wel echt huge zijn op de digitale snelweg. :p

de verhoudingen kloppen niet helemaal, maar het is wel lacheeee

jullie weten vast niet dat axe 55kg is bij 1.85m. Beide foto´s zijn immers bewerkt! Hij vertelde mij dat hij door zijn 1tu/ryubolic cycle maar liefst een halve kilo is aangekomen. Hij heeft gepland om nog 20van deze kuurtjes te doen om zo nog huger te worden, rond een kilo of 60. Het is niet goed voor hem, maar ik kon hem er niet vanaf zetten. Hij wilde immers niet veel ouder worden dan hij al was, wat toch al niet kon volgens mij. (hij is geen 26meer zei die!) Hij heeft ook zijn gezicht bewerkt en dat van dandyman erop gezet. Het oogt inderdaad niet, maar wie kun je het kwalijk nemen?

Back
Naar boven