AndroidHealthClinic

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Helaas kunnen we enkel wachten totdat ze het trainen weer zat zijn en stoppen zo rond maart

Ik vrees ervoor :(

Hahaha ik dacht ook al, hu komen later binnen en zijn eerder vertrokken.:D:D

Maar inderdaad wat en kl*te drukt pffff, ik hoorde dat het zelfs vrijdag avond druk was:(

Zal blij zijn als ik weer s"morgens kan gaan;)

Maar dan moet je wel ons missen :dunno:
 
Echt niet normaal :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wowwww 50kg verschil ....doe je goed....Karma toppertje!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Homegym ;) Samen met Hill heb je die kosten vast snel terug eruit.
Heb je wel maar een zeer geringe keuze aan apparatuur. Lijkt mij persoonlijk echt helemaal niks.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heb je wel maar een zeer geringe keuze aan apparatuur. Lijkt mij persoonlijk echt helemaal niks.

Ook waar. Maar dat hangt weer van je beschikbare ruimte en budget af. En sowieso kies je in de gym quasi ook haast altijd dezelfde toestellen.
 
Het gaat niet zo zeer om de kosten, een beetje comfort en fijn sporten mag best wat kosten. Maar het gemak dat je hebt qua oefeningen die je kunt doen in een gym versus thuis is niet te vergelijken vind ik persoonlijk. Ja of je moet 50K uitgeven aan een deftige gym met alles wat je hartje begeert :p Maar daar hebben we natuurlijk de ruimte niet voor, noch vind ik het zoveel geld waard :p
 
Ook waar. Maar dat hangt weer van je beschikbare ruimte en budget af. En sowieso kies je in de gym quasi ook haast altijd dezelfde toestellen.

Ja ieder nadeel hep zijn voordeel, want door de drukte pak je toch wel weer oefeningen of apparaten die wél vrij zijn :D
 

Heb je wel maar een zeer geringe keuze aan apparatuur. Lijkt mij persoonlijk echt helemaal niks.
Afhankelijk van het aantal keer per week dat een training gedaan wordt kun je ook 2/3 thuis doen en 1/3 in de sportschool voor de oefeningen die je weg wilt pompen. Of in het begin als je nog niet alle toestellen/ oefeningen kunt doen die je zou willen. Zelf heb ik een powerrack, GHR, leg curl, leg extension, roei apparaat, calf raise, bench, pullups, dips en wat halters en gewichten. Plus wat bands en fat grips etc. Heb eigenlijk nooit echt iets gemist, maar ik heb vanaf het begin vrije compound oefeningen gedaan. Als je graag rondjes toestellen doet dan is dat bijna niet te doen thuis, of je moet de keuze maken over te stappen op meer vrije oef.
 
Ook waar. Maar dat hangt weer van je beschikbare ruimte en budget af. En sowieso kies je in de gym quasi ook haast altijd dezelfde toestellen.
Dat is waar maar als je voor elke spiergroep bijvoorbeeld 3-4 apparaten gebruikt heb je aan het einde van de rit toch alweer zo’n 20 apparaten gebruikt. Die ga je thuis nooit neerzetten. En verder ook gewoon de sfeer in een gym tov thuis in je eentje trainen vind ik veel prettiger. Het motiveert mij wel om andere mensen hun doelen te zien bereiken en zeker als ik in gyms train waar aardig wat machines rondlopen.
 
Afhankelijk van het aantal keer per week dat een training gedaan wordt kun je ook 2/3 thuis doen en 1/3 in de sportschool voor de oefeningen die je weg wilt pompen. Of in het begin als je nog niet alle toestellen/ oefeningen kunt doen die je zou willen.
Ligt er ook aan hoe je traint. Als powerlifter zou je best makkelijk thuis alles kunnen doen. Ik als bodybuilder met mijn schouder naar de kloten ben op chestday afhankelijk van borst. Bovendien is het in mijn gym nooit druk en als iets bezet is doe ik 9/10 keer gewoon mee.
 
Ligt er ook aan hoe je traint. Als powerlifter zou je best makkelijk thuis alles kunnen doen. Ik als bodybuilder met mijn schouder naar de kloten ben op chestday afhankelijk van borst. Bovendien is het in mijn gym nooit druk en als iets bezet is doe ik 9/10 keer gewoon mee.
Klopt helemaal. Ik heb al tien jaar geen chest day meer gedaan. Enige dat ik voor borst doe (al denk ik meer in bewegingen) is bench en sporadisch een flye oefening.
 
Leg/Delts - High Volume Day

Horizontal Legpress
20x50
10x70
10x90
10x100
10x120
10x120
10x70
10x40

Lying Leg Curl

15x40
10x50
10x50
10x50
10x50
10x40

Calf Machine
10x40
10x50
10x50
10x50
10x50

Abductor s.s. Adductor
10x45
10x50
10x55
10x55
10x50

Legextensions - Fail omdat ik tering hard mijn knie heb gestoten vlak voor deze oefening :emo:

BB Shoulder Press
10x40
10x50
10x60
10x70
10x80
10x60

DB Side Raise
10x14
10x16
10x18
10x20

Cable Side Raise
10x15
10x20
10x20
10x15

BB Shrugs
10x40
10x60
10x100
10x120
10x80

Mooie dag, alleen jammer van die leg extensions :(

Voor nu even 2 dagen rust, zondag weer knallen :flexgrin:

:wave:

 
Dat is vroeg. Kan niet druk zijn in de gym. Volgende keer beter met de knie.
 
Ja, maar het is de training van gisteravond :D Echt niet dat ik zo vroeg benen kan trainen :p
 
I'm so proud of you sexy :heart:
 
Wat is dat raar lettertype nou weer?
 
Geen idee :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven