AndroidHealthClinic

Aankondiging REVERZE 2014: The Guardians of Time

Bezoekers in dit topic

wat een epic feest :cool:

Was net te laat voor de 12 uur meeting ivm parkeren, heb volgens mij ook niemand gezien.

liep iemand toevallig met body en fitshop tasje? :P
 
Geweldig feest! Jammer dat de meet door die organisatie niet echt goed is verlopen :(
 
Geweldig feest! Jammer dat de meet door die organisatie niet echt goed is verlopen :(

Vond ik ook wel jammer :( Nuja een volgende keer hé ;)
Reverze volgend jaar zal er wss niet meer inzitten voor mij, gaat dan nog eens zoveel duurder zijn (ipv 54 zal 't wss al 58 euro zijn, en da betaal ik nie ze) ..
 
lotto was aan het begin dicht toch ofso?

Rond de tijd van de meet waren de doorgangen tussen sport en lotto inderdaad afgesloten.. vraag me niet waarom.. misschien om de drukte bij coone ofzo?
 
Rond de tijd van de meet waren de doorgangen tussen sport en lotto inderdaad afgesloten.. vraag me niet waarom.. misschien om de drukte bij coone ofzo?

had et nog aan een beveiliger gevraagd, maar die wou niks zeggen.
 
wat ik echt extreem irritant vond... zijn die retards die constant: heeeee hoooo zitten te schreeuwen..
 
wat ik echt extreem irritant vond... zijn die retards die constant: heeeee hoooo zitten te schreeuwen..

typisch belgie haha

heb trouwens dat "hee-hoo" maar 1x gehoord over heel de nacht in lotto(na half 2)
 
typisch belgie haha

heb trouwens dat "hee-hoo" maar 1x gehoord over heel de nacht in lotto(na half 2)



Sportpaleis constant.. start trouwens net filmpje van lotto en hoor gelijk heeeee hoooo
 
in het lotto arena bij de bar stonden tering veel lamstralen die om half 2 al stront bezopen waren, die kerels liepen constant met bier te smijten, ****ing irritant
 
in het lotto arena bij de bar stonden tering veel lamstralen die om half 2 al stront bezopen waren, die kerels liepen constant met bier te smijten, ****ing irritant
Hoe kunde nu dronken zijn op reverze? er stond echt niets sterks op de kaart, het sterkste was bacardi geloof ik .. En idd, hoeveel drankskes ik op me gevoeld heb zaterdag - zondag, nie te doen!
 
Hoe kunde nu dronken zijn op reverze? er stond echt niets sterks op de kaart, het sterkste was bacardi geloof ik .. En idd, hoeveel drankskes ik op me gevoeld heb zaterdag - zondag, nie te doen!

desperados komt toch best hard aan
 
Heb geen enkel drankje op me gehad, voordeel van lekker te hakken op de tribune haha :D :D
 
Weet niet of ik het al gevraagd had, maar liep iemand van hier met een B&F tasje rond?
 
Back
Naar boven