AndroidHealthClinic

Resultaten bloed onderzoek

  • Topic starter CXLBV
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Hoeveel b12 en d3 nam je?
 
Geen idee waarom je het suppleert, maar ja, biotine is berucht voor interferentie bij immunoassays. Veel bloedwaardes worden bepaald met immunoassays. Het kan daarbij leiden tot zowel te lage als te hoge uitslagen.
Voor de haarlijn helpt het een beetje. Maar deze info klopt?

Minstens 1 dag ervoor stoppen is al genoeg? Ik ben nu ook al helemaal gestopt met biotine ook.
 
Voor de haarlijn helpt het een beetje. Maar deze info klopt?

Minstens 1 dag ervoor stoppen is al genoeg? Ik ben nu ook al helemaal gestopt met biotine ook.
Dat klopt redelijkerwijs wel ja. Sommige assays zijn wat gevoeliger voor interferentie dan anderen. Als uitwasperiode komt deze studie uit op 3 dagen bij suppletie van 10 mg dagelijks of meer: https://www.future-science.com/doi/10.4155/ipk-2017-0013

Persoonlijk zou ik het zekere voor het onzekere nemen en er 4 van maken.
 
B6 staat er niet bij zie ik, maar zal misschien ook hoog kunnen zijn als dit nog in je andere supplementen kan zitten.
 
Dat klopt redelijkerwijs wel ja. Sommige assays zijn wat gevoeliger voor interferentie dan anderen. Als uitwasperiode komt deze studie uit op 3 dagen bij suppletie van 10 mg dagelijks of meer: https://www.future-science.com/doi/10.4155/ipk-2017-0013

Persoonlijk zou ik het zekere voor het onzekere nemen en er 4 van maken.
Ah shit, maar welke waarden zou dit dan beinvloeden? Zou ik mij ergens zorgen om moeten maken?
  • For biotin regimens of ≤10 mg q.d. (10 mg is >300-times the adequate daily intake), serum biotin levels were below an in vitro interference threshold of ≥30 ng/ml after 8 h.
  • If the in vitro interference threshold of an immunoassay is <30 ng/ml, or in the extreme cases of patients taking a daily dose of >10 mg, extended washout periods are recommended.
 
Ben nou ongv een jaar aan het cruisen, wat ik gebruik is
100mg primo
50mg test-e subq eod dus ongv 175mg per week.
250iu HCG per week

Hoe kunnen mijn test levels en estro zo hoog zijn en SHBG zo laag? Wie weet wat VAI is?

Is mijn primo misschien gewoon test prop ofzo?

Ik denk er nu om mijn test te halveren naar 25mg eod en de komende 2 weken 0.25mg arimidex nemen (liever niet, heb geen last van gyno oid). Ik neem aan dat als mijn test lager is mijn estro automatisch ook omlaag gaat. 272 is wel bizar hoog...

Nog andere op of aanmerkingen? Behalve mijn vit D en B12 die omlaag moeten (ik supplementeer hoge doseringen)

Over 3 maanden laat ik weer mijn bloed onderzoeken ivm de te hoge b12 en vit d waarden
Bekijk bijlage 544051Bekijk bijlage 544052
Je weet dan HCG je e2 verhoogt? Waarom zou je dat überhaupt nemen als je bnc. Kinderwens? En ik zou dan eerder mast nemen, gezien dat kan fungeren als een AI. Alleen is het wel crap voor je LDL.
 
Je weet dan HCG je e2 verhoogt? Waarom zou je dat überhaupt nemen als je bnc. Kinderwens? En ik zou dan eerder mast nemen, gezien dat kan fungeren als een AI. Alleen is het wel crap voor je LDL.
Dat weet ik inderdaad. Eigenlijk geen kinderwens maar stel ik kom iemand tegen die dat wel wil zou ik de mogelijkheid willen hebben. En ik voel me gewoon net wat beter met HCG erbij, misschien is dat de oorzaak van de extra estro?

Mast neem ik liever niet meer inderdaad vanwege de aanslag op je lipids, zelfde als met anavar. Beide heerlijke compounds, vroeger gebruikt maar nu liever niet meer.
 
Eigenlijk geen kinderwens maar stel ik kom iemand tegen die dat wel wil zou ik de mogelijkheid willen hebben.
Permanente onvruchtbaarheid door steroids is een meme. Er zijn talloze studies die aantonen dat het bullshit is. Anders kun je eventueel ook coq10 slikken om je zaad intact te houden.

misschien is dat de oorzaak van de extra estro?
Het draagt er zeker aan bij. Ik zou het alleen om die reden al niet nemen, want ikzelf ben al gevoelig kutje die veel oestrogeen aanmaakt.
 
Permanente onvruchtbaarheid door steroids is een meme. Er zijn talloze studies die aantonen dat het bullshit is. Anders kun je eventueel ook coq10 slikken om je zaad intact te houden.


Het draagt er zeker aan bij. Ik zou het alleen om die reden al niet nemen, want ikzelf ben al gevoelig kutje die veel oestrogeen aanmaakt.
Ja kweenie ik doe het als sinds mijn eerste kuur lang geleden dus het is eigenlijk gewoonte.

Dat emotionele herken ik soms ook wel, niet echt last van.

Ik heb zoiets van je kan beter je productie op peil houden ook als is het niet optimaal, dan vanuit 0 te beginnen. Maar coq10? Nooit van gehoord moet ik even checken dan.
 
Ja kweenie ik doe het als sinds mijn eerste kuur lang geleden dus het is eigenlijk gewoonte.

Dat emotionele herken ik soms ook wel, niet echt last van.

Ik heb zoiets van je kan beter je productie op peil houden ook als is het niet optimaal, dan vanuit 0 te beginnen. Maar coq10? Nooit van gehoord moet ik even checken dan.
Neem dan wel de goede dosis hcg, want 1x pw 250iu zet geen zoden aan de dijk. Minstens 2x500iu en waarschijnlijk ga je nu eerst stootdosissen nodig hebben
 
Ik vraag mij af wat daar de bedoeling van is.
B12 voor energie en D3 schijnt iedereen tekort te komen en ik ben donker van huidskleur dus ging ik ervanuit dat ik meer nodig heb. Ben een beetje uitgeschoten qua dosering:tanden:
 
B12 voor energie en D3 schijnt iedereen tekort te komen en ik ben donker van huidskleur dus ging ik ervanuit dat ik meer nodig heb. Ben een beetje uitgeschoten qua dosering:tanden:

Een beetje?!
 
B12 voor energie en D3 schijnt iedereen tekort te komen en ik ben donker van huidskleur dus ging ik ervanuit dat ik meer nodig heb. Ben een beetje uitgeschoten qua dosering:tanden:
En 5 mg B12 per dag? Waar is dat voor nodig? Alsof je daardoor meer energie zou krijgen. Nu weet je het alleszins door je bloedresultaat. Een tijdje stoppen met D3 en daarna een lagere dosis nemen. Ik heb een mooie D3 waarde door dagelijks 3000 iu te nemen het hele jaar door. Ik stop enkel die paar weken dat ik op vakantie ben in de tropen of het zuiden van Europa.
 
En 5 mg B12 per dag? Waar is dat voor nodig? Alsof je daardoor meer energie zou krijgen. Nu weet je het alleszins door je bloedresultaat. Een tijdje stoppen met D3 en daarna een lagere dosis nemen. Ik heb een mooie D3 waarde door dagelijks 3000 iu te nemen het hele jaar door. Ik stop enkel die paar weken dat ik op vakantie ben in de tropen of het zuiden van Europa.
Ja geen idee eigenlijk, ik dacht dat b12 altijd wel goed was en geen kwaad kon. En dat de orale opname van b12 heel laag was, vandaar de hoge dosering.

Is het beter om D3 helemaal te stoppen voor een tijd of gewoon een lagere dosering nemen 2000iu bijv?
 
Ja geen idee eigenlijk, ik dacht dat b12 altijd wel goed was en geen kwaad kon. En dat de orale opname van b12 heel laag was, vandaar de hoge dosering.
Bedoel je geen 5 mcg (µg) ipv mg?
Edit: Never mind. Heb me zelf vergist, het suppletieadvies is 50 mcg per dag en geen 5 :emo:
 
Laatst bewerkt:
Commentaar leveren op Vypaw terwijl hij er meer kennis over heeft :emo:
Wat lul jij nou weer? Kennis over wat bloedonderzoek? Ik heb 1000% meer kennis over aas dan hem...

Ik ben overigens niet op 66 kilotjes schoon aan de haak begonnen met kuren maar oke:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven