AndroidHealthClinic

Resultaten training 1.5jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rippedmeeuw

Huge Freak
Lid geworden
21 aug 2020
Berichten
8.229
Waardering
10.344
Lengte
2m10
Massa
52kg
Vetpercentage
1%
Hallo ik train nu ongeveer 1.5jaar. Ik train als de sportscholen open zijn 6keer per week. Mijn trainingsdagen zijn verdeeld in de volgende dagen dag 1 chest schouder tricep dag 2 back biceps en achterkant schouder dag 3 benen en buik.

Ik wou even wat foto’s delen van hoe ik er nu uitzie na 1.5jaar ik zit nu nog in een bulk maar ik probeer mijn spiermassa te houden tijdens deze lockdown.
Als de sportscholen open zijn ga ik beginnen aan een mini cut van 5weekjes.
Mijn pr’s zijn: 140kg squat en 105kg bench press. Ik ben zelf 1.77 en 80kg.
37EB3DED-1B60-47D2-A01C-8258783B1908.jpeg
2D6FCC53-2211-4FA6-B3BE-CC9F64756153.png
7670CCC7-7249-49CA-B827-984DB3960102.png
018D1EC7-FFB3-46EC-9995-EF4BAAC2CB5B.png
8A5680D4-B2C0-4A62-8496-F7BF35B5DFD8.png
 
Goed krachtstats voor de tijd dat je traint (zeker met het corona gedoe)
ook aardig wat massa opgebouwd.
 
Goed krachtstats voor de tijd dat je traint (zeker met het corona gedoe)
ook aardig wat massa opgebouwd.
Ik ben wel erg gemotiveerd ik kan erg gefrustreerd raken door deze corona ik wil gewoon keihard trainen. En ooit aan bodybuilding wedstrijden meedoen dat is nog zeker ver weg. Nu hopen dat wr op 19januari weer mogen want anders loopt het hele trainingsjaar weer in de soep
 
Ik ben wel erg gemotiveerd ik kan erg gefrustreerd raken door deze corona ik wil gewoon keihard trainen. En ooit aan bodybuilding wedstrijden meedoen dat is nog zeker ver weg. Nu hopen dat wr op 19januari weer mogen want anders loopt het hele trainingsjaar weer in de soep
Niet om stressen, zo min mogelijk aan denken en gewoon even wat anders doen.
Maak er bijvoorbeeld (weer) een kleine cut van deze lockdown en ga wat minder eten bijv en wat meer werken als afleiding
 
Niet om stressen, zo min mogelijk aan denken en gewoon even wat anders doen.
Maak er bijvoorbeeld (weer) een kleine cut van deze lockdown en ga wat minder eten bijv en wat meer werken als afleiding
Als ik nu ga cutten word spierverlies echt heel erg versneld. Mijn idee was om te gaan cutten op 19januari als de gyms weer open zijn een mini cut. Ik train nu met 12,16,20kg dumbells. Pushups pullups dumbell curl squats enzo.
 
Als ik nu ga cutten word spierverlies echt heel erg versneld. Mijn idee was om te gaan cutten op 19januari als de gyms weer open zijn een mini cut. Ik train nu met 12,16,20kg dumbells. Pushups pullups dumbell curl squats enzo.
Qua bodybuilding is je vetpercentage een uit de hand gelopen “bulk” zegmaar. Zou nu mooi de tijd nemen lekker bezig te zijn met voeding en tijd nemen voor (lekkere) maaltijden ontdekken en daarnaast nog een en ander bijhouden met je gewichten en training en als gyms weer open gaan knallen
 
Qua bodybuilding is je vetpercentage een uit de hand gelopen “bulk” zegmaar. Zou nu mooi de tijd nemen lekker bezig te zijn met voeding en tijd nemen voor (lekkere) maaltijden ontdekken en daarnaast nog een en ander bijhouden met je gewichten en training en als gyms weer open gaan knallen
Yes dat ben ik ook van plan ik ben van plan als de gyms open zijn een periode van 5week op 2150/2200 kcal te gaan cutten. En dan afhankelijk van hoe droog mijn lichaam is dan ga ik bepalen of ik dan op een kleiner kcal te kort ga trainen of nog een hele kleine kcal overschot ga doen, 1 van die twee wil ik dan doen tot 5april. En dan wil ik op 5 april beginnen aan mijn echte cut voor de zomer. Sounds like a good plan!
 
Qua bodybuilding is je vetpercentage een uit de hand gelopen “bulk” zegmaar. Zou nu mooi de tijd nemen lekker bezig te zijn met voeding en tijd nemen voor (lekkere) maaltijden ontdekken en daarnaast nog een en ander bijhouden met je gewichten en training en als gyms weer open gaan knallen
Yes dat ben ik ook van plan ik ben van plan als de gyms open zijn een periode van 5week op 2150/2200 kcal te gaan cutten. En dan afhankelijk van hoe droog mijn lichaam is dan ga ik bepalen of ik dan op een kleiner kcal te kort ga trainen of nog een hele kleine kcal overschot ga doen, 1 van die twee wil ik dan doen tot
 
Waar is die 2150/2200 op gebaseerd?
Onderhoud- 500 kcal?
 
Waar is die 2150/2200 op gebaseerd?
Onderhoud- 500 kcal?
Ik zit te twijfelen om vanaf morgen met 2300kcal te beginnen in deze lockdown ben wel klaar met deze vetpercentage wil het even naar beneden halen. Wat zou jij doen gewoon wachten tot 19januari of nu alvast beginnen?
 
Je kan op zich best al beginnen met een klein beetje onder je onderhoud. Niets mis mee.
 
Back
Naar boven