Fitness Seller

REUS (Jeffrey Latour) 1e + Overall Mr. Holland 2009

Bezoekers in dit topic

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
3.714
Waardering
158
Wat een geweldige dag is dit geworden zeg! Ik voelde me lekker gedurende de dag door. Het begon ineens te kriebelen toen Sib zei "kom op Reus we gaan smeren". Dat was het moment van ok daar gaan we dan.
Uit de kleren en klaar voor de verf. Een hoop positieve reacties tijdens het bruinen over mijn shape en dit deed me natuurlijk goed.
Het moment van het podium betreden was het meteen zweten geblazen!
Uiteindelijk de 1e plaats wat betekende dat ik mee mocht doen voor de overall. Maar wat was ik blij zeg met die 1e plaats, ongelooflijk. Vervolgens klaar maken voor de overall en dacht nou we zien het wel en gewoon alles wederom geven.
Overall winnaar REUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht wtf?????? Echt???? Joehoe!!!! Ik geloofde het bijna niet. Daarnaast de uitnodiging op zak voor de Universe, WOW!

Ik wil wederom (heb ik allang gedaan natuurlijk) maar toch. Sibil onwijs bedankt voor alles tot nu toe en Rene van XXL-Nutrition natuurlijk. Beiden hartstikke bedankt!
Op naar Beverwijk volgende week!

Pics worden nog geplaatst. Lukt me ff niet moeten verkleind worden.
Maar hier zullen foto's iig geplaatst gaan worden :D
 
fantastisch man, gefeliciteerd! ben benieuwd naar de fotos
 
Oook hier maar eff Feliciteren:D

Bij deze je bent een Kanjer:D lol..

Nee echt super prestatie man, zou door het dolle heen zijn haha.
 
Nette prestatie man congrats!
 
Gefeliciteerd, puike prestatie!
 
Dank je wel mensen voor alle reacties he? Super!
 
Hey Reus,
gefeliciteerd man! Nu eerst naar de Mac?
Groeten Wim
 
Jeff gefeliciteerd loon naar werken en nu die prijs in Duitsland proberen te pakken
 
verdiend, top kwaliteit.
 
Gefeliciteerd, had ook niet anders verwacht
 
Gefeliciteerd, Toppie!
 
Mega goede prestatie. Mooie beloning voor het harde werk. :thumbup:
 
Gefeliciteerd!

Nu moet je ons nog blij maken met al je fotos.
 
Gefeliciteerd man, echt een topprestatie!
 
Ik heb je gisteren gezien, en weet nu dat je dubbel en dwars de naam REUS verdient! Wauw...

Vooral lachen toen je naast Floor stond, wat een klein (en gespierd!) vrouwtje is dat!
 
:d
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven