AndroidHealthClinic

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ reus

verschilt het heel veel of je bcaa capsules of muscleprotect/peptopro neemt bij cardio waarom kies jy voor die laatste 2 ?
 
@ reus

verschilt het heel veel of je bcaa capsules of muscleprotect/peptopro neemt bij cardio waarom kies jy voor die laatste 2 ?

Nee verschilt eigenlijk niet. Sommige kiezen voor capsules voor de makkelijkheid. Ik geef de voorkeur aan poeder omdat ik graag wat in m'n maag wil hebben met een smaakje voordat ik begin met cardio. Is persoons afhankelijk dus. Gaat erom dat je ze inneemt...welke manier maakt niet uit hoor;)
 
Gewicht 133kg op het moment. Hopelijk kunnen we dit heel lang vasthouden.
 
Nee verschilt eigenlijk niet. Sommige kiezen voor capsules voor de makkelijkheid. Ik geef de voorkeur aan poeder omdat ik graag wat in m'n maag wil hebben met een smaakje voordat ik begin met cardio. Is persoons afhankelijk dus. Gaat erom dat je ze inneemt...welke manier maakt niet uit hoor;)

Dus een BCAA in zetpil vorm vindt jij ook niet erg:D
 
Nee verschilt eigenlijk niet. Sommige kiezen voor capsules voor de makkelijkheid. Ik geef de voorkeur aan poeder omdat ik graag wat in m'n maag wil hebben met een smaakje voordat ik begin met cardio. Is persoons afhankelijk dus. Gaat erom dat je ze inneemt...welke manier maakt niet uit hoor;)

Ok top man bedankt!

wat was ook alweer peptopro want hoor der weinig over wil t een keer bestellen daarom

gr
 
Ok top man bedankt!

wat was ook alweer peptopro want hoor der weinig over wil t een keer bestellen daarom

gr

Graag gedaan! Check ff de site van B&F
 
Mijn potje was gisteren leeg gegaan:( bestel gouw weer nieuwe bij b&f,

vraagje: eet jij veel of weinig vezels?
 
Mijn potje was gisteren leeg gegaan:( bestel gouw weer nieuwe bij b&f,

vraagje: eet jij veel of weinig vezels?

Havermout en basmati rijst zijn m'n kh bronnen.
 
Back training...

image.jpg
 
Is er een reden dat je basmati boven zilvervliesrijst kies ??
 
Leg update.

image.jpg
 
Damn man.
Redelijke stampers:D

Havermout gaat er rochting contest nog uit en wordt vervangen door schonere bron?
Of tot eind?
 
damn... stevige poten inderdaad :D
 
Damn man.
Redelijke stampers:D

Havermout gaat er rochting contest nog uit en wordt vervangen door schonere bron?
Of tot eind?

Ja klopt dan zal er over geschakeld worden naar bambix.
 
Huge quads.

Im in
 
staat hier ook ergens je voeding?
ben wel nieuwsgierig wat zo'n grote jongen moet weg eten! :D
 
Back
Naar boven