Fitness Seller

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ahaa, still a’life and kicking :D
 
:roflol: :heart:



Rustig aan steeds beter! Focus weer op de juiste dingen voorlopig, dus we gaan weer wat recompen de komende maanden zodat ik niet hoef te cutten in de lente :p

Thank gooooooooood you're back :heart: Kreeg al berichtjes van whiteknights of het echt echt echt uit was.. :emo:
 
Nou ik zal ook maar weer verder revalideren en zeuren, euhm ik bedoel hardcore BB loggen :cool:

Lang verhaal kort; afgelopen half jaar was natuurlijk gewoon kut. En net als de vorige keer heb ik zelf een periode gehad na mijn operatie waarin alles dan gewoon niet gaat zoals het zou moeten. Van je fouten zou je zogenaamd leren, nou ik ken zat ezels die zich minder vaak stoten :roflol: Anyway om nog even in de clichés te vervallen;

713b21ea6ce8cd1b8537c1bafc55cb2e--instagram-ps.jpg


Dus de hoogste tijd voor mij om weer een deftige shape neer te zetten de komende maanden. Naarmate je meer trainingsjaren hebt, is het wel in je voordeel dat je weer sneller terug hebt wat je verloren bent :engel:

Gisteren een full body achtige training gedaan, om alles weer even wakker te schudden, spierpijn is real :o Ondanks dat ik dus met ongeveer 30-40% van mijn 1RM heb gehanteerd :roflol:

Leg Extensions
10x50
10x50
10x50
10x50

Adductor s.s. Abductor
10x35
10x35
10x35

Horizontal Leggpress
20x50
10x60
10x80
10x100

Lying Leg Curl
20x40
10x50
10x50
10x50

Plate Loaded Lat Pulldown
25x60
15x80
10x120
10x120
10x80

Standing Lat Pully
10x20
10x20
10x20

Cable Rope Curl
10x30
10x40
10x40

Flat Bench Plate Loaded Chest Press
10x60
10x80
10x120
10x80

Plate Loaded Shrug
10x50
10x70
10x70

DB Side Raise
06x14
06x16
06x18

Volgens mij was dat hem, altijd fijn om weer een beetje pomp terug te zien in de spiegel in plaats van die schrale ekto van de afgelopen tijd :o Natuurlijk valt het allemaal mee, want ik heb in december 4 verschillende blazers (je weet wel voor de feestdagen met een beetje print of bling) besteld in de maten 56-58 wat echt kansloos groot is.. Maar in geen van die tering dingen pasten mijn biceps :treuren: Dus ik ga binnenkort gewoon eens een paar blazers tailor made laten maken, aangezien confectiematen voor blazers nu echt verleden tijd zijn. Qua waist kunnen er in 56-58 ook gewoon 3 Punjab's in :haha:

Nou tot zover weer de relativering van de vrijdagochtend, op naar minder kut in 2019 :lol:
 
:heart:

Ik ben gek op je
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Volgens mij was dat hem, altijd fijn om weer een beetje pomp terug te zien in de spiegel in plaats van die schrale ekto van de afgelopen tijd :o Natuurlijk valt het allemaal mee, want ik heb in december 4 verschillende blazers (je weet wel voor de feestdagen met een beetje print of bling) besteld in de maten 56-58 wat echt kansloos groot is.. Maar in geen van die tering dingen pasten mijn biceps :treuren: Dus ik ga binnenkort gewoon eens een paar blazers tailor made laten maken, aangezien confectiematen voor blazers nu echt verleden tijd zijn. Qua waist kunnen er in 56-58 ook gewoon 3 Punjab's in :haha:
Bodybuilding struggles..ik heb daar zelfs last van..:windup:
 
Uiteraard volg ik weer vrolijk verder.
Hopelijk kun je komende jaren nu eens blessurevrij, of in elk geval zonder ernstige blessures, blijven trainen!
 
Bodybuilding struggles..ik heb daar zelfs last van..:windup:

Ja maar jij probeert je in een maatje 48 te proppen gok ik :D Volgens mij pas je daar alleen in met biceps van 38cm :haha: Volgens mij zit jij toch wel op 40 tegenwoordig? Of?
 
Ja maar jij probeert je in een maatje 48 te proppen gok ik :D Volgens mij pas je daar alleen in met biceps van 38cm :haha: Volgens mij zit jij toch wel op 40 tegenwoordig? Of?
Haha, het is ook wel echt proppen in 48, maar 50 is bij mijn taille en buik een jurk. En nee, het is helaas nog steeds niet veel meer als 38-39cm..
 
Voor wie maken ze die blazers dan eigenlijk? Ethiopiërs en uit de kluiten gewassen 10 jarigen? :mad: Dat kan toch nooit de doelgroep zijn :haha:
 
Dat wordt waarschijnlijk alleen in BE getolereerd..
 
Voor wie maken ze die blazers dan eigenlijk? Ethiopiërs en uit de kluiten gewassen 10 jarigen? :mad: Dat kan toch nooit de doelgroep zijn :haha:

ekte ecto's ?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven