XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wanneer hij zijn smartphone even onbewaakt achterlaat en ze diverse berichten over haar terugvindt? :P

Beter zo open en eerlijk dan vreemdgaan en haar bedriegen toch.
 
Huh ik praat nou eenmaal zo? Wat is daar mis mee dat weet iedereen hier in de buurt

Het is niet erg dat je zo praat, maar uit respect voor je vrouw moet je haar foto niet droppen, tenzij ze dat ok vindt ;)
 
Haha bro geloof me als je me whatsapp berichten leest, ik lieg niet en waarom is toch alleen maar positief dat ik haar durf te laten zien? Hier nog 1 voor jou

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt zoveel geluk dat dbb niet meer is wat het was.
 
Lol ze is zelfs blij als ik met haar door de stad loop en als mensen kunnen zien dat we samen zijn daar twijfel ik niet aan
 
Arme pun, komt hij straks op DBB heel zijn topic vol met Col Inc zijn seksleven :roflol:
 
Hahahaha Vonk HillR kom er maar in allebei
 
HillR hoe zou jij het vinden als pun foto’s van je laat zien en trots is op zijn vrouwtje, en was niet zomaar dat ik foto’s had gepost werd naar gevraagd :D
 
HillR hoe zou jij het vinden als pun foto’s van je laat zien en trots is op zijn vrouwtje, en was niet zomaar dat ik foto’s had gepost werd naar gevraagd :D

Dude jij denkt srs als een neanderthaler:roflol:
En dat er door random personen op een internetforum gevraagd wordt om foto's van je vriendin rechtvaardigt dat voor jou ze werkelijk te posten.
 
Hahaha tja dat krijg je ervan he als je schijt hebt aan alles in het leven:P
 
06
 
Laatst bewerkt:
Hmm :ty:.

OkWtf.jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven