MuscleMeat

Reverze 2016 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jul 2015
Berichten
1.519
Waardering
749
Goeiemiddag DBB'ers,

Vanavond nog leden die aanwezig zullen zijn op Reverze in het Sportpaleis in Antwerpen?

Belooft een feestje te worden!

Voor de leden die gaan: have fun!!!

Grtz
 
Reverze was top!

Het hele VIP gebeuren wordt wel jaar na jaar commerciëler, denk dat 30% van het volk ondertussen 'VIP' komt. Binnen paar jaar is het grootste deel VIP en je merkt ook dat jaar na jaar de service op het VIP deck minder en minder wordt.

Dat terzijde was het een toffe nacht!
 
Moest een leuk feest worden, helaas een drankje teveel op wat zich uitte in extreme brutaliteit. Paar koppers weggegeven daarzo en vervolgens eruit gezet, was wel mooi
 
Reverze was top!

Het hele VIP gebeuren wordt wel jaar na jaar commerciëler, denk dat 30% van het volk ondertussen 'VIP' komt. Binnen paar jaar is het grootste deel VIP en je merkt ook dat jaar na jaar de service op het VIP deck minder en minder wordt.

Dat terzijde was het een toffe nacht!
Was wel goed dat ze dit jaar geen 10 euro (waarvan 5 euro waarborg) vroegen voor de VIP lockers maar enkel de 5 euro waarborg...

Vip was inderdaad veel groter om duidelijk meer VIP-tickets te verkopen... maar was goed feestje :dance:
 
Was wel goed dat ze dit jaar geen 10 euro (waarvan 5 euro waarborg) vroegen voor de VIP lockers maar enkel de 5 euro waarborg...

Vip was inderdaad veel groter om duidelijk meer VIP-tickets te verkopen... maar was goed feestje :dance:
In 2008 (ja ik word oud) gingen we voor het eerst, het vip gebeuren was kleiner en meer vip gevoel. Bij binnenkomen kreeg je een gadget en fles bubbels. Hospitality center was volledig ingericht voor vips en parkeren Kon op vip parking. We gaan bijna elk jaar en merken het heel goed dat het vip gebeuren achteruit gaat.

Je kon zelf toen dj's spotten op vip deck.

Dat terzijde was het wel goed feestje.
 
In 2008 (ja ik word oud) gingen we voor het eerst, het vip gebeuren was kleiner en meer vip gevoel. Bij binnenkomen kreeg je een gadget en fles bubbels. Hospitality center was volledig ingericht voor vips en parkeren Kon op vip parking. We gaan bijna elk jaar en merken het heel goed dat het vip gebeuren achteruit gaat.

Je kon zelf toen dj's spotten op vip deck.

Dat terzijde was het wel goed feestje.
Hey de DJ's liepen er ook nog rond hoor dit jaar :D Mark with a K, Coone, MC Chucky, Hard Driver, Pat B,... mensen die met me mee waren hebben er foto's meegemaakt :p

Wat je verder zegt klopt helemaal, ik weet niet wanneer ik de 1ste keer juist ben geweest (2009?) maar ga sinds dan ook elk jaar en er verandert toch elk jaar wel wat...zelf een jaar geweten dat er in de Lotto arena geen VIP deck was :roflol: prijs wel duurder dan het jaar ervoor natuurlijk :rolleyes:
 
Back
Naar boven