Fitness Seller

REUS (Jeffrey Latour) overstap naar MAP (Mens Athletic Physique) 14-12-2014

Bezoekers in dit topic

Laatste weken verder focussen om nog wat massa te verliezen.
 
Laatste weken verder focussen om nog wat massa te verliezen.

netjes succes met massa verliezen je oogt nog steeds wat te "groot"voor de MAP vind ik persoonlijk.
 
Hoeveel kilo ben je kwijt sinds je de overstap hebt gemaakt?
 
Snap je keuze maar blijf het jammer vinden dat je aan het downsizen bent...
 
Thanks guys!!! 25kg tot nu toe.
 
Vind je het ergens niet krom dat je zoveel moeite doet om er af te halen waar je eerst zoveel moeite voor hebt gedaan om het erop te krijgen?
Niet dat je het dan niet wil, maar denk je niet eens: Hier heb ik zoveel voor gezweten en nu gooi ik er weer een pak vanaf?
 
damn 25 kilo massa verloren? jij bent hier volgens mij echt de enige die massa wilt verliezen :)
 
Alle voorbije jaren van opbouwen, vreten, sups en cycles zomaar teniet doen om aan die klasse mee te doen hier in nederland...
Ik begrijp het zelf ook niet zo goed MAAR dat boeit niet want als hij dit echt wilt dan moet hij dat gewoon doen.
 
Ik hou U sowieso wel in de gaten he ;), gaat nog steeds lekker :cool:
 
Vind je het ergens niet krom dat je zoveel moeite doet om er af te halen waar je eerst zoveel moeite voor hebt gedaan om het erop te krijgen?
Niet dat je het dan niet wil, maar denk je niet eens: Hier heb ik zoveel voor gezweten en nu gooi ik er weer een pak vanaf?

Ja wat is krom he? Op een gegeven moment kom je op een punt dat je ergens klaar mee bent. Nu een geheel nieuw fysiek en met dit fysiek een nieuw doel! Ik voel me er heerlijk bij!!! Alles wat ik heb opgebouwd is niet zo dat je dit nu zomaar weg gooid. Kwaliteit is kwaliteit en dit zie ik je ook terug in mn fysiek. Hoe alles zal lopen weet niemand...wat ik wel weet is dat dit hetgeen is wat IK wil en zo heb ik het altijd gedaan. Ik bepaal zelf welke richting en niemand anders. Mensen bedankt allemaal voor de reacties!

1413544362942.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Reus is weer op de weg terug naar de BB!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze 'fout' heeft hem wel wat massa gekost lijkt me? Die switch te maken en nu terug weer terug. Wel beter zo
 
Die massa zal die rap weer terug hebben denk ik (relatief gezien he ;)).
 
Back
Naar boven