MuscleMeat

Verkocht Reverse Hyper

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chimaira

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2009
Berichten
794
Waardering
89
Ik heb hier een reverse hyper van strengthshop staan. Kwam ik een keer 2e hands tegen en dacht is niet ver hier vandaan en de prijs is ok deze kans krijg ik nooit meer die moet ik hebben. Nu gebruik ik dat ding eigenlijk veel te weinig. Hij ziet er nog als nieuw uit. Ik gebruik zelf liever een autogordel om mijn benen in te haken maar uiteraard heb ik het leg attachment nog.

Hij moet niet weg maar nu doet die vooral dienst als plate rack en dat is ook weer zonde. Als ik een mooi bod krijg mag hij weg.

Ik sta ook open voor ruilen met andere apparatuur. Ik wil nog een keer een leg press, lat pulley en glute ham raise aanschaffen.



Voor meer info zie strengthshop website:
http://www.strengthshop.de/equipment-sportgeraete/equipment-sportgeraete/reverse-hyper.html

Nieuwprijs is € 599,-

Helemaal vergeten te vermelden...af te halen in midden limburg. Tussen Weert en Roermond.

DSCN0567.jpg
 
Ik heb een latpulldown van universal in chroom thuis, kabel boven en onder... je dient hem in n muur vast te schroeven. tot 100kg
prima kwaliteit, wil wel wisselen? (en beetje bij leggen)

met alle mogelijke hendels erbij
 
Wat is je vraagprijs?
 
Heren ik heb me bedacht. Als ik een degelijke plate rack koop om de schijven op te hangen ipv op de reverse hyper ben ik al iets meer dan € 100,- kwijt. Stel ik verkoop de reverse hyper voor € 300-400 dan blijft daar een € 200-300 van over. Voor dat geld kan ik zo'n ding nooit meer kopen denk ik dus houd ik hem toch nog even.
En stel ik wil een hyperextension om toch mijn onderrug te trainen zit ik weer snel op € 100,- of meer voor een goede.
Zoals ik al zei hij hoeft niet weg. Misschien dat hij in de toekomst wel in de weg komt te staan. Bijvoorbeeld als ik een leg press voor een leuke prijs kan vinden.
In elk geval bedankt voor de reacties en wie weet komt die volgend jaar weer te koop te staan.
 
Shit, ik heb er wel 400 euro voor over. maar ik heb geen zin om om 5 uur in de auto te zitten. ik woon helemaal in het noorden van noord-holland
 
Heren ik heb me bedacht. Als ik een degelijke plate rack koop om de schijven op te hangen ipv op de reverse hyper ben ik al iets meer dan € 100,- kwijt. Stel ik verkoop de reverse hyper voor € 300-400 dan blijft daar een € 200-300 van over. Voor dat geld kan ik zo'n ding nooit meer kopen denk ik dus houd ik hem toch nog even.
En stel ik wil een hyperextension om toch mijn onderrug te trainen zit ik weer snel op € 100,- of meer voor een goede.
Zoals ik al zei hij hoeft niet weg. Misschien dat hij in de toekomst wel in de weg komt te staan. Bijvoorbeeld als ik een leg press voor een leuke prijs kan vinden.
In elk geval bedankt voor de reacties en wie weet komt die volgend jaar weer te koop te staan.

dus een vrouw kan um nog wel kopen:D

nee grapje ik snap je beslissing wel
 
He allemaal,

Ik heb besloten om de reverse hyper toch weer in de verkoop te zetten en nu mag hij echt weg;)
Ik heb een half rack met plate storage besteld. Met het nieuwe rack heb ik geen plate rack meer nodig. Een lat pulley of leg press/hack squat zou voor mij veel nuttiger zijn. Zie startpost voor meer info.
 
Hoeveel wil je er voor hebben, 200 euro?
 
Heb hem vandaag verkocht. Enne voor wel wat meer dan 200 euro. Mag slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven