AndroidHealthClinic

REUS under construction for Universe (NABBA), Holland en Universe (NAC), WK (WFF)

Bezoekers in dit topic

135? voor nu ja op de wedstrijd zal hem dat niet worden:D

is ook zo, maar toch heb je wel aardig wat tijd nog om te gainen al zeg je het mij..
120 zou wel 'makkelijk' haalbaar moeten zijn.
dus waarom geen lekker hoog getal als aim gebruiken?
voor mij werkt het wel motiverend als ik een flink hoog getal neem.. bij elke hap die ik dan eet die er eigenlijk niet meer in kan grinnik ik met de gedachte waarvoor ik het doe:p
 
PM is verstuurt, en ik weet nu al wat je gaat zeggen..:(

Kerel!!wat heeft die Roellie een poten zeg! Ik kwam een filmpje tegen op Youtube.
 
Laatst bewerkt:
is ook zo, maar toch heb je wel aardig wat tijd nog om te gainen al zeg je het mij..
120 zou wel 'makkelijk' haalbaar moeten zijn.
dus waarom geen lekker hoog getal als aim gebruiken?
voor mij werkt het wel motiverend als ik een flink hoog getal neem.. bij elke hap die ik dan eet die er eigenlijk niet meer in kan grinnik ik met de gedachte waarvoor ik het doe:p

Een doel moet je idd op zeker stellen, geef ik je volkomen gelijk in:D

PM is verstuurt, en ik weet nu al wat je gaat zeggen..:(

Kerel!!wat heeft die Roellie een poten zeg! Ik kwam een filmpje tegen op Youtube.

:D:D:DIk zal er even goed op gaan zeiken want het is idd niet best:D:D:D

Kijk ook even naar boven Wim, dus vanaf zijn middel naar de schouders!:D
 
Nee, ik weet dat het niet best is.....kun je na gaan hoe sterk ik ben! :P
 
we want pics :mad: boooe booooe!
 
AUW! M'n benen zijn wederom gesloopt he he
 
Reus wat voor werk doe jij :P heb het idee dat ik je gister avond op tv zag.
 
Lachen zeg, ha ha
 
waarmee dan???????????
 
vertel dan! :D desnoods via pb :P
 
Was uitzending van de KRO. Ze hebben bij ons op de groep (leefgroep) een aantal dagen gefilmd om een beetje beeld te geven van wat het werk "globaal" inhoud.
 
Lekker beeld!, zn klerenkast met al die zielige kinderen die het al niet makkelijk hebben!
Die flikkert ze echt wel naar beneden als ze niet luisteren! whaha
 
Was uitzending van de KRO. Ze hebben bij ons op de groep (leefgroep) een aantal dagen gefilmd om een beetje beeld te geven van wat het werk "globaal" inhoud.

Nice! :cool: Voor welk programma was dat? :)

(edit: toch wel ff wezen pompen voor de opnames toch? :P)
 
linkje van dat programma?moet cool zijn zo;n buffel tussen moeilijke koters!
 
linkje van dat programma?moet cool zijn zo;n buffel tussen moeilijke koters!

Ik had alleen 3 seconden de rug van reus gezien maar hij komt ook nog met zijn gezicht in beeld eerder in het programma.

Jeffrey

Jeffrey is 31 jaar vindt het leuk om met jongeren om te gaan, ze te coachen en te begeleiden. Hij volgde een opleiding sociaal-pedagogische hulpverlening en zit nu negen jaar bij de Hoenderloo-groep. Hij is typisch iemand die rust uitstraalt en weinig woorden nodig heeft om die te bewaren.
Vertrouwen

In zijn vrije tijd doet Jeffrey aan bodybuilding, hij is Nederlands kampioen bij de amateurs. Door zijn stevige gestalte kan hij wel eens intimiderend overkomen maar hij probeert altijd snel het vertrouwen te winnen. Het is geestelijk zwaar werk maar gelukkig is de sfeer onder de groepsleiders goed.
Kansen

Regelmatig denkt hij aan zijn eigen kinderen, een dochter van drie en een zoon van veertien maanden, die meer kansen zullen krijgen dan de bewoners van de Hoenderlo-groep. Volgens hem hebben de meeste jongens een beroerde thuissituatie. Ouders die de opvoeding niet aan kunnen of zelf minder begaafd zijn.
Liefde en warmte missen

Tijdens de jaarwisseling waren nogal wat jongens op de groep, ze konden om verschillende redenen niet naar huis. “Dan denk ik: wat hebben die gasten allemaal niet? Ze missen echt de liefde en warmte van thuis. “
[Link niet meer beschikbaar]

het filmpje is hier [Link niet meer beschikbaar] @ 10:20 ongeveer zie je reus en nog een paar keer heel even.
 
Back
Naar boven