AndroidHealthClinic

Resultaten HAARLEM-studie: effect op de testiculaire functie

  • Topic starter Galen
  • Startdatum
  • Reacties 37
  • Weergaven 6K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Ik ben iig gestopt met hcg ernaast te zetten.
Dat deed ik tijdens die Haarlem study wel.
Wat zijn je redenen waarom je bent gestopt met Hcg als ik vragen mag ? En je blast en cruised neem ik aan?
 
Wat zijn je redenen waarom je bent gestopt met Hcg als ik vragen mag ? En je blast en cruised neem ik aan?
Omdat het zoals dus blijkt helemaal niks uitmaakt mbt herstel.
En voor die studie mocht je niet blasten en cruisen.
Dat doe ik nu inmiddels wel.
 
Omdat het zoals dus blijkt helemaal niks uitmaakt mbt herstel.
En voor die studie mocht je niet blasten en cruisen.
Dat doe ik nu inmiddels wel.
Dat is niet helemaal waar, ze denken dat (veel van) de hCG gebruikt door de proefpersonen nep was.
 
Ik het verleden gekuurd met na kuur en ook zonder.
Maar persoonlijk heb ik ervaren dat als ik hcg ernaast zette ik toch voor mijn gevoel minder tot geen last had van een dip na het kuren.
Maar mijn referentie is vooral het libido wat met toevoeging van hcg goed bleef. En dat je ballen ballen op grootte blijven(Dus wrs ook blijven produceren) is toch ook een aantoonbaar iets?
Clomid weet ik niet, heb ik destijds ook gebruikt na de kuur, maar kan niet zeggen of dat een toegevoegde waarde heeft.

"Furthermore, the use of hCG had no detectable effect on testicular size or spermatogenesis, whereas this would be expected based on clinical experience and the medical literature (Wenker et al., 2015). Perhaps, the products acquired by subjects did not contain any, or less, active ingredients than declared on the label (Weber et al., 2017; Smit et al., 2020). The dosage regimens used may also have been insufficient as many subjects injected less than 1500 IU per week."

Misschien dat dit nog een variabele is.

Voor zover ik weet uit praktijk verhalen, en eigen ondervinding, is dat HCG wel degelijk invloed heeft op de grootte van je testikels.

Lijkt me sterk dat dit allemaal placebo effecten waren?
 
Dat nolva en clomid geen verschil maakt, heb ik ook ondervonden maar hcg heeft zijn werk wel gedaan bij mij. Mijn hcg kwam dan ook niet van de anabolenleveranciers.
 
Dat nolva en clomid geen verschil maakt, heb ik ook ondervonden maar hcg heeft zijn werk wel gedaan bij mij. Mijn hcg kwam dan ook niet van de anabolenleveranciers.

Waar zitten die leveranciers eigenlijk?
 
Vermits ik al jaren niets meer gebruik, heb ik je een privé bericht verzonden.

Ik was de knipoog vergeten.
20 jaar true natural, tevreden over behaalde resultaten. Met minimale inspanning blijft het makkelijk behouden. Wat wil een mens nog meer.
 
Ik was de knipoog vergeten.
20 jaar true natural, tevreden over behaalde resultaten. Met minimale inspanning blijft het makkelijk behouden. Wat wil een mens nog meer.
Als je het niet verder verteld kun je gewoon natural blijven hoor. Wij zullen t ook niet verder vertellen, beloofd.
 
Als je het niet verder verteld kun je gewoon natural blijven hoor. Wij zullen t ook niet verder vertellen, beloofd.

Nu is het al te laat. Door al die leveranciers al flinke bestellingen gedaan.
 
Grappig, meneer de Ronde vertelde nog over een "net uitgekomen" onderzoek toen ik bij 'm zat vorige week. Had het vast hierover.
 
Zijn er nog mensen die naar aanleiding van de Haarlem studie geen nakuur hebben gedaan?
Hoe voelde je, en na hoeveel maanden was alles weer normaal?(testes en bloedwerk)?
het liefst doe ik mijn eerste kuur zonder Nolva en/of Clomid. Ik lees veel tegenstrijdige berichten.:0
 
Zijn er nog mensen die naar aanleiding van de Haarlem studie geen nakuur hebben gedaan?
Hoe voelde je, en na hoeveel maanden was alles weer normaal?(testes en bloedwerk)?
het liefst doe ik mijn eerste kuur zonder Nolva en/of Clomid. Ik lees veel tegenstrijdige berichten.:0

Ik ben ook benieuwd of er mentaal verschil zit tussen wel of geen nakuur/PCT. Voel je je beter met nakuur, of juist depressiever door de bijwerkingen van de Nolva en Clomid?
 
Vraag je dit aan jezelf, of is dit gewoon een maandkick ?

Je doet net of je aan Mega kuur wilt beginnen, maar eerste kuuradvies heb je in je zak.

tag gewoon deelnemer MrInk
 
Vraag je dit aan jezelf, of is dit gewoon een maandkick ?

Je doet net of je aan Mega kuur wilt beginnen, maar eerste kuuradvies heb je in je zak.

tag gewoon deelnemer MrInk

Is een kick idd. Gewoon voorbereiding, wil graag alles weten voordat ik begin. Van de winter beginnen.

Thanks nog trouwens voor je advies. Ga met 250mg pw beginnen en dan uppen naar 350mg pw tot de vials op zijn.
 
Back
Naar boven