AndroidHealthClinic

reverse smal bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Wie doet deze oefening wel eens.
Vind t zelf een hele goede oefening voor de triceps, je voelt echt dat je die spiergroep pakt, t enige nadeel is afgezien van t feit dat t onwennig aanvoelt is dat mn linkerpols wat vreemd aanvoelt naderhand.
 
Kdoe hem ook. Tenminste als het gewoon die met omgekeerde greep is?
 
Heb zowel met deze als met de gewone small grip benchpress ontzettend last van mijn polsen :(
Vind het op zich wel een lekkere oefening, zou ik hier wat aan kunnen doen ?
Pak ik hem soms te smal, waardoor me polsen te veel buigen?
 
Originally posted by iKsZ
Kdoe hem ook. Tenminste als het gewoon die met omgekeerde greep is?

idd, smal bankdrukken maar dan met je handpalm naar je toe.

en klote ja, van die polsen. dat ligt idd aan de smalle stand waardoor je polsen in een soort beknelde psoitie komen, maar t is echt een heerlijke oefening voor de triceps..

de 1e keer dat ik mdeed voeld echt vreemd en liet de stang bijna op mn borst vallen. heb wel hulp nodig om m uit t standaard te pakken
 
Originally posted by Justifire
Heb zowel met deze als met de gewone small grip benchpress ontzettend last van mijn polsen :(
Vind het op zich wel een lekkere oefening, zou ik hier wat aan kunnen doen ?
Pak ik hem soms te smal, waardoor me polsen te veel buigen?

1) hoe smal is je grip?
2) laat je je ellebogen opzij gaan?
 
Kan je dit dan niet beter doen met een EZ stang? ik doe de oefening (nog) niet btw, ga hard genoeg op mijn huidige schema met alleen pushdowns en seated extensions.
 
de ultieme kracht in de triceps train je met small pressen!
 
ik pak hem nu op schouderbreedte, of iets korter...dan heb ik geen last meer van mijn polsen...
 
als je smal bankdrukt moet je net zo breed nemen als je romp dat is. zo kan je deftig smal bankdrukken omdat je je armen en ellebogen dicht bij je lichaam kan houden, waardoor je pols zich niet in een slechte positie moet wringen.
 
yep. hetzelfde geld toch ook bij french P?
 
ik pak small BP nu met ong 5 á 10 cm tussen mn handen, vind dat lekkerder voor mn triceps als 30 cm ofzo.
 
Originally posted by zoutzak
ik pak small BP nu met ong 5 á 10 cm tussen mn handen, vind dat lekkerder voor mn triceps als 30 cm ofzo.

helemaal mee eens qua normaal smal bankdrukken maar in de reverse positie is dit een naar moment voor de polsen.
 
Ja zo doe ik dat dus ook, 10 cm tussen mijn handen.
Zal het toch eens wat breder proberen.
Al moet ik zeggen dat ik er met smal opdrukken helemaal geen last van heb?
En dan liggen me handen bijna op mekaar.
 
Originally posted by dandyman


helemaal mee eens qua normaal smal bankdrukken maar in de reverse positie is dit een naar moment voor de polsen.
ik heb het idd niet over de reverse press. die vind ik zoiezo niet fijn. je kan die stang niet fijn aftillen ed.
 
Back
Naar boven