AndroidHealthClinic

Reverse hyper in gym Rotterdam of Den Haag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mark737

Novice
Lid geworden
22 mei 2017
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
72kg
Hallo, ik heb last van m'n rug en wil proberen dat op te lossen met de reverse hyper ontworpen door Louie Simmons. Hij heeft daarmee zijn gebroken rug weten te revalideren, en het apparaat wordt gebruikt zowel voor krachtsport (hij is zelf een powerlifter) als voor revalidatie van rugproblemen.

Mijn kamer is de komende jaren nog te klein, dus ik ben op zoek naar gyms in Rotterdam en Den Haag waar zo'n apparaat staat.

Weet iemand dit, of weet iemand of er 1 is op de universitaire sportcentra in Leiden en Rotterdam waar ik komend jaar ga studeren? (ik weet de gym Sportja in Leiden die er 1 schijnt te hebben, daar ga ik nog eens langs). Bedankt.
 
Hallo, ik heb last van m'n rug en wil proberen dat op te lossen met de reverse hyper ontworpen door Louie Simmons. Hij heeft daarmee zijn gebroken rug weten te revalideren, en het apparaat wordt gebruikt zowel voor krachtsport (hij is zelf een powerlifter) als voor revalidatie van rugproblemen.

Mijn kamer is de komende jaren nog te klein, dus ik ben op zoek naar gyms in Rotterdam en Den Haag waar zo'n apparaat staat.

Weet iemand dit, of weet iemand of er 1 is op de universitaire sportcentra in Leiden en Rotterdam waar ik komend jaar ga studeren? (ik weet de gym Sportja in Leiden die er 1 schijnt te hebben, daar ga ik nog eens langs). Bedankt.
Bij FoxGym hebben ze er 1.
Verhuizen binnenkort naar Rotterdam Alexander.
 
Dat komt prima uit, en ze hebben dagpassen van 5 euro. Iemand ervaring met revalidatie mbv reverse hyper? Als ik iets zwaars til of lang rechtop sta krijg ik last van de zenuw in m'n rechterbeen, wat terug te leiden is naar de ruggewervel s1 en evt l5,l4. Was als gevolg van koppig in een luie stoel blijven zitten waarbij het na een tijdje fout ging.
 
Ik loop de laatste weken ook kreupel vanwege mijn rug, dus ga dit topic volgen.
 
Het is zeker een goede oefening maar als Louie zegt dat hij daarmee zijn gebroken rug heeft weten te revalideren is dat mijns inziens meer promotie en/ of ingegeven door $. Men kan hem ook verkeerd hebben verstaan, zonder ondertiteling is de beste man nauwelijks te volgen. Nogmaals, de oefening (en talloze varianten) hebben voor mij elke week een aanvullende plek qua trainingen maar het is geen heilige graal.

Misschien is dit nog interessant?
Reverse Hyper Machine
 
Laatst bewerkt:
Net gegoogled op reverse hyper louie simmons broken back
met hier een interessant artikel voor revalidatie incl reverse hyper: How to Cure Bulging Discs - Fix Lower Back Pain
en kritisch artikel, moraal is dat je niet te veel gewicht doet en niet teveel momentum in de swing gebruikt: http://robertsontrainingsystems.com/blog/re-building-the-reverse-hyper/

en www.facebook.com/westsidebarbell/photos/a.180544355324286.41192.119636488081740/1400828279962548/?type=3&hc_ref=PAGES_TIMELINE

Hij is overigens te koop bij strengthshop.de.
 
Laatst bewerkt:
Is magie, vreemd dat geen enkele fysio een reverse heeft. Tevens kun je ook zelf improviseren een reverse hyper imiteren. gebruik google.
 
Het is zeker een goede oefening maar als Louie zegt dat hij daarmee zijn gebroken rug heeft weten te revalideren is dat mijns inziens meer promotie en/ of ingegeven door $. Men kan hem ook verkeerd hebben verstaan, zonder ondertiteling is de beste man nauwelijks te volgen. Nogmaals, de oefening (en talloze varianten) hebben voor mij elke week een aanvullende plek qua trainingen maar het is geen heilige graal.

Misschien is dit nog interessant?
Glute Ham Developer - Compact Model 2.0 NEW AND IMPROVED

Dat mis ik nog in mn homegym. De gewone nemen te veel plek in.

Verder in. Heb zelf ook rugproblemen. discusbulging tss l4 en l5.
 
Om toch ook een kritische noot te laten horen, iemand waar ik ook veel respect voor heb:

 
Omdat ik toch benieuwd was, heb ik zelf even een ghetto versie van een reverse hyper gebouwd. Gisteren en vandaag gebruikt, en mijn n=1 conclusie is dat de pijn en uitstraling naar mijn bil veel erger worden. Een panacea voor lage rugklachten is het dus zeker niet.

Ik lijk meer te hebben aan mijn hip circle, als ik mijn heup neutraal hou tijdens bewegen daarmee.
 
Back
Naar boven