XXL Nutrition

REUS (Jeffrey Latour) overstap naar MAP (Mens Athletic Physique) 14-12-2014

Bezoekers in dit topic

Vind je nieuwe fysiek wel mooi. Maar wel jammer bigger is toch better!
 
Goed fysiek man!
Vind het echt knap die ommezwaai! :thumbs:
 
Ben jij er vrij in om een iets kortere broek te nemen?
Zo ja dan doe je die toch aan in de line-up.
Of is de regel dat de broek voorbij de knie moet komen?

Is idd de regel. Wellicht veranderd het ooit. We moeten het er gewoon mee doen.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Vind je nieuwe fysiek wel mooi. Maar wel jammer bigger is toch better!

Goed fysiek man!
Vind het echt knap die ommezwaai! :thumbs:

Bedankt mannen. We gaan vrolijk verder.
 
I think i'm ready for sunday...shooting time!!!

IMG_20140620_113005.jpg
 
damn hoe krijg je die definitie in je benen man!! lunch me suf :(
 
Wat een fysiek, ben echt benieuwd.
Wat ik me wel afvraag is waarom de lijnen tussen schouders/biceps/triceps niet wat scherper zijn aangezien je toch droog staat. Is dit vocht?
 
damn hoe krijg je die definitie in je benen man!! lunch me suf :(

Wat een fysiek, ben echt benieuwd.
Wat ik me wel afvraag is waarom de lijnen tussen schouders/biceps/triceps niet wat scherper zijn aangezien je toch droog staat. Is dit vocht?

Bedankt!!! Omdat die regio niet wordt aangespannen op deze foto/pose. Streep overal op het moment haha.
 
Leg update.

IMG_20140626_185254.jpg
 
Jammer dat die poten niet te zien zullen zijn on stage
 
Nieuwe update...

IMG_20140725_143217.jpg
 
Reus, ik hoor overal, en zie zelf ook dat bij NLse wedstrijden het ideale MAP fysiek super slank is zonder veel massa.
Mij wordt zelfs afgeraden mee te doen omdat ik te veel massa zou hebben terwijl ik helemaal niet zo groot meer ben.

Hoe kijk jij hier tegenaan?
 
Reus, ik hoor overal, en zie zelf ook dat bij NLse wedstrijden het ideale MAP fysiek super slank is zonder veel massa.
Mij wordt zelfs afgeraden mee te doen omdat ik te veel massa zou hebben terwijl ik helemaal niet zo groot meer ben.

Hoe kijk jij hier tegenaan?

Het ligt aan het totale plaatje. Je moet natuurlijk geheel in balans zijn. Vandaar dat ik elke spiergroep in orde wil hebben voor dec. Niet teveel massa hebben is idd een belangrijk aspect. Maar wat is teveel? Nogmaals het gaat om het totaal plaatje en je lengte draagt hieraan bij hoe het eruit zal zien.

Wie heeft jou afgeraden om er niet aan te beginnen? En hoe ziet je huidige fysiek eruit? Ben benieuwd!!
 
Het ligt aan het totale plaatje. Je moet natuurlijk geheel in balans zijn. Vandaar dat ik elke spiergroep in orde wil hebben voor dec. Niet teveel massa hebben is idd een belangrijk aspect. Maar wat is teveel? Nogmaals het gaat om het totaal plaatje en je lengte draagt hieraan bij hoe het eruit zal zien.

Wie heeft jou afgeraden om er niet aan te beginnen? En hoe ziet je huidige fysiek eruit? Ben benieuwd!!

Heb je de pics en info even in PM gezet. :)
En het is niet echt zo zeer dat het me afgereden wordt. Heb daar misschien de verkeerde woorden voor gebruikt.
Ze raden me het in ieder geval niet aan.
 
Terug verzonden.
 
