XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
[QUOTEInmiddels weer volle bak aan t werk kerel! Operatie 1 september gehad en sindsdien klachtvrij![/QUOTE]

Mazzelpik, maar ik gun het je, weer lekker rustig bouwen man :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Stahp it you , wat betekent dat? :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goed om te zien dat je terug bent bro! Ziet er terug heel goed uit.

Die trainingen komen wel weer, keep it safe en knallen maaaarrr :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Thanks gasten :cool:

Gisteren even snel een train tussendoor moeten knallen. Niet optimaal, maar toch redelijk goed mijn best kunnen doen, ondanks dat er heel veel bezet was steeds :mad:

Plate Loaded Chest Press
20x40
12x80
10x100
08x110

Pec Dec Fly
15x50
12x70
10x90
10x90

DB Lateral Raise
15x8
12x10
10x12
08x14

Cable Fly
10x30
10x35
10x40

One Arm Cable Triceps Pushdown
15x10
10x15
10x17,5
10x17,5

Cable Rope Triceps
10x20
10x25
10x25

Triceps Cable Pushdown
15x40
15x35
15x35
12x25
12x15

Zat lekker vol na de training :D En ondanks de haast en de drukte toch nog lekker geknald. Vandaag rust :engel:

Morgen nog een dagje rug/biceps en 'savonds een potje bowlen met HillR en ook Trium en aanhang :cool:

:kiss: goed weekend :kiss:
 
Ik hoop dat je morgen zo'n spierpijn hebt dat je je arm nauwelijks kan optillen brosef. I need all the help I can get :P
 
Vonk vind je sustanon beter voelen dan test e? En hoevaal zet jij sustanon per week? Ook e5d. Iniedergeval goed bezig bro
 
Goed getraind weer man!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lief dagboek: Pun's spierpijn was niet afdoende om mij een winnende kans te bieden met bowlen. Mezelf zachtjes in slaap gehuild.
 
Vonk vind je sustanon beter voelen dan test e? En hoevaal zet jij sustanon per week? Ook e5d. Iniedergeval goed bezig bro

Op test-e heb ik altijd acne, ongeacht met welke frequentie ik zet. Met Sust heb ik nergens last van, niet op e3d, niet op e5d en zelfs niet op e7d. Dat is mijn enige overweging eigenlijk.

Goed getraind weer man!

Thanks kerel!

Lief dagboek: Pun's spierpijn was niet afdoende om mij een winnende kans te bieden met bowlen. Mezelf zachtjes in slaap gehuild.

Jij hebt vast andere kwaliteiten... Toch?? :haha:
 
Jij hebt vast andere kwaliteiten... Toch?? :haha:

Ja maar de laatste keer dat ik die in een openbare gelegenheid liet zien werd ik gelijk opgepakt. Zo oneerlijk!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe gaat ie hier?
 
Nou ik zal dit topic maar weer eens afstoffen.. Nooit gedacht dat ik dit topic weer nieuw leven in zou moeten blazen, beetje naïef misschien? :o

Eindelijk weer een beetje lekker kunnen trainen de afgelopen twee weken. Nog steeds een beetje voorzichtig hier en daar en nog geen monstergewichten, maar alles op zijn tijd. Merk dat mijn fysiek direct weer reageert, want ik werd toch wel een beetje fluffy hier en daar. Niet omdat ik zoveel eet, nou ja nog steeds 2-2,5x zoveel dan Skatermarvin natuurlijk, maar ik merk dat krachttraining mijn verbranding toch echt een boost geeft.

Gisteren Chest/Biceps/Delts

Incline Plate Loaded Chest Press
20x40
10x60
10x80
10x100
08x100
10x60

Vervolgens 10 minuten staan lullen met een maat, die wordt vader dus daar wilde ik even het fijne van weten.. :p

Cable lateral raise

10x15
10x20
10x25

Cable Crossover
10x20
10x25
10x30
10x25

Overhead Cable Curl
10x20
10x25
10x30
10x30

DB lateral raise
06x16
06x20
06x20

DB Seated lateral raise
12x12
12x12
12x12

Reverse Pec Deck
10x40
10x50
10x60

Pec Deck
10x80
10x130
10x130
10x80

Biceps Curl Machine
10x25
10x35
10x35
10x25

Gemiddeld genomen doe ik overal wel wat langer over geloof ik, dus HillR moest weer verplicht 15 minuten stairmaster doen :fire:

Anyway Pun is back in business :clap:
 
I'm proud baby :heart: Nog even bikkelen en voor we het weten kun je weer op volle kracht de dingen doen die je graag doet! :kiss:
 
Vervolgens 10 minuten staan lullen met een maat, die wordt vader dus daar wilde ik even het fijne van weten.. :p

Je weet toch wel hoe dat werkt???

Goed dat je weer terug bent. Nu weer lekker opbouwen en vooral genieten van het trainen!
 
In!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lekker man!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Haha ik las de begin post niet wetende dat het 2016 was ik dacht weegt pun nog maar in de 90 wat ziet die er nog groot uit op 92

Succes met je herstel bro en je log
 
Tijd om weer in beweging te komen ook
 
Goed om te lezen maat! Ben er zeker van dat je gewoon nogmaals beter terug komt :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven