Fitness Seller

Reverze 2013

Bezoekers in dit topic

Melonz

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2009
Berichten
4.139
Waardering
312
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hoezo nog geen topic over ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LINE UP

Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8

Regular Tickets : 47€ ex fee
VIP Tickets (SOLD OUT)

http://www.reverze.be/



Best zin in, hopelijk niet teveel 16 jarigen dit jaar :D
 
Hardcore4Life is diezelfde avond in de Maassilo.. vind ik dikker is goedkoper en lekker dichtbij :p
 
Hardcore4Life is diezelfde avond in de Maassilo.. vind ik dikker is goedkoper en lekker dichtbij :p

Zat hier ook aan te denken eerst , jammer dat er niemand meewilde :(
 
heb me ticket al van 3 maand geleden :)

idd, hoop dat er niet weer zoveel kindjes rondlopen, aan de andere kant is het dan wel weer lachen om zo een 16 jarig jongetje de eerste keer strak te zien staan :dance:
 
heb me ticket al van 3 maand geleden :)

idd, hoop dat er niet weer zoveel kindjes rondlopen, aan de andere kant is het dan wel weer lachen om zo een 16 jarig jongetje de eerste keer strak te zien staan :dance:
haha idd :p
OT: Ben ook aanwezig, is maar kwartiertje met de auto :)
 
nog iemand die van plan is om te gaan?
 
Ik ga ook, veel goede verhalen over vorig jaar gehoord!

ben vorig jaar zelf geweest, beste indoor hardstyle/core event voor mij :D
Zijn dit jaar wel dikke core namen, noize suppressor, angerfist, darkraver...
misschien kleine dbb meet houden?
 
Heb me ticket ook al een tijdje...Wel benieuwd of er ditmaal in de Lotto arena een VIP deck is? ???
 
ben vorig jaar zelf geweest, beste indoor hardstyle/core event voor mij :D
Zijn dit jaar wel dikke core namen, noize suppressor, angerfist, darkraver...
misschien kleine dbb meet houden?

Misschien wel leuk idee!
 
ben vorig jaar zelf geweest, beste indoor hardstyle/core event voor mij :DZijn dit jaar wel dikke core namen, noize suppressor, angerfist, darkraver...
misschien kleine dbb meet houden?

Dit zegt dus iedereen die ik erover spreek! :D
Meeten in misschien wel lache ja, als dat gaat lukken.
 
ben vorig jaar zelf geweest, beste indoor hardstyle/core event voor mij :D
Zijn dit jaar wel dikke core namen, noize suppressor, angerfist, darkraver...
misschien kleine dbb meet houden?
In België neem ik aan? Anders ben je waarschijnlijk nog nooit naar Loudness geweest ;).
 
In België neem ik aan? Anders ben je waarschijnlijk nog nooit naar Loudness geweest ;).

ja idd in belgie, is Qlimax trouwens niet het beste indoor in NL?
 
ja idd in belgie, is Qlimax trouwens niet het beste indoor in NL?
Voor de mainstreamers/handjeklappers wel, Loudness is een echt liefhebbersfeest. Alleen maar raw en een perfecte sfeer.
 
Voor de mainstreamers/handjeklappers wel, Loudness is een echt liefhebbersfeest. Alleen maar raw en een perfecte sfeer.

hmm I see, Qlimax heeft wel een epic lichtshow altijd, maar is weinig core. Loudness is dan weer wel wat meer core en minder commercieel denk ik, is altijd betere sfeer
 
hmm I see, Qlimax heeft wel een epic lichtshow altijd, maar is weinig core. Loudness is dan weer wel wat meer core en minder commercieel denk ik, is altijd betere sfeer
Ach, zo'n commercieel feest is ook wel vet op z'n tijd. Qlimax was vorige keer ook heel vet. Je maakt zelf het feestje hè.
 
Vergeet MOH niet!
 
In België neem ik aan? Anders ben je waarschijnlijk nog nooit naar Loudness geweest ;).

Loudness en reverz kan je toch niet met elkaar vergelijken...
 
Back
Naar boven