REUS, misschien is deze vraag al gesteld. Maar hoe kijk je aan tegen de nieuwe poses die je moet aannemen tijdens de MAP wedstrijden? Ik vind het er zo apart uitzien t.o.v. de reguliere bodybuilding wedstrijden.

Wat vind jij nou van deze poses? (ook al kan je er niks aan doen natuurlijk, aangezien ze nou eenmaal verplicht zijn)
 
REUS, misschien is deze vraag al gesteld. Maar hoe kijk je aan tegen de nieuwe poses die je moet aannemen tijdens de MAP wedstrijden? Ik vind het er zo apart uitzien t.o.v. de reguliere bodybuilding wedstrijden.

Wat vind jij nou van deze poses? (ook al kan je er niks aan doen natuurlijk, aangezien ze nou eenmaal verplicht zijn)

Je moet MAP ook niet willen vergelijken met BB, no offence naar de MAP'ers hier.
 
Nee dat doe ik ook niet, ik bedoel alleen van hoe denkt REUS hier zelf over aangezien hij eerder altijd meedeed in de bb wedstrijden en nu andere poses moet aannemen.
 
REUS, misschien is deze vraag al gesteld. Maar hoe kijk je aan tegen de nieuwe poses die je moet aannemen tijdens de MAP wedstrijden? Ik vind het er zo apart uitzien t.o.v. de reguliere bodybuilding wedstrijden.

Wat vind jij nou van deze poses? (ook al kan je er niks aan doen natuurlijk, aangezien ze nou eenmaal verplicht zijn)

Het is idd voor mij heel erg wennen. Het gaat naast een geweldig fysiek om je algehele presentatie. Het poseren is idd totaal niet te vergelijken en is voor mij geheel wennen. Ik zie er alleen maar uitdaging in en kan niet zeggen dat ik het niks vind want dan zou ik er ook niet aan moeten beginnen. Ik snap ook dat veel bb'ers hierover twijffelen qua aanzien etc. Vanaf 1 sept begint officieel mn voorbereiding en hier valt dan ook mn posing onder. Veel oefenen zal dit voor mij zijn en LACHEN!!!
 
Het is idd voor mij heel erg wennen. Het gaat naast een geweldig fysiek om je algehele presentatie. Het poseren is idd totaal niet te vergelijken en is voor mij geheel wennen. Ik zie er alleen maar uitdaging in en kan niet zeggen dat ik het niks vind want dan zou ik er ook niet aan moeten beginnen. Ik snap ook dat veel bb'ers hierover twijffelen qua aanzien etc. Vanaf 1 sept begint officieel mn voorbereiding en hier valt dan ook mn posing onder. Veel oefenen zal dit voor mij zijn en LACHEN!!!



Het is meer een loopje dan poses inderdaad.
Met 1 hand in je zij staan en lachen :D

Toch blijft het best lastig vind ik zelf, met BB kan je gewoon keihard aanspannen en is het een stuk natuurlijker om dit te doen.
MAP poseren mag je niet eens aanspannen :D Het moet er ontspannen uit zien, maar toch moet je on-opvallend bepaalde groepen aanspannen.

Ik vind het wel vet, MAP is in Amerika al groter dan BB.
De branch voor supplementen en heathy producten wordt telkens groter, iedereen neemt ze. Zelfs kantoor mannetjes en huisvrouwen.
Health product bedrijven ponseren inmiddels telkens meer MAP "idolen" omdat zij voor de normale mens wat gezondere/niet overdreven uitstraling hebben als bodybuilder.

Interessante klasse!

Ook komt fitness klasse nu naar Nederland waarin je in zo een short staat. Ook leuk!
 
in aangezien ik miss in de toekomst ook de MAP wil gaan doen, moet alleen de stap durven te wagen om het een keer te doen en misschien nog wat meer bouwen dus een jaartje wachten nog, helemaal als zo'n massa monster als jij mee gaat doen. Ik zal echter wel een andere klasse doen (stuk kleiner haha)
 
Back
Naar boven