MuscleMeat

REUS (Jeffrey Latour) overstap naar MAP (Mens Athletic Physique) 14-12-2014

Bezoekers in dit topic

in aangezien ik miss in de toekomst ook de MAP wil gaan doen, moet alleen de stap durven te wagen om het een keer te doen en misschien nog wat meer bouwen dus een jaartje wachten nog, helemaal als zo'n massa monster als jij mee gaat doen. Ik zal echter wel een andere klasse doen (stuk kleiner haha)

Het is allemaal dezelfde klasse. Alleen de lengte. Tot 1m75 en boven 1m75 geloof ik.

Ik heb al vaak zat jongens van 70kg naast jongens van 100kg zien staan. Het gaat niet om de grote maar om je definitie, hardheid, uitstraling, en vooral KEIHARDE midsectie/taille.

Te grof zoeken ze ook niet. "Athletisch" moet t ogen.
 
Het is allemaal dezelfde klasse. Alleen de lengte. Tot 1m75 en boven 1m75 geloof ik.

Ik heb al vaak zat jongens van 70kg naast jongens van 100kg zien staan. Het gaat niet om de grote maar om je definitie, hardheid, uitstraling, en vooral KEIHARDE midsectie/taille.

Te grof zoeken ze ook niet. "Athletisch" moet t ogen.

ja dat bedoelde ik met andere klasse/ lengte. Ik dacht dat 1.78 de overgang was.

Heb gelukkig een smalle taille dat is geloof ik wel een voordeel met de MAP.

Wacht wel even deze bbcontest af is de uitslag redelijk positief dat ik miss de flexcup pak en anders nog de enercup aangezien ik toch droog zat sta.
 
Voor een ieder die denkt dat het om massa draait dan bij deze uit de droom geholpen. Niets van dat...
 
Tijdje bewust niet gepost om een groter verschil te laten zien! Vanochtend tijdens een heerlijk bakje koffie buiten snel een foto genomen. Prep 2 weken geleden officieel gestart. Voeding wat omhoog gegooid om de stofwisseling een extra boost te geven. Hope you like it! Tattoo sinds vorige week btw. Wilde ik al heel lang alleen destijds bewust niet gedaan ivm definitie/bb wedstrijden etc. Nu eindelijk gedaan!!

IMG_20140903_121634.jpg
 
Coole tattoo
 
Shit, mooie tattoo man!
 
great shape Jeff complimenten man :cool:
 
Erg goeie shape!
 
Vette tattoo man!
Zeker een goeie shape ook. Rustig zo houden tot 4 weken voor de wedstrijd, en dan lekker dieeten/cardio'en toch?

Ben benieuwd naar je shape op de GP, ik kom sowieso kijken!
 
waar vind de GP dit jaar plaats trouwens?
 
Vette tattoo man!
Zeker een goeie shape ook. Rustig zo houden tot 4 weken voor de wedstrijd, en dan lekker dieeten/cardio'en toch?

Ben benieuwd naar je shape op de GP, ik kom sowieso kijken!

Dank jullie wel allen!
Voorlopig hou ik mn voeding zo zoals het nu is. Ik merk dat ik langzaam zak en voornamelijk wat vocht kwijt raak.
Ja sowieso kijken maar neem aan dat je na de Enercup de Iron en GP op die dag doet? Of ga je toch voor april zodat je de Open Rotterdamse en NK gaat doen?

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

waar vind de GP dit jaar plaats trouwens?

Sommelsdijk wederom Ibo.
 
Dank jullie wel allen! Voorlopig hou ik mn voeding zo zoals het nu is. Ik merk dat ik langzaam zak en voornamelijk wat vocht kwijt raak. Ja sowieso kijken maar neem aan dat je na de Enercup de Iron en GP op die dag doet? Of ga je toch voor april zodat je de Open Rotterdamse en NK gaat doen?

Nee alles zo snel mogelijk het liefst! :)
 
is er iets wat je aan je taille moet doen om die dunner te maken of doe je niks speciaals? geen idee of er wat tegen te doen valt, ma is volgens mij hoe dunner hoe beter bij MAP toch.
 
Ben jij er vrij in om een iets kortere broek te nemen?
Zo ja dan doe je die toch aan in de line-up.
Of is de regel dat de broek voorbij de knie moet komen?
Het werd me vandaag duidelijk dat er in de MAP verschillen zitten tussen de bonden.
IFBB heeft die idiote lange broeken en WBFF korte broeken waardoor je je benen nog kan tonen.

Waarom heb je besloten bij de IFBB te blijven en niet de overstap te maken naar WBFF om meer van je fysiek te kunnen laten zien?

Mag je bij IFBB MAP je spieren trouwens niet aanspannen tijdens het poseren en bij de WBFF mag dat wel?
Male Muscle Model ziet er imo beter uit dan MAP.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ook lastig dat alle WBFF shows in het buitenland zijn
 
Nee alles zo snel mogelijk het liefst! :)

Ja snap ik! Komt goed!

is er iets wat je aan je taille moet doen om die dunner te maken of doe je niks speciaals? geen idee of er wat tegen te doen valt, ma is volgens mij hoe dunner hoe beter bij MAP toch.

Een smal middel heb je of heb je niet. Je rug wijder maken is ook een optie maar je mag niet te breed zijn dus weinig keus.

Het werd me vandaag duidelijk dat er in de MAP verschillen zitten tussen de bonden.
IFBB heeft die idiote lange broeken en WBFF korte broeken waardoor je je benen nog kan tonen.

Waarom heb je besloten bij de IFBB te blijven en niet de overstap te maken naar WBFF om meer van je fysiek te kunnen laten zien?

Mag je bij IFBB MAP je spieren trouwens niet aanspannen tijdens het poseren en bij de WBFF mag dat wel?
Male Muscle Model ziet er imo beter uit dan MAP.

Liever had ik ook gezien dat de broeken korter zouden zijn. Je mag idd niks aanspannen. Het moet relax zijn qua poses. Houding en uitstraling naast symmetrie en een hele goede shape. Buitenland zijn de wedstrijden van de WBFF en wil me eerst concentreren op Nederland gezien de nieuwe uitdaging. Bij de IFBB heb ik het goed en kan dan ook buitenlandse wedstrijden...iedereen zijn of haar voorkeur wat er beter uitziet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ok here we GO!!!

9 weeks out!

IMG_20141013_132546.jpg
 
And from the back!

IMG_20141014_124351.jpg
 
Back
Naar boven