MuscleMeat

resultaat

Bezoekers in dit topic

dnny4

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
350
Waardering
0
Heeyyzz

Ik ben begonnen met me buikspieren trainen en me armspieren te trainen. Hoe lang duurt het voor dat je rusultaat heb? Ik wil graag snel wat gespierder worden ( ook voor de mei vakantie en zomer vakantie ).
Ik ben een jonge van 13 jaar en weeg 70 kg ik doe :

50 Sit Ups ( per dag )
3x12 Reverse Crunch ( per dag )
3x12 Leg Raises ( per dag )
3x12 Hip Ups ( per dag )
25x Bicycle Cruch ( per dag )
1 min Scharen ik weet niet hoe dat heet maar gewoon dat je plat op de grond ligt en dan je benen vlak boven de grond houd ( per dag )
4x25 met een rugtas van 4.1kg doe ik gewoon wat je met dumbbells ook doet. ( per dag )

Misschien heeft iemand wat tips ofso en weet iemand wanneer ik resultaat zie.
misschien is het handig om te zien wat ik zo ongeveer eet:
10 boterhammen
4 plakken onbijtkoek
1 bord warm eten
1 zakje koekjes ( kan van alles zijn net wat we hebben )

oow en ik train 5x in de week. ( 3x veldvoetbal 2x zaalvoetbal )

met vriendelijke groet
Danny

graag snel reactie terug
 
alles moet maar snel tegenwoordig. bb is een ''sport'' waar je JAAAAREN over doet!!

en je eet veel te weinig.
geen proteine
klote koolhydraten.
eet maar rijst, kip brood kip vis gehakt. veel veel veel!

en als je snel wil.

shyntol
 
vind dat je een beetje erg veel buikspieroefeningen doet... en je moet ze ook niet elke dag doen, je spieren hebben tijd nodig om te herstellen...
ook moet je wat meer gaan eten;)
en zoals frietmetmayo al zei, bb kost veel tijd! maar voor de mei vakantie en sowieso voor de zomervakantie zal je lichaam er al aardig uitzien hoor:)
 
Hi,


Hoe snel je groeit hang er van volgende factoren af:
- Hoe intensief train ik
- Hoe eet ik
- Hoeveel train ik
- Hebben de spiergroepen genoeg rust (min 48u
- Hoe droog sta ik (BF%, maar hoe snel je droog wordt hangt van je metabolisme, cariosessies en eet gewoontes af om het 'simplistisch' voor te stellend)
- Genetisch (deels, maar dat genetische sluit dan ook weer aan bij het metabolisme, end aar kan op ingespeeld worden denkik door producten (geen ervaring mee))

Je traint ook enkel armen en buik, train fullbody.
Bekijk eens BB-wedstrijden, en denk enkel dat die mannen maar armen en buikspieren hebben, geen schouderspieren, quads, traps, lats, pecs, ...
Hoe zien ze er dan uit, komt het mooi uit denk je?:)

En aangezien je weinig eet, gaat je lichaam alles wat je eet omzetten in vetstoffen, een soort overlevingsmodus.
Het gaat niet om weinig of veel eten, maar om JUIST eten.


@frietmetmayo
BB is eigenlijk geen sport, maar een levensstijl in mijn ogen..
 
Duss als ik jullie goed begrijp moet ik veel meer eten ( veel koolhydraten ).
En als ik dan zo door blijf trainen ( en dan veel eet ) krijg ik meer spier massa ?
Is het dan ook duidelijk te zien? Moet ik dan meer trainen of niet?
Oow en frietmetmayo wat is shyntol?

