MuscleMeat

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat komt wel goed dan! Je staat er nu al super bij man :D
 
@ Reus

voor wat gebruik je de peptopro? en ik hoor dat t niet hele toegevoegde waarde heeft of toch wel?

en wanneer komt muscle protect van pas gewoon thuis cardio sessies ?
 
@ Reus

voor wat gebruik je de peptopro? en ik hoor dat t niet hele toegevoegde waarde heeft of toch wel?

en wanneer komt muscle protect van pas gewoon thuis cardio sessies ?

Om zo snel mogelijk het beste herstel te bewerkstelligen. Je hebt het gehoord?:) Van welke GURU dan? Want je lijkt bevooroordeeld maar vraagt wel of de contra waar is? Ik ben iig van mening dat je altijd voor het beste moet gaan en dat is pepto pro of whey hydro isolaat.

Muscle protect neem ik altijd voor en na de cardio op nuchtere maag en voor de krachttraining. Tijdens de krachttraining pepto pro. Na de krachttraining Magnificent met extra pepto pro. Dit is wat voor mij werkt en dus ook het advies aan anderen. Ik kan alleen oordelen vanuit mijn eigen praktijk. Hopelijk heb je er wat aan.
 
:) Nog 2 van afgelopen week.

20130522_194111.jpg


20130522_194119.jpg
 
Super cool man!! Benieuwd ook naar je benen :cool:
 
Gaat lekker Reusje :) ben trots op je man!
 
Ziet er goed uit kerel!
Ook nog een recente foto van de rug? Ben nu wel benieuwd!;)

Keep on going, en dan word dat knallen in Madrid!
 
Dikke!!!! :)

Laat keer weten als je zaterdags in de buurt bent. Doen we training bij de grote baas.
 
Schouders komen al goed uit op die foto's. Ben benieuwd naar je rug / benen.

Klasse verder reus.
 
Wat een verschil zeg vanaf die begin foto's tot nu! Hoe lang duurde het tot je er qua buik/abs echt scherp bij stond, hoeveel tijd is daar overheen gegaan?
 
Hey Jef nog een vraagje van me waar ik al een tijdje mee zit.

Volgens mij las ik een keer bij 1 van jou foto's in je album dat je altijd veel glutamine gebruikt hebt. Nu hebben studies al een tijdje aangetoond dat glutamine niks voor je doet. Ben je nog steeds een groot voorstander van glutamine of niet?

Thanks
 
Hey Jef nog een vraagje van me waar ik al een tijdje mee zit.

Volgens mij las ik een keer bij 1 van jou foto's in je album dat je altijd veel glutamine gebruikt hebt. Nu hebben studies al een tijdje aangetoond dat glutamine niks voor je doet. Ben je nog steeds een groot voorstander van glutamine of niet?

Thanks

Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Mythe ofniet... :)?
 
Gaat lekker Reusje :) ben trots op je man!

Dank je wel Rob. Fijn om te horen.

Ziet er goed uit kerel!
Ook nog een recente foto van de rug? Ben nu wel benieuwd!;)

Dank!! Rug en benen volgen nog. Thanks!

Keep on going, en dan word dat knallen in Madrid!

Dikke!!!! :)

Laat keer weten als je zaterdags in de buurt bent. Doen we training bij de grote baas.

Ik ben er as dinsdag...in het weekend meestal niet Jim.

Wat een verschil zeg vanaf die begin foto's tot nu! Hoe lang duurde het tot je er qua buik/abs echt scherp bij stond, hoeveel tijd is daar overheen gegaan?

Al met al vanaf het begin 2004 tot aan nu...de laatste 2 jaar de meeste progressie geboekt.

Hey Jef nog een vraagje van me waar ik al een tijdje mee zit.

Volgens mij las ik een keer bij 1 van jou foto's in je album dat je altijd veel glutamine gebruikt hebt. Nu hebben studies al een tijdje aangetoond dat glutamine niks voor je doet. Ben je nog steeds een groot voorstander van glutamine of niet?

Thanks

Ik gebruik het nu niet meer. Al een paar jaartjes niet meer. Rond 2005 deed ik dat wel op aanraden van mijn toenmalige coach Paul Lans.
 
Update van gisteren 30-05-2013

IMG-20130530-WA0004.jpg


IMG-20130530-WA0005.jpg


IMG-20130530-WA0006.jpg
 
Verdomme zeg wat ga je lekker!!! Respect man :cool:

Thanks voor de leg picture, HUGE zoals verwacht natuurlijk ;)
 
Thanks!!! Week bij week word de shape beter. Bijna 4 weken erop zitten en nog maar 4,5 maand te gaan!;)
 
Back
Naar boven