Fitness Seller

Reverze 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ze controleren niet eens op drugs daar btw, wel op wapens


aan de deur idd niet zo erg, maar op Antwerpen centraal was 2 jaar geleden een EPIC controle.. (vorig jaar niet meer dan 3 wouten gezien :rolleyes:)

annyway, iedereen die uit 'mijn' trein kwam werd naar een aparte kamer geleid, ID laten zien, gegevens werd opgeschreven.
personen die er verdacht uitzagen werden wel degelijk gestript :rolleyes:
 
aan de deur idd niet zo erg, maar op Antwerpen centraal was 2 jaar geleden een EPIC controle.. (vorig jaar niet meer dan 3 wouten gezien :rolleyes:)

annyway, iedereen die uit 'mijn' trein kwam werd naar een aparte kamer geleid, ID laten zien, gegevens werd opgeschreven.
personen die er verdacht uitzagen werden wel degelijk gestript :rolleyes:

haha heb dit ook gezien :D moesten door een colonne agenten met drugshonden en de hele boel :p
 
.
 
Laatst bewerkt:
gatverdamme, om hoelaat was dat? dan probeer ik zeker vroeger te gaan

nouja, dan moet je wel héél vroeg gaan, want ze verwachten natuurlijk de drukte een uur ofzo voordat reverze begint he.. ;)
wij hadden de trein hier iets voor 9uur geloof ik, dus rond 10'en waren we in Centraal..

Hnnnng, weet niet of je met een grote groep gaat, anders kan je je voordoen als ''reiziger'' endan simple as phuck naar een andere uitgang lopen. (srs)

goodluck broseph :thumbs:
 
nouja, dan moet je wel héél vroeg gaan, want ze verwachten natuurlijk de drukte een uur ofzo voordat reverze begint he.. ;)
wij hadden de trein hier iets voor 9uur geloof ik, dus rond 10'en waren we in Centraal..

Hnnnng, weet niet of je met een grote groep gaat, anders kan je je voordoen als ''reiziger'' endan simple as phuck naar een andere uitgang lopen. (srs)

goodluck broseph :thumbs:

oooh no problemo dan bro, wij gaan om 5 al
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
zin in :(
 
hoelaat samenkomen broskis? Isaac is om 22u al O.O
 
.
 
Laatst bewerkt:
Liever vroeg op de avond idd :D
 
vroeg op de avond is saai, en wordt Awkward, i can confirm.
 
Wie zegt dat we vroeg moeten meeten en elkaar daarna niet meer zien? :p hoe awkward is dat:

Hey, ow jij bent van dbb?

Hey jij ook?

Oke leuk.

Nou...daag?

En dan terug hier komen praten over hoe goed het was?
 
vroeg op de avond is saai, en wordt Awkward, i can confirm.

Hmm zit ook wat in

of meeten tijdens coone, heb dan toch een uur niets interessants te doen
 
Back
Naar boven