Met vriendelijke groet danny
 
Oow en wat is dan goed om te eten, waar veel koolhydraten in zitten ?
Dat je gewoon op school of thuis kunt eten ( niet rijst ofso ! )

met vriendelijke groet

danny
 
veel trainen, eten en rust is idd de manier;) je moet het alleen goed weten te combieneren! wanneer je een spiergroep traint moet je minimaal 2 dagen rust houden met die spiergroep(=niet trainen), en veel eten om te herstellen. niet alleen koolhydraten zijn goed, die dienen vooral als brandstof/energie voor je lichaam.
zoek eten met veel eiwitten erin, die zorgen ervoor dat spieren herstellen en dus groter worden;) eiwitrijke producten moet je maar ff zoeken bij de voedingssectie

en synthol... niet aan beginnen! tis een soort olie wat je in je spieren spuit waardoor ze groot worden... maar niet aan beginnen!
 
haha lol, Komt ii daak bij zijn moeder vragen: "Mam, Kun je een potje synthol halen? Op dbb zeggen ze dat dat goed voor je spieren is."
 
Hoe groot ben je?

Succes met het trainen :rolleyes:
 
Voor syntholarmen, tik in google eens in: "Gregg valentino"

Je weet meteen wat het is;)

Zijn armen zijn ontploft, voor heel de documentaire op youtube 'The man whos arm exploded'
 
waarom train je alleen je buik :sd:
 
Naar mijn gevoel lijkt het hem een fixatie, ik heb hem in mijn post proberen uitleggen dat fixatie dus niet goed is.

Minder eten, enkel buik trainen = denken dat je te vet bent.

Eet juist, beweeg voldoende, en het komt in orde.


Ik heb hier van iemand eens een spreukje gelezen
Als tiener ben je nooit te zwaar voor je lengte, maar we te klein voor je gewicht.

Het is dus hoe je het bekijkt, go for it: eten, trainen, rusten



en om op vraag van TS te antwoorden.
pasta zit boordevol KH
 
alles moet maar snel tegenwoordig. bb is een ''sport'' waar je JAAAAREN over doet!!

en je eet veel te weinig.
geen proteine
klote koolhydraten.
eet maar rijst, kip brood kip vis gehakt. veel veel veel!

en als je snel wil.

shyntol

karma +++ voor jou helemaal met je eens ! mensen willen snel groeien pilletje dit pilletje dat ........spuitje erin zonder enige ervaring met bb en na paarmaanden zijn ze alles weer kwijt.....:p
 
Mannen toch:p

seves gaat hij het nog vragen aan de mama:p

- Mama, wilt ge wat synthol in mijn armpjes steke?:$
* Mja, kheb alleen maar olijfolie in huis, ook goed? SPUIT
 
Met dat brutale schema moet je na 1 week al veranderd zijn in een buffel.
 
ik vind zelf niet dat je dat soort dingen moet zeggen als "als je wilt, synthol"
die jongen weet er duidelijk niks van en straks kan ie er een keer aan komen of word het hem aangeboden en denkt hij "hey die jongens op DBB zeiden dat je er snel gespierd van word" en dan zul je zien op sbs6 "jongen in ziekenhuis blablabla" met de quote "DBB zei dat het goed was"

:P nu ga ik iets te ver sorry maar mijn punt is duidelijk denk ik.
 
Ik ben 1.87 en weeg 70 kg ( 13jaar )
Ik begin niet aan synthol hoor:P
Ik snap het niet helemaal met dat je 2dagen rust moet houden ofso?
Naaa ik snap het een beetje maar groeien je spieren daar meer door dan?
Als ik dan met 2dagen rust doe moet ik me dan aan een schema houden?
( in die 2dagen rust met ik veel eiwitten eten?)

met vriendelijke groet Danny
 
jah beter laat je synthol erbuiten zeker als het om beginners gaat, want je weet maar nooit er zijn genoeg gekken die het wel zouden doen.
 
spieren trainen is niets meer als je spieren aanzetten voor groei.
groeien doen je spieren alleen als ze rust krijgen en als je voldoende
voedingsstoffen binnenkrijgt: kcal, koolhydraten, veel eiwitten, gezonde vetten enz.
 
Back
Naar boven