XXL Nutrition

Return of the dork (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Zoals sommigen van jullie wellicht nog vaag iets kunnen herinneren over mijn verhaal ooit een keer over een Nerd in de sportschool. Heb blauw gelegen destijds, hij liep op de loopband en at een chocolade reep, en had er 6 opgegeten, 'daar werd hij immers groot en sterk van'.


Nou vandaag was het weer zover, hij ging maar weer eens sporten, echt heb nooit zo gelachen in de gym:roflol: Ik zal het jullie allemaal van het begin vertellen:D

Ik was lekker bezig met benchen, en ja hoor dat kwam onze krullenbol weer aan gewiegelt, lopend als een pinguin liep hij naar me toe en praatte weer als nooit tevoren. Hij had mijn tip opgevolgd om een schema te laten samen stellen door de fitness instructeur, en dat heeft hij gedaan, en hoe:roflol: besprak de oefeningen; Jamaar die is toch hartstikke saai die oefening, eigelijk vind ik alles wel saai. En hij liep weg en ging zelf maar wat aankloten.

Hij werpt het begrip biceps trainen in een heel ander licht, ZWAAIEN alsof zn leven er vanaf hing, maar goed uitvoering ho maar:D Al gauw ging hij verder naar de volgende oefeningen, hij had alles precies uitgerekend zodat hij een film (die hij had besteld) IN DE SPORTSCHOOL kun kijken ,terwijl hij in het tempo van een varken aan het roeien zou gaan.

Toen kwam het, hij deed de Vertical Row, met 35kg:D en prbeerde het zo snel mogelijk te doen, toen hij zijn set klaar had, liep hij naar de fitness instructeur en zei'Kijk ik kan het veel beter dan jij: :roflol: verder zijn dat de enige 2 oefeningen die hij heeft gedaan verder echt een ANUS.

zegt ie op het eind tegen mij(stond met instructeur te prate), Wow, ik heb nog hartstikke veel energie! En ik voel dat ik veel gespierder ben dan eerst :roflol:

In de kleedkamer

ALLEMAAL stinkende chagerijnige zwaar vermoeide stoere kickboxers, aan het omkleden, komt ie binne, met zn piepstem: Hooi allemaal!:roflol:

Lach helemaal dubbel:D

Na de training, ik nam nog even mijn whey shakie in de sportschool, komt ie gast aan'Hoi mag ik wat dropjes?!:D

Maargoed, twas weer lachen:D Ik moest het kwijt
 
hehe die kerel is wel een redelijke karikatuur van zichzelf he? Miss is ie een beetje in de war?
 
NO ****ING WAY!!!Dit is niet echt gebeurd!!!!woehahahahahaha :roflol:!!!!
 
hehahehahehahehahehahe :roflol:


:scratch:
 
Eh...ja...leuk!
 
Dit kan gewoon niet waar zijn, wat een mafkees.

Als je ooit een foto kan maken... dan ben ik erg benieuwd voor de juiste beeldvorming.
 
foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!foto!!!:D:D:D
 
zal het zeker een keer proberen:D Kunnen jullie zijn afgetrainde ecto lichaam zien:D
 
Eindelijk een foto van Dildo zelf.
 
Haha, wat een dwaas. :D

Misschien moet ik ook maar es in een sportschool gaan trainen, ik mis echt een hoop lol thuis.
 
Back
Naar boven