AndroidHealthClinic

Resultaten Yates GP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
1.Ronnie Coleman
2.Chris Cormier
3.Dexter Jackson
4.Dennis James
5.Claude Groulx
6.Yaroslav Horvath

James is serieus afgezet, die jongen verdiende om tweede te worden, en om eerlijk te zijn is het een klap in het gezicht van Jackson ook dat Cormier tweede geworden is.

Ronnie is onklopbaar in deze line-up, temeer omdat de twee German Giants niet zijn komen opdagen, een door ziekte, de ander weet ik niet waarom. Wat me wel opvalt is dat niemand ooit spreekt over het feit dat onze huidige Mr OLYMPIA GEEN KUITEN HEEFT !!!! En zijn triceps zijn ook maar bleekjes tegenover die van James and Jackson. Maar ja, die rug he ?

Mijn lijstje voor volgend jaar :

1.Een meer eloquent Mr.Olympia
2.Juliette de namen van de athleten leren voor ze ze aankondigt
3.Een MC die twee woorden correct Engels kan spreken
4.Iemand anders voor de belichting (heb de helft van Tommi's posing gemist omdat die idioot deels met een static spot aan het werken was, en de rest van de tijd met de strobe aan het knoeien was )
5.Papa Mike zijn Speeches laten nalezen, vond het maar een beetje onrespectvol toen hij de huidige rolstoelkampioen een "roll" model noemde ... :D
 
Idd die belichting was zwaar klote. Vond jammer dat ruhl niet mee deed.Verder pose down was super alleen was de organisatie niet zo blij dat ze het publiek ingingen.
 
Ronnie was duidelijk de nr.1. Daarna James, Cormier en dan Jackson. Maar dat is mijn mening.

Vond het licht ook niet zo... Voor de rest wel cool :thumb:
 
Ik vond het een geslaagde avond. ik was met een vriend van me mee die 6 jaar lang met Dennis james in thailand heeft getraind. Die 2 hadden elkaar 4 jaar niet gezien. Toen James dus onze kant opkwam was het dolle pret. :D

die julliette maakte idd wel stomme fouten.
 
James werd dus duidelijk een oor aangenaaid. Had minstens tweede moeten worden. Wat heeft ie dan in godsnaam uitgestoken op de olympia? Ben wel onder de indruk van de engelsman Sheridan. Heel goede fysiek!
En Ed? Zeker en vast stukken vooruitgaan.
Monsterman Paco? Niet te doen maar zijn lijn lijd onder spiermassa buiten proporties.
Horvath zit bij mij niet in top 6.

Mijn verlanglijstje voor volgend jaar?

-juryleden die niet blind zijn!
- enkele taalcursussen (sorry Juliette)
- niet de helft van de posingroutines te hoeven missen.
- misschien een zitplaats die achter enkele uren minder pijnlijk is voor je zitvlak.

Een vraagje. De hoofdsponser PRINCESS?????? Afin, we leven in 2002.

Voor de rest, goede organisatie! Chapeau heren!
In alle geval, volgend jaar ben ik er weer!
 
Peoples, zaten jullie dan toevallig op de tribune het tweede pad omhoog, en dan een beetje halfweg? Daar zat namelijk een groepje mensen die Dennis flink aanmoedigden als ie op het podium kwam, en Dennis hebben wij ook van redelijk dichtbij gezien tijdens de posedown.

Enne, Ed vindt ik toch wel héél erg groot hoor als je naast hem staat.

Greetz

Tja, en ik schrok toch wel een beetje van de stem van Juliette, van tevoren ben ik met haar op de foto geweest, en heb toen ff met haar gesproken, toen klonk ze nog (redelijk) normaal. Je merkte dat iedereen in de zaal toch wel op haar stem reageerde.
 
En waar was Kevin Levrone????

Ik vond het op zich wel weer bijzonder, al vind ik de Night (in Den Haag tenminste) veel beter geregeld dan dit. Plaatsen, verlichting, presentatie, etc.
Maar leuk om die jongens nu eens in wedstrijdvorm op het podium te zien. Op de FIBO zie je ze ook wel, maar niet in deze line-up.

Maar al met al de moeite waard.
 
Heb gehoord dat Ronnie 21lbs zwaarder was in nederland als 2 weken ervoor in Las Vegas :eek:
Moet er goed uit gezien hebben of misschien 5lbs te zwaar??
Op de Olympia was hij 244lbs en 2 weken later 265lbs.
 
Nee wij zaten op de 1e (!) rij in het midden!

Beste plek, op de V.I.P. na.
Maar de volgende keer gaan we wel V.I.P.

Kost een beetje meer, maar dan heb je wel wat...
 
khad er graag bij willen zijn
 
Laatst bewerkt:
W:rolleyes::rolleyes: ps...

F:Dutje...
 
Laatst bewerkt:
alleen k*t dat mijn fototoestel was gevallen voordat ik er naar toe ging :( en diegene met wie ik ging had zijn fototoestel in de auto laten liggen :(... Helemaal geen foto's :S.
Het was echt zo cool dat die gasten het publiek in gingen...Zag Ronnie, Chris Cormier en Dennis James van heel dichtbij. Damn ad ik toen maar mijn fototoestel...
 
Nou ik had de mijne bij me, maar het podium was veel te ver weg voor farsoendelijke foto's. Maar ik zal ze snel hier laten zien.
 
maar de mijne heeft zoomfunctie :(
 
Wij gingen bij de uitgang achter het podium kijken en waarempel, daar liepen alle bodybuilders vlak langs om naar de kleedkamers te gaan. Zeer cool om ze allemaal van dichtbij te zien. Inclusief Markus Ruhl, wat een klerenkast is dat.
 
Originally posted by f*cking ecto
maar de mijne heeft zoomfunctie :(

Ja hehe die van mij natuurlijk ook! Ok het is geen telelens, maar hij is wel gloednieuw en tering duur!



Ik heb trouwens een paar foto's op het net gezet. (kijk bij foto's pro's)
 
Back
Naar boven