Fitness Seller

REUS starts prep in aug for Mr. Holland NAC (14 november) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

w1bg3r.jpg



van uit deze start zal het je zeker lukken om te kunnen gaan scoren.
veel succes
 
Succes maatje. :thumbs:
 
ziet er goed uit reus! netjes man

Thanks.....

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

w1bg3r.jpg



van uit deze start zal het je zeker lukken om te kunnen gaan scoren.
veel succes

Dank je wel. M'n shape is bij het begin van een voorbereiding nog niet zo geweest. Dus heb idd goede hoop nu.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Succes maatje. :thumbs:

Thanks buddy!
 
ziet er goed uit jef , netjes jonge
 
Dank je wel Henry. Vol gas wederom;)
 
Komt helemaal goed Reus!
 
ben nooit echt fan geweest van je fysiek en heb dat volgens mij ook al eerder kenbaar gemaakt. toch vind ik dat je nu wel echt enorm goed bezig bent zeg, fackinghell echt al goed droog en nogsteeds bruut die maasa erop. denk dat je goed gaat scoren op het podium.

hoe zit het met de bovenbenen eigenlijk???
 
ben nooit echt fan geweest van je fysiek en heb dat volgens mij ook al eerder kenbaar gemaakt. toch vind ik dat je nu wel echt enorm goed bezig bent zeg, fackinghell echt al goed droog en nogsteeds bruut die maasa erop. denk dat je goed gaat scoren op het podium.

hoe zit het met de bovenbenen eigenlijk???

Ja heb je idd al eens eerder vermeld. Vind het prima, in de zin van iedereen heeft zo zijn voorkeur voor iets of iemand daar verander je niets aan en is ook alleen maar goed.
Bedankt iig voor je compliment want dat waardeer ik natuurlijk wel.
Dit keer zal er een ander lichaam/fysiek het podium betreden en zal snel een benen foto schieten.
 
Foto ziet er veelbelovend uit.. ook al is hij vrij overbelicht ;)
Keep us updated!
 
Hoe gaat ie hier? :)
 
Had laatste foto nog niet gezien, erg buff!!

Jammer dat kwaliteit zo min is, succes verder reus!
 
w1bg3r.jpg

Flinke massa op het bovenlichaam.
Ik vind de kuiten wel heel dun ogen op deze foto, ligt dat aan de foto?
 
Back
Naar boven