MuscleMeat

Reverze 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe werkt dat met die 2 hallen? Moet je de straat over voor na een andere hal of is alles in 1 gebouw? Hoop dat ik de plek vind voor de meet :)

er is een tunnel tussen de 2 gebouwen, heel makkelijk
 
Jullie gaan toch echt niet om 1 u meeten? Dan missen jullie Adaro :D MUST SEE!
 
Jullie gaan toch echt niet om 1 u meeten? Dan missen jullie Adaro :D MUST SEE!

ja zo heeft iedereen wel een DJ die ze echt willen zien denk ik :D en we kunnen meeten en daarna gewoon naar adaro of brennan heart gaan kijken met de groep?
 
ja zo heeft iedereen wel een DJ die ze echt willen zien denk ik :D en we kunnen meeten en daarna gewoon naar adaro of brennan heart gaan kijken met de groep?

Jup, nog 7 dagen :p
 
ja zo heeft iedereen wel een DJ die ze echt willen zien denk ik :D en we kunnen meeten en daarna gewoon naar adaro of brennan heart gaan kijken met de groep?

INN!! Wat zeggen jullie tegen jullie vrienden? Jow.. ik ga even meeten met internetguys van DBB?
Ik niet, denk dat ik er gewoon een tussen uit sneak en ga zeggen dat ik ben plassen en drankje ga halen:P

Inb4 uur plassen
 
INN!! Wat zeggen jullie tegen jullie vrienden? Jow.. ik ga even meeten met internetguys van DBB?
Ik niet, denk dat ik er gewoon een tussen uit sneak en ga zeggen dat ik ben plassen en drankje ga halen:P

Inb4 uur plassen

Ik zeg gewoon dat ik effe naar andere vrienden ga :p
 
De mijne gaat nie eens mee :p maar weet het wel :p
 
met een paar vrienden :p

ah okay, omdat je zei: 'de mijne gaat niet eens mee' :dunno:

heb er zin in broski's!

dus,



meet om 1u aan de ingang van het sportpaleis

Melonz zal een roze-zwart flugel petje dragen zodat je hem makkelijk kan herkennen :rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De anderen hebben allemaal net een haircut gehad
 
wordt mooi

ik zal fungeren als vuurtoren met de flugelpet(no homo) zodat de dbb-matrozen veilig aan land kunnen komen op de dbb-plaats
 
nu hopen dat flugel geen gratis petjes uitdeelt daar
 
Back
Naar boven