MuscleMeat

REUS "Jeffrey Latour" on his way to the FIBO!

Bezoekers in dit topic

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
3.714
Waardering
158
Hallo iedereen,

Back on track!!! Begin januari weer begonnen met trainen nadat we bijna 2 weken totale rust hebben gehouden (gehele kerstvakantie). Op 2 jan weer de eerste training gedaan en begonnen op ca 131kg, nu bijna 5 weken verder 137+kg! Nog niet zo zwaar geweest in deze shape!

Vorige week heb ik een photoshoot gehad voor Gorilla Wear en deze foto's zullen ook gebruikt worden voor de nieuwe website van mijn coach Sibil Peeters. Hiervan zal ik straks wat foto's plaatsen.

Het Fibo weekend zal ik geheel aanwezig zijn voor Dedicated Nutrition dus heb nog even om me verder te verbeteren, daar zijn we iig druk mee aan het werk!

We hebben nog geen wedstrijd gepland, eerst goed verbeteren en van daaruit een wedstrijd plannen. Hoe dan ook...dit jaar bestaat net zoals vorig jaar uit gas geven en verbeteren! Ik zal hier weer mn updates plaatsen. Hopelijk zal ik jullie hier weer geregeld zien en natuurlijk op de Fibo!!!
 
;)

IMG_31217875496810.jpg
 
:rolleyes:

IMG_43435490359722.jpg
 
:)

IMG_43376323398052.jpg
 
:p

IMG_73420996392627.jpeg
 
****ing tank, en dat bij die lengte. Zeker een voorbeeld voor me. Lijkt me tof je te zien op de FIBO!
 
HAHAH IN Die vs foto's zijn geweldig REUS (Jef) gezien op FB...
en de rest natuurlijk ook...

Groet, Ray...
 
Bedankt mannen! Wellicht zie ik jullie op de Fibo!?!?
 
Zie je ook op de FIBO reus :)
 
Jemig wat een lichaam, geweldig!! :)
 
Zeker aanwezig man, goeie foto's!
 
Super gaaf!!! Ik sta er alle dagen tm zondag.
 
Update van onze Reus op FB ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo iedereen,

Back on track!!! Begin januari weer begonnen met trainen nadat we bijna 2 weken totale rust hebben gehouden (gehele kerstvakantie). Op 2 jan weer de eerste training gedaan en begonnen op ca 131kg, nu bijna 5 weken verder 137+kg! Nog niet zo zwaar geweest in deze shape!

Vorige week heb ik een photoshoot gehad voor Gorilla Wear en deze foto's zullen ook gebruikt worden voor de nieuwe website van mijn coach Sibil Peeters. Hiervan zal ik straks wat foto's plaatsen.

Het Fibo weekend zal ik geheel aanwezig zijn voor Dedicated Nutrition dus heb nog even om me verder te verbeteren, daar zijn we iig druk mee aan het werk!

We hebben nog geen wedstrijd gepland, eerst goed verbeteren en van daaruit een wedstrijd plannen. Hoe dan ook...dit jaar bestaat net zoals vorig jaar uit gas geven en verbeteren! Ik zal hier weer mn updates plaatsen. Hopelijk zal ik jullie hier weer geregeld zien en natuurlijk op de Fibo!!!

We??

Update van onze Reus op FB ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zeer aparte vorm armen.
 
Leuk dat je op fibo staat! Moeten we zeker komen kijken :)
 
We??




Zeer aparte vorm armen.

We als in de zin mijn coach en ik.

Zeer aparte vorm armen?

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Update van onze Reus op FB ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor het plaatsen!!

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Leuk dat je op fibo staat! Moeten we zeker komen kijken :)

Dat zou zeker leuk zijn! Bedankt en zie je daar!!

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Succes Jeffie :)

Dank Robje! Lief van je!
 
Beest! Keep on growing :)
 
wat een beest :D Ik kom zeker langs op fibo. IN FOR A PIC WITH THE GIANT!
 
Back
Naar boven