Fitness Seller

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Machine REUS haha , vet man zo'n fysiek. zou je wat tips/advies kunnen geven op mijn progessie? :)
 
Ziet er zeer goed uit. Als ik vergelijk met je foto's van vorig jaar op de JBC, heb ik de indruk dat je aardig wat massa hebt gepakt. Zit je op schema qua groei dat je als doel had?

Dank je wel man. Ja klopt...kga goed vooruit op de punten die we willen (binnenkant benen en rugdikte + wijdte). We zijn qua tijd halverwege en hebben nu nog zo'n 3 maanden te gaan. We gaan ervoor maar qua schema zit het goed.

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 10:00 ----------

Machine REUS haha , vet man zo'n fysiek. zou je wat tips/advies kunnen geven op mijn progessie? :)

Pm me maar.
 
Zoals beloofd!! :D Waarschijnlijk ken je em al ;)

6nz7yg.jpg
 
Ziek man! Hoelang ben je precies?
 
Ziek man! Hoelang ben je precies?

Ook wel benieuwd naar maar denk toch ergens in de 1.90 / 2M ? Verder maar 1 woord : Respect !
 
Thanks hoor!!! Ik ben 1,95m:)
 
Goed fysiek. Vraagje, wat voor een rijst neem je?
Witte rijst, basmatie of zilvervliesrijst of een andere soort?
 
Voor Reus maakt het niet uit hoor, als hij maar zijn carbs binnenkrijgt :D
 
Hoe gaatie GROTE Vriend?
 
Goed fysiek. Vraagje, wat voor een rijst neem je?
Witte rijst, basmatie of zilvervliesrijst of een andere soort?

Ik eet Basmati, vind de smaak heerlijk!

Voor Reus maakt het niet uit hoor, als hij maar zijn carbs binnenkrijgt :D

Hahahaha Ibo...dan graag ijs ok?:)

Hoe gaatie GROTE Vriend?

Gaat goed Hendrie! Thanks 4 asking!

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 07:40 ----------

Hallo mensen,

Vorige week een hele week rust genomen, vrijdags voor het laatst getraind dus ruim 9 dagen rust om het lichaam goed te laten herstellen. Gisteren is dan ook officieel mn prep gestart en gaan we een dikke 5 maanden op dieet:) wtf 5? Ja 5! Haha.
Vorige prep van 3,5 maand...ik had toen lichte streepjes in de asser (kont) en nu gaan we compleet voor overal dus haha.
Gisteren ook mn 1e training weer gehad rug/biceps en klein beetje schouders:)
Ik ben nu mn cardio aan het doen, daarna eten en richting gym voor de benen training. Moet om 12u beginnen tot vanavond laat. Pittig dagje dus.
Ik zit vol energie om de prep aan te gaan en vooral GRETIG!!!
Samen met mn geweldige sponsor Body en Fitshop gaan we vol gas op weg naar de Arnold Classic Madrid samen met natuurlijk mijn geweldige coach Sibil Peeters! Sinds ik onder haar hoede zit klopt alles en dat is toch echt haar verdienste. Natuurlijk moet ik de uitvoer voor mn rekening nemen maar de juiste weg telkens is aan haar.
 
Succes gozer!
Maar 5 maanden voorbereiding?!?! Je staat er nu nog steeds onwijs droog bij toch?!
 
Da's lang 5 maanden, veel succes! Geen ijs meer voor jou de komende tijd dan? :)
 
Succes gozer!
Maar 5 maanden voorbereiding?!?! Je staat er nu nog steeds onwijs droog bij toch?!

Super droog wil ik het niet noemen maar de shape is zeker netjes. Maar gaan voor het ultieme dus aan de bak! Thanks iig!

Da's lang 5 maanden, veel succes! Geen ijs meer voor jou de komende tijd dan? :)

Water ijs??? Hahaha. 5 mnd is ook nieuw voor mij maar waar een wil is....:)
 
Wat een schattige foto is dat weer he grote vriend david en goliath en je weet wie er wint van die 2 he hahaha.

Hahahahahaha de lelijkste en dat ben ik maatje!:):):)
 
5maanden respect bro gaat je lukken
 
He Jeffrey eindelijk is het dan zover :)! Heel veel succes man :D :D
 
5 Maanden knallen kerel! Gaat je lukken.
Succes, ik blijf je volgen! :thumb:
 
Back
Naar boven