XXL Nutrition

Gevonden Reverse Hyper (ATX of Rogue) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RubenM

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2013
Berichten
197
Waardering
40
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Waarschijnlijk een kansloze zoektocht: mocht iemand van zijn ATX Reverse Hyper 2.0 (of een Rogue Z-Hyper / RH-2 / ander higher end toestel) af willen, wil ik hem graag overnemen.

Levertijd bij Fitness-seller is circa 5 weken, als ik binnen die tijd er één tweedehands kan kopen doe ik dat graag :) Locatie maakt niet uit.
 

Thanks voor de tip.
Enige ervaring mee? Ken het hele merk niet, zijn geen reviews over te vinden, de kleur blauw vind ik tien keer niks (hele homegym is zwart, afgezien van Rogue competition plates) en bouwkwaliteit lijkt niet echt in de buurt te komen van ATX / Rogue. Ook minder verstelmogelijkheden dan ATX/Rogue. Verkoopwaarde tweedehands zal een stuk lager liggen (in %) mocht ik hem weer een keer kwijt willen. Logisch natuurlijk dat hij niet 1-op-1 te vergelijken is met de anderen hoor, dat krijg je met zo'n scherpe prijs.
Maar geld is niet belangrijkste speerpunt, hoop dat zo'n reverse hyper me kan helpen bij eeuwige rugklachten, en dan kijk ik niet meer op een paar honderd euro. Maarja zou leuk zijn als ik iets goedkoper een nette ATX/Rogue kan scoren dan nieuw natuurlijk. Ben dus niet perse op zoek naar het goedkoopste alternatief.
 
Als het maar van dik staal is gemaakt. Lichte troepheb je niks aan.
 
Edit: never mind, levertijd van de ATX Reverse Hyper is toch nog ruim vijf weken :(
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven