XXL Nutrition

REUS (Jeffrey Latour) almost 7 weeks out from his Mens Physique debut at the Dutch Grandprix 14-12-2

Bezoekers in dit topic

would hit (no homo)

Weet niet of je het al deed, maar blijf je nu year round op een acceptabel vetpercentage aangezien je niet meer zo hoeft te bulken als voorheen(weet niet of dat toen wel van toepassing was, correct if wrong plz). Of hoe moet ik je jaarplanning ongeveer zien als ik vragen mag.
 
Gaat goed, nog een paar weekjes doorbijten.

Hoe zit het met die klasses, krijg je een beetje tegenstand of sta je straks alleen of 2 man in een klasse?
 
would hit (no homo) Weet niet of je het al deed, maar blijf je nu year round op een acceptabel vetpercentage aangezien je niet meer zo hoeft te bulken als voorheen(weet niet of dat toen wel van toepassing was, correct if wrong plz). Of hoe moet ik je jaarplanning ongeveer zien als ik vragen mag.

+1 ben ik ook wel benieuwd naar
 
would hit (no homo)

Weet niet of je het al deed, maar blijf je nu year round op een acceptabel vetpercentage aangezien je niet meer zo hoeft te bulken als voorheen(weet niet of dat toen wel van toepassing was, correct if wrong plz). Of hoe moet ik je jaarplanning ongeveer zien als ik vragen mag.

Gaat goed, nog een paar weekjes doorbijten.


Hoe zit het met die klasses, krijg je een beetje tegenstand of sta je straks alleen of 2 man in een klasse?

+1 ben ik ook wel benieuwd naar

Thanks guys!! Ja ik blijf hele jaar op een respectievelijk laag vetpercentage lopen. Ik ben er nu zo aan gewend dat ik dit niet op zn beloop kan laten. Abs all year round! Cardio gewoon netjes blijven doen en je voeding op orde houden dus aanpassen waar nodig. Geheel andere insteek gezien er geen massa gewonnen hoeft te worden. Doel is om in het voorjaar naast de NK ook weer internationaal te gaan.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Qua tegenstanders niet echt. Hoor wel wat maar blijft speculeren in mijn ogen. Het blijft stil op social media merk ik...jammer.
 
Originele grap die al 10.000 keer gemaakt is.

Grappigste is dat je nog gelijk hebt ook,
dat is het voordeel als je vroeger 1 van de grootste bodybuilders van NL geweest bent.
Je hebt je massa for life!

Hij traint geloof ik zelf z'n benen al tijden niet meer, en ze zijn nog steeds vele malen groter dan de mijnes :D

Dikke respect voor de weg die je ingeslagen bent Reus.
 
Laatst bewerkt:
Originele grap die al 10.000 keer gemaakt is.

Grappigste is dat je nog gelijk hebt ook,
dat is het voordeel als je vroeger 1 van de grootste bodybuilders van NL geweest bent.
Je hebt je massa for life!

Hij traint geloof ik zelf z'n benen al tijden niet meer, en ze zijn nog steeds vele malen groter dan de mijnes :D

Dikke respect voor de weg die je ingeslagen bent Reus.

Bedankt Sniezel!! Bedankt dat je de intentie hebt om dit onnozele figuur iets bij te brengen. Sorry maar wanneer dit de opmerkingen zijn waar we het van moeten hebben is het echt onnozel en zegt veel over de persoon in kwestie! Nogmaals dank Sniezel! XXX
 
kijk maar naar zn stats, is 2 wkn lid en zo'n grote mond, wat n loser, ga weg man!!

Veel SUCCES Jeff!!
 
Proud!!! Heb het geflikt! 2e plaats Men's Physique boven 1.84m
Ben trots op hetgeen ik heb neergezet in 8 maanden tijd. Nu gaan we vrolijk verder en werken aan het perfectioneren. Iedereen bedankt voor de steun en mooie reacties.

received_10200159691832185.jpeg
 
gaaf reus! gefeliciteerd. Staat er super bij. heb je nog meer pics? en wie was nummer 1?
 
je kijkt ook bij oude uitslagen mc chick
 
Gefeliciteerd Jeffrey!
 
:)

_DSC0317a1.jpg
 
;)

_DSC0319a1zw.jpg
 
Wat zijn de punten waar je aan gaat werken? Respect!
 
Ziet er tof uit reus! Een heel verschil t.o.v je BB fysiek damn je hele uitstraling is gelijk een stuk "vriendelijker" geworden haha. Gratz!
 
Back
Naar boven