MuscleMeat

Reverze 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eet ik wel als ik thuiskom :D dikke kebab ervoor en nog een weight gainer shake met melk;;forever BB! :D

Nice, blijf je nuchter? Of drink je een paar pils? Afgelopen week weer voor het eerst gedronken na maanden, redelijk zat was ik. Dacht toen ik thuis kwam dat ik me een pot kwark zou eten. Na 2 happen had ik er genoeg van haha ???

Ben bij reverze aan het twijfelen, of helemaal nuchter, of alleen alcohol. Ben bang dat ik na 3 uur al moe wordt.
 
Nice, blijf je nuchter? Of drink je een paar pils? Afgelopen week weer voor het eerst gedronken na maanden, redelijk zat was ik. Dacht toen ik thuis kwam dat ik me een pot kwark zou eten. Na 2 happen had ik er genoeg van haha ???

Ben bij reverze aan het twijfelen, of helemaal nuchter, of alleen alcohol. Ben bang dat ik na 3 uur al moe wordt.

Ik drink al 4 maand geen druppel dus ik drink enkel redbull (burn in dit geval) en water :D
 
Ja, nuchter is toch wel het beste. Als ik zat ben, kan ik ook niet meer zo hard gaan :D
 
Ja, nuchter is toch wel het beste. Als ik zat ben, kan ik ook niet meer zo hard gaan :D

Drinken + gebruiken levert zwarte gaten in de avond op. En je kan er soms echt afgedraaid uitzien. Heb een vriend van me met NYE letterlijk aan het handje moet houden. Anders liep die weg. :mad:
 
Ja, nuchter is toch wel het beste. Als ik zat ben, kan ik ook niet meer zo hard gaan :D

je mist (imo) ook veel als je bezopen bent...heb je van die zwarte gaten en dan is het weggegooid geld...
 
heb je van die zwarte gaten

En die worden dan, vrolijk ingevuld en aangesterkt door je vrienden en jij denkt van teh**** ??????:D


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik wil wel foto's maken zodat je een collage van je avond hebt? :p

Nuchter as phuck, all the way. cold turkey sinds ik 19 werd :)

laatste keer drinken draaide uit in een Chick kissclosed waar ik nog maar vaag iets van wist, en veel te veel geld uit gegeven aan onnodige dingen :mad:
 
Als ik van wat alcoholische voorzieningen genuttigd ben durf ik ook wel wat sneller te doen, met stappen ben ik daarom ook vaak een saaie k*t :p Op leuke feestjes kan ik compleet uit mijn dak gaan terwijl ik gewoon nuchter ben. Heb al een aantal keer gehad dat er mensen vroegen of ik nog een pilletje over had :D
 
Ik ben niet in :(

Ik wou wel in maar ticketloos en te laat *cry*

had jij 2 jaar terug niet een reverze ticket van me overgekocht? :D
 
Ja. Ik heb een heel verleden vol te laat zijn met ticketjes :p

just like 140% van mijn vriendengroep, daarom zijn we dit jaar maar met 3 :rolleyes:


Tomorrowland is er ook over geschoten door die kloothommels, die nooit eerder dan 2 dagen op voorhand weten of ze nou effectief willen gaan :roflol:
 
just like 140% van mijn vriendengroep, daarom zijn we dit jaar maar met 3 :rolleyes:


Tomorrowland is er ook over geschoten door die kloothommels, die nooit eerder dan 2 dagen op voorhand weten of ze nou effectief willen gaan :roflol:

Dit geld bij mij ook. Ik irriteer me er mateloos aan. Telkens op het laatste moment wilt er toch nog iemand mee en moet ik voor die gene vervoer en kaartjes regelen. Heb me voorgenomen om het dit jaar niet meer te doen :/
 
Dit geld bij mij ook. Ik irriteer me er mateloos aan. Telkens op het laatste moment wilt er toch nog iemand mee en moet ik voor die gene vervoer en kaartjes regelen. Heb me voorgenomen om het dit jaar niet meer te doen :/
Ik regel de tickets en spreek altijd ruim op voorhand af. niet meekomen = toch betalen
 
Gewoon op voorhand betalen hier. Ga echt geen honderden euro's voorschieten maanden van tevoren :p
 
jongensss, heb weer wi-fi op in 4S

in 4 WA-groep

hnnng
 
Nog 8 dagen boys :D
 
Back
Naar boven