AndroidHealthClinic

Reverze 2012

Bezoekers in dit topic

tunux

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
4.223
Waardering
366
Lengte
1m85
Gaan er nog mensen naar Reverze dit jaar?
dit word m'n eerste feestje in Belgie. Ik ben benieuwd, hoop dat de belgen weten wat feesten is :D.
mooie line up vind ik btw!

Alpha*
Audiofreq
B-Front
Bestien
Brennan Heart
Code Black
Coone
Da Tweekaz
Davoodi
Dr Phunk
Endymion
Evil Activities
Frontliner
Gave
Greg C
Gunz for hire
Hard Driver
Headhunterz
In-Phase
Korsakoff
Mad Dog
Mark with a K
Neophyte
Psyko Punkz
Ruthless
Slim Shore
The Pitcher
The Viper
Toneshifterz
Wasted Penguinz
Wildstylez
Live: Art of Fighters
Live: Demoniak
Live: Transfarmers
Live: Zatox :D
MC: Chucky
MC: DV8
MC: Villain Nederland

Heb er zin in :D
 
Yep ! Weer een paar liters vocht kwijt.
 
Reverze 2011 was een groot pussyfeest.. Zelfs partyraiser draaide als een meisje! Veeeeeeel te commerciele shitzooi, wat zeer jammer is, want dat is niet altijd zo geweest :). Maar ja, nu ben ik ook helemaal hardcore gericht, dus misschien is mijn mening niet de meest opbjectieve :p Maar op hardcore gebied was het zeer zwak en zeer traag, dus, geen Reverze meer voor mij :)
 
Ja voor dikke hardcore heel de avond moet je idd naar reverze :D ! Ik denk dat je wel beter weet :p...
 
Ja tuurlijk weet ik beter :p maar ja, als je dan toch hardcore namen binnen haalt, waarmee je ook wat hardcore volk wilt lokken, moet je ook maar zorgen dat het op iets trekt.. :) Maar we zijn al 3 jaar op rij met 3 bussen die richting Antwerpen rijden, en het hardstyle volk heeft er toch een licht positieve mening over.
 
Eén keer geweest, ****in doolhof man :D

Verder is de line up echt te crap voor woorden dus ga er sowieso niet heen.
 
Ik vind de line-up wel lekker juist.
 
Tsja heb grote gedeelte van die namen al te vaak gezien en de setjes die ze gaan draaien zijn ook vrij voorspelbaar. Vond trouwens het geluid ook vrij slecht en als ik me ergens aan kan ergeren is als het geluid slecht is op een feest.
 
Zou er eerst heen gaan maar iedereen taaide af waarmee ik wou gaan, wel jammer. Had er graag naartoe naartoe gewild.
 
Zou er eerst heen gaan maar iedereen taaide af waarmee ik wou gaan, wel jammer. Had er graag naartoe naartoe gewild.

Neem paar snoepjes mee en ga alleen. Maak je genoeg vrienden daar :D
 
Tsja heb grote gedeelte van die namen al te vaak gezien en de setjes die ze gaan draaien zijn ook vrij voorspelbaar. Vond trouwens het geluid ook vrij slecht en als ik me ergens aan kan ergeren is als het geluid slecht is op een feest.

Ja als t geluid niet optimaal is is t bij voorbaat al k*t. Ook raar dat er niet hard gedraaid wordt, ik zie toch een aantal goede hardcore namen staan. Maarja ligt er natuurlijk ook aan wat je hard vindt.
 
die line up klopt niet helemaal want op reverze site staat dat oa toneshifterz en code black ook live draaien. maar gaat wel een lekker hard feestje worden sowieso
 
Back
Naar boven