XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanks everybody!!!:)

Voor degene die het nog niet weten...28 sept Enercup in Assen. 2 weken voor de Arnold Classic Madrid zal ik een gastoptreden verzorgen die dag!!! Gaaf!!! We gaan er wat moois van maken kan ik jullie zeggen!:):):)
 
Thanks everybody!!!:)

Voor degene die het nog niet weten...28 sept Enercup in Assen. 2 weken voor de Arnold Classic Madrid zal ik een gastoptreden verzorgen die dag!!! Gaaf!!! We gaan er wat moois van maken kan ik jullie zeggen!:):):)


Nice, sta je dus gewoon keihard daar :D
 
Thanks everybody!!!:)

Voor degene die het nog niet weten...28 sept Enercup in Assen. 2 weken voor de Arnold Classic Madrid zal ik een gastoptreden verzorgen die dag!!! Gaaf!!! We gaan er wat moois van maken kan ik jullie zeggen!:):):)

Gaaf man kom zeker kijk!
 
Ben zwaar benieuwd naar de improvements Jeff!
Houd je in de gaten ;)
 
Vaak wordt er gevraagd welke sups ik van B&F gebruik. Dit is mijn dagelijkse stack van het eigen merk.

20130508_122907.jpg
 
Jeffrey, allereerst mooi fysiek! En aan je ''vroeger'' foto is wel te zien wat een doorzettingsvermogen je hebt, echt top.

Ik heb een vraag wat betreft cardio. Hoe ziet deze eruit bij jou? Wat voor cardio doe je en rond welke hartslag zit je +-?

Alvast bedankt!
 
Vaak wordt er gevraagd welke sups ik van B&F gebruik. Dit is mijn dagelijkse stack van het eigen merk.


Geen hydro whey?

Wel nice zo'n sponsor:D
 
Jeffrey, allereerst mooi fysiek! En aan je ''vroeger'' foto is wel te zien wat een doorzettingsvermogen je hebt, echt top.

Ik heb een vraag wat betreft cardio. Hoe ziet deze eruit bij jou? Wat voor cardio doe je en rond welke hartslag zit je +-?

Alvast bedankt!

Dank je wel!! Gewoon fietsen op rustig tempo zodat je gewoon kan praten. Nothing fancy!

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 15:36 ----------

Geen hydro whey?

Wel nice zo'n sponsor:D

Waarom hydro als je fan bent van pepto?:)
 
Gebruik jij die pepto i.c.m. magnificent na de training?
 
Hallo mensen,

Vorige week een hele week rust genomen, vrijdags voor het laatst getraind dus ruim 9 dagen rust om het lichaam goed te laten herstellen. Gisteren is dan ook officieel mn prep gestart en gaan we een dikke 5 maanden op dieet:) wtf 5? Ja 5! Haha.
Vorige prep van 3,5 maand...ik had toen lichte streepjes in de asser (kont) en nu gaan we compleet voor overal dus haha.
Gisteren ook mn 1e training weer gehad rug/biceps en klein beetje schouders:)
Ik ben nu mn cardio aan het doen, daarna eten en richting gym voor de benen training. Moet om 12u beginnen tot vanavond laat. Pittig dagje dus.
Ik zit vol energie om de prep aan te gaan en vooral GRETIG!!!
Samen met mn geweldige sponsor Body en Fitshop gaan we vol gas op weg naar de Arnold Classic Madrid samen met natuurlijk mijn geweldige coach Sibil Peeters! Sinds ik onder haar hoede zit klopt alles en dat is toch echt haar verdienste. Natuurlijk moet ik de uitvoer voor mn rekening nemen maar de juiste weg telkens is aan haar.

Succes Jeff :thumb:

Ben zelf ook iets aan het cutten, anders past me motorpak niet meer :D
 
Gebruik jij die pepto i.c.m. magnificent na de training?

Ja klopt. Neem het ook tijdens de training aangemengd met 1,5l water.

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 23:09 ----------

Succes Jeff :thumb:

Ben zelf ook iets aan het cutten, anders past me motorpak niet meer :D

Thanks man! Haha ja dat wordt anders een probleem idd. Zonde!
 
Wat is je reden om ultra fine oats te gebruiken? En niet gewoon havermout?
 
Wat is je reden om ultra fine oats te gebruiken? En niet gewoon havermout?

Veel makkelijker en sneller klaar! Isolaat erbij en ontbijt is binnen. 8x per dag eten kost tijd...dus je zoekt ook functionaliteit.
 
Veel makkelijker en sneller klaar! Isolaat erbij en ontbijt is binnen. 8x per dag eten kost tijd...dus je zoekt ook functionaliteit.

Klopt, ik eet elke dag wel een shake mass perfection.
Das net zo fijn als ultra fine oats. 2 keer schudden en het is opgelost!
 
Doe jij heel toevallig ook iets om dat laatste vocht kwijt te raken voor een wedstrijd?
 
Laatst bewerkt:


Jammer dat niet iedereen serieus kan reageren in het topic van een top atleet... Iedereen die BB serieus volgt weet dat ze voor een wedstrijd bepaalde zaken eten of supps nemen om echt heel droog te staan :)

Volgens mij heb ik jou hetzelfde gevraagd Sniezel ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven