AndroidHealthClinic

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nee dat is te zien :trollface:
 
Maandagmorgen ben ik altijd een beetje kribbig :o
 
Er zijn twee variaties binnen de Basic Fit, maakt overigens voor het gewicht niet heel veel uit, maar de gele is net iets zwaarder in uitvoering vind ik. Die van Matrix sluit veel beter aan bij mijn ROM en voel ik veel beter, denk dat hij daardoor ook makkelijker gaat. Denk overigens dat jij makkelijk richting de 140kg moet kunnen gaan, dit is typisch zo'n oefening waar je wekenlang niet op verhoogd omdat het al zwaar genoeg aanvoelt :p

MG2000_purestrength_pulldown_hero_01_22.jpg

1.png.png
 
Er zijn twee variaties binnen de Basic Fit, maakt overigens voor het gewicht niet heel veel uit, maar de gele is net iets zwaarder in uitvoering vind ik. Die van Matrix sluit veel beter aan bij mijn ROM en voel ik veel beter, denk dat hij daardoor ook makkelijker gaat. Denk overigens dat jij makkelijk richting de 140kg moet kunnen gaan, dit is typisch zo'n oefening waar je wekenlang niet op verhoogd omdat het al zwaar genoeg aanvoelt :p

MG2000_purestrength_pulldown_hero_01_22.jpg

1.png.png
Die van matrix is inderdaad nice. Goede bewegingsbaan. Die kan ik ook nog wel op een kilootje of 140a150..maar zeker geen 250
 
Gisteren in verband met het slechte weer pas om 18:15 in de gym, ik zeg wel slecht maar ben gek op sneeuw en alle debiele perikelen die het met zich meebrengt :D Anarchy much :p

Chest/Biceps

Plate loaded chest press

20x70
15x110
12x150
12x150
10x110
12x70

Pec Deck machine
20x80
10x120
10x120
10x120
10x80

Incline plate loaded chest press
10x40
10x60
10x80
10x80
10x60

Alternate DB Hammer Curl
20x18
10x22
10x22
10x22

Preacher Curl
10x40
10x50
10x50
10x40
10x30

Ja mooi geweest wel weer, ondanks de sneeuw was het nog best druk.. Fucking dedicated mensjes :mad:

Tot de volgende :wave:
 
Ik ben een BBer en doe de oefeningen die bij mij maximale groei en minimale kans op blessures geven.. Benchen doe ik dus niet :engel:
 
Met zulke gewichten en volume kan je toch net zo goed een pec tear ofzo krijgen lijkt me?

Theoretisch, ja kan altijd natuurlijk. Maar die machine gaat niet verder dan X en Y, waar je met een BB gewoon ver voorbij X en Y kunt gaan, met een grotere kans op blessure.
 
waar je met een BB gewoon ver voorbij X en Y kunt gaan, met een grotere kans op blessure.

Maar dus ook meer stimulatie kunt creëren. Je moet gewoon je techniek goed houden. Het is een afweging natuurlijk. Maar idd, better safe then sorry.
 
Het is een dubbele afweging; veiligheid en groei. Ik groei amper van de BB BP, heeft enigszins met de stand van mijn schouders te maken i.c.m. mijn bouw. Ik raad wel vaker aan om de BB BP te schrappen en daarvoor in de plaats DB presses en plate loaded presses te doen op basis van iemand zijn of haar bouw. Niet alle oefeningen zijn voor iedereen even geschikt, naast eten, interval, volume, rust etc., zijn ook de soort oefeningen tailor made aan een bepaald fysiek.
 
Zo kan je natuurlijk altijd wel het feit goedpraten dat je geen compounds met free weights doet :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Niet moeilijk. Hier trainen maar 5 personen ofzo :roflol:

Nog steeds buffer dan 99% van de bevolking, zo dan.. Nu jij weer meneer bagatelliseer :mad:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven