MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
IN!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pun on the run, vollugg!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Kijk kijk... goed om dit te lezen bro!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Natuurlijk in !

(en die grrrr 10 personen karma :mad:)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gebruik je naast GH ook TB-500 en/of BPC-157? Zo niet, doen dan :P. Alhoewel, ik lees op de laatste 2 pagina's dat het al niet echt super noodzakelijk meer is.

Ik ben ook zeker in! Is dit ook je main log?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Welkom allemaal, welkom terug in dit vreugde log :cool:

Mudita nee, het probleem met peptides is zo mogelijk nog erger dan met GH.. Je weet vaak echt niet wat je koopt en je bent volledig overgeleverd aan "bedrijfjes" die niet onderhevig zijn aan enige kwaliteitscontrole, laat staan productechtheidscontroles. Met als enig oogmerk; zoveel mogelijk winst maken. Dus ik laat peptides over het algemeen links liggen. En zoals je zegt, inmiddels geen noodzaak meer.

Schwarzeneggertje ik ga het proberen :D
 
Vonk Daar heb je helaas wel een punt inderdaad. Erg jammer, als je de studies en ervaringen mag lezen van BPC-157 en TB-500 dan is het heel veelbelovend. De rest van de peptides ben ik ook niet erg over te spreken maar hier heb ik me ook nooit in verdiept. De 2 die ik hier vernoem zouden alleen wel in de handen mogen komen van de betrouwbare "bedrijfjes". Dat zal waarschijnlijk alleen nooit gebeuren omdat ze nu al in het hoekje van peptides staan.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
in!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Today was a good day, gains were made in food and training :woot:

Plate loaded Lat Pulldown
20x40
10x80
10x120
08x140
08x140

Seated Machine Row - Wide Grip
10x40
10x60
10x70
10x70

Triceps Pushdown - Y-Bar
15x50
12x70
10x100
10x100

One Arm Triceps Pushdown
10x20
10x20
10x20

Overhead Rope Triceps Extension
10x30
10x40
10x50

Facepull
10x40
10x50
10x60
10x70

Seated Cable Row
15x40
15x50
15x60

45 Degree Plate Loaded Leg Press - Nee grapje :treuren: - 45 Degree DB Shrugs
10x14
10x20
10x20
10x20

En dat was hem weer :D

Eten, caps; Tosti's, 150gr Cheese Onion Chips, Stokbroodje met musclemeat kipballetjes, pasta salade met kipschnitzels en straks nog een magnum. Allemaal in de macro's :D

:wave:
 
Nice de latpulldown is weer ‘ back ‘
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hee 220 was inmiddels de max he :p

Maar rustig aan opbouwen allemaal :engel:
 
Zeker rustig aan, alles op gevoel met goede concentratie. Ik heb geen haast, ben immers ook al een jaar of 10 bezig :p
 
Zeker rustig aan, alles op gevoel met goede concentratie. Ik heb geen haast, ben immers ook al een jaar of 10 bezig :p

OMG, ben je nu Marvin zijn MMC aan het overnemen? :P

Neen serieus, goed dat je het rustig opbouwt! Hopelijk geen nieuwe blessures
 
:D Ik ben zeker een voorstander van MMC, maar ik combineer eigenlijk vele manieren van trainen, dus ook zo zwaar mogelijk d.m.v. progressive overload met een goede uitvoering. Eveneens in Rep ranges en Sets varieer ik veel.

Ik hoop het ook niet :o
 
Vonk Daar heb je helaas wel een punt inderdaad. Erg jammer, als je de studies en ervaringen mag lezen van BPC-157 en TB-500 dan is het heel veelbelovend. De rest van de peptides ben ik ook niet erg over te spreken maar hier heb ik me ook nooit in verdiept. De 2 die ik hier vernoem zouden alleen wel in de handen mogen komen van de betrouwbare "bedrijfjes". Dat zal waarschijnlijk alleen nooit gebeuren omdat ze nu al in het hoekje van peptides staan.

Dit zou gewoon via apotheek moeten kunnen vind ik.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven