MuscleMeat

review samsung u600 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een samsung u600. Heb er 399 euro voor betaald aangezien ze in Belgie niet zo van die abonnementacties of whatever hebben. Veel geld kwijt maar ik ben er niet ongelukkig mee. Mijn oude gsm was een Sony Ericsson T630 met plastieken brolknopjes die na het hevige smsen al lekker veel kraakten. Ook de joystick werkte niet meer goed mee en de vga camera is zo goed als nutteloos. Tijd voor een nieuwe gsm dus.
Mijn verhaal:


Het eerste wat me opviel is het ongelooflijk strak design. Ik dacht eerst dat hij te licht ging zijn van kleur door de welbekende google fototjes die het echte design van dit juweeltje hopeloos tot een verkeerde indruk laten lijden. De kleur is echter heerlijk donkerblauw en de rand naast het scherm lekker zwart.
Ook lijkt het alsof de toetsen op het keypad niet goed indrukbaar zijn door het doorlopend design maar mispak je niet. Dit zijn klassetoetsen!!! Ik heb zo het gevoel dat ik eeuwig zal kunnen smsen zonder ooit gekraak te horen zoals mijn oude SE T630. Wat een keypad !!! De 4 touh-sensitive buttons zijn echt lekker om mee te werken. Veel mensen zullen misschien klagen over dat de toetsen net iets te gevoelig zijn maar ik vind van niet. Mensen drukken liever niet te hard dan wel hard. Het stoort totaal niet, maar ... misschien toch die ene knop. Jawel, als je rechtshandig bent dan heb je wel de neiging om je duim wat te laten rusten op de gsm zelf, ook al leg je hem op de ronde knop in het midden. Het is een gewoontje die je best afleert als je deze gsm gebruikt. Want voor je het weet heb je de "neerleggen-toets" toch mee en zit je terug uit je menu. Beetje wennen dus en misschien een klein minpuntje.

Heb ik al verteld hoe lekker deze gsm is? Als GSMs geil kunnen zijn dan is dit dus zeker de allergeilste GSM van het moment !! De afwerking is van topniveau. De gaten voor de oplader, oortjes, datakabel en micro SD kaartje zijn beiden mooi afgedekt door een klein maar stevig en vooral knap gemonteerd afdekstukje zodat je GSM in alle omstandigheden "dicht" is. Jawel, geen gaten waarin stof kan kruipen of de zachte wandstreling doorbroken wordt door diepere dalen. Het kleine stukje zal je ook niet kwijtraken. Neenee, geen zorgen met deze GSM !!! :D

Wat zit er dan achter het design van deze ultra dunne superdesignhebbende GSM?
Op het eerste zicht lijkt het wel alsof hij niet eens een camera heeft. Maar opnieuw heb je het fout. Je blijft nieuwe dingen ontdekken met deze gsm. Je eerste keer, je slide hem open ... hij werkt eerst wat tegen, maar werkt vanaf de 2de cm gewillig mee. Hij weet dat je hem in zijn macht hebt. Soepel en met 1 beweging, het lijkt wel alsof hij zitten oefenen heeft om toch die perfecte slide geleid door jouw handen te verheerlijken. Geen wiebelend keyboard die er gammelend vanonder schuift, nee souplesse, je had niet minder verwacht. Het witte licht stroomt over de toetsen. In het donker lijkt hij al helemaal "af". De 2 bovenste touchscreenbuttons lijken de speelse ogen van een krachtig jachtluipaard, jij krachtpatser. De wit opstralende toetsen tonen de mannelijkheid van jouw witte vloed van vruchtbare zaden. Jawel het is een GSM, een Geile Sexy Machine die de mannelijkheid en de klasse van elke man een duwtje in de rug heeft. Met deze GSM maak je je geen zorgen over "is ie wel perfect genoeg?" Weg met die onzekerheid. Slechts een glimp van jouw Samsung doet alle GSM's in de bus verbleken van jaloezie. Snel zal de vreemdelingenmuziek achteraan in de bus uitgaan als ook maar 1 weerspiegeling van jouw GSM te zien is. Want daar is je bang&olufsen geluid. Je hoeft het niet eens aan te zetten. Want jouw GSM geniet in stilte. De aanwezigheid alleen is al genoeg voor een triomf van overwinning!!
Je schuift hem open en de nietsvermoedende vrouwtjes komen in directe omgeving terecht van een sterke 3.2 MP camera met flits en autofocus. Jawel je hebt niet meer nodig in deze omgeving. Ze dachten dat ze veilig waren maar dan kennen ze het innerlijke van deze GSM nog niet !! Een jachtluipaard lijkt lief maar onderschat de kracht en snelheid niet als zijn innerlijke gevoelens naar buiten komen. Hetzelfde gebeurd met jouw camera !! Maar de ogen zijn op jou gericht, bedwing je dus :D
Ook in de donkere steegjes of de duistere bosjes ben JIJ de verlichting die eenieder meisje in je directe omgeving verlangt van jou. Met een simpele druk voor 2 seconden op de "ik-zet-je-luider" of "ik-zet-je-stiller" toets (tevens gewenst op sommige vrouwen maar helaas ...) ontvlamt jouw flash van de camera zicht tot een betere kwaliteitszaklantaarn. Je dacht dat die flikkermyselfbrightgaygsms de meisjes zouden afpakken in het donker maar ... opnieuw, heb je het mis !! Jouw samsung u600 is een overtreffing en zal ze verlichten naar plaatsen waar er nog geen licht heeft geschenen !!

En tuurlijk zit iedereen op je kap van: wat een gsm heb je toch man: zo dun, dat is voor ectomorfe mensies zeker?Kan je er nog mee bellen? haha samsung, je kan zeker je themes niet veranderen haha wat een (sjit-ik-ben-jaloers) gsm, en touch screen buttons omg kan je nog niet hard genoeg duwen dan haaaha ....

Probeer het vooral niet uit te leggen waarom jij deze gsm hebt !!! Je hoeft niemand te overtuigen!! Moest hij overtuigt geraken zou hij alleen maar concurrentie vormen als hij zich in jouw buurt bevind. Met deze GSM wil je voorlopig geen concurrentie !! Alleen jij mag heersen in je omgeving !!! Een jachtluipaard laat niemand, behalve lekkere meisjes zomaar in zijn buurt !!! Jouw gsm heeft geen i-wanna-be-exclusive theme nodig. Hij is het al !!!! Jouw GSM hoeft zijn innerlijke kracht niet te tonen, dat zal hij wel doen op de momenten dat het nodig is. Jouw GSM straalt al kracht uit, die moet je niet laten vallen om krachtig te laten lijken !!!

Nix is perfect en ook een jachtluipaard niet. Door zijn enorme kracht en inspanningsvermogen voor een prestatie vergeet hij wel eens iets dat misschien toch beter had gekunt. Misschien had hij beter achter dat andere hert kunnen lopen ipv direct voor een volbloede schone te gaan. Zo ook is deze samsung u600 niet perfect. Soms grijpt hij net dat ietsje te hoog. Om deze gsm zo slank te houden moest namelijk de radio antenne vastgemaakt worden aan het connectortje van de oordopjes. Het is zeer klein maar paste dus net niet in de GSM wat toch wel jammer is aangezien je dan geen muziek kan beluisteren via de radio. Je kan de radio alleen via je oortjes OF luidsprekers beluisteren als de oortjes (dus ook antenne) is aangesloten. Een ander schoonheidsfoutje is dat je eerst het lettertype op normaal moet stellen als je de smstoon enzo wilt kunnen veranderen. Aangeraden is alles op trillen zetten alhoewel je hem dan niet altijd hoort of ziet trillen als hij naast je licht. Een jachtluipaard is namelijk altijd STIL !!
Een jachtluipaard ziet alles steeds scherp en groot en dit kan ook met deze GSM, Zelfs als je een telefoonnummer intypt op het hoofdscherm zullen er in de wildste kleuren letters tevoorschijn komen op het hoog grafische scherm. Hij blijft dus ook goed voor mensen die en dagje ouder zijn. De lettergrootte kan ook vergroot worden en staat standaard al redelijk groot voor smsjes te sturen !! Altijd haarscherp met deze gsm dus ... voor de ouwe snoepers onder de lezers.

+ geluidskwaliteit
+ een van de best afgewerkte designs ooit in de gsmwereld
+ dun en slank en licht maar toch ook geschikt voor dikke mensen
+ straalt klasse en mannelijkheid uit
+ Samsung, want ik ben het waard !!
+ keypad zal nooit kraken en er zullen nooit vuiltjes tussenkomen
+ ook nooit vuiltjes in andere mogelijke "gaten" behalve misschien de luidspreker maar dat hangt van jezelf af
+ 3.2 MP camera van goede kwaliteit met flash en autofocus !!!
+ ook zeer geschikt voor mensen met minder goede ogen
+ groot, mooi en prachtig grafisch scherm.
+ prachtige kleurgeving, elk hoofdmenutje heeft zn eigen kleur

- als je naar de cameramodus wilt duurt dit 1-2 seconden. Een jachtluipaard wacht niet !!!
- eerst lettertype op normaal zetten alvorens smstoon te veranderen enzo
- oordopjes altijd aansluiten als je naar de radio wilt luisteren via oordopjes of luidsprekers
- de emoticons zijn mega bescheten. de :D lijkt wel een chinees zonder ogen met een 8-hoekig hoofd en een to big gaysmile. Wtf doen 6 verschillende ween-emoticons erin? en waarom lijkt het tongetje :P op een chinees die zijn eten uitspuwt en er van walgt? Probeert samsung grip te krijgen op de emo-depressive community met the most ugliest emoticons i've ever seen? Big up yourself Samsung wat stelt dit voor? No offense maar heeft een blinde dit getekend ofwa?
- Nu snap ik ook wrm het menu in cameramodus verticaal staat. Omdat de foto's ook zo moeten genomen worden anders moet je ze op de PC nog draaien. Handig was ook geweest om een gratis freeware programma te leveren waarmee je snel foto's kon draaien zonder kwaliteitsverlies of zie ik dat nu verkeerd? Photoshop opstarten duurt namelijk lang
- Smsjes kan je NIET overzetten naar de PC als ze langer zijn dan 1 smsje wat ze dus vaak zijn !! Indien iemand een programma weet waarmee je lange smsjes wel kan overzetten naar pc, let me know !!!!
- als je een sms typt is er enorm veel witruimte tussen de regels. Kan je dit instellen? als ik het lettertype verklein dan blijft de tussenruimte veel te veel. Iemand een idee?
 
heej smurfo ga eens solliciteren bij een belwinkel en laat ze dit revieuw zien
 
heej smurfo ga eens solliciteren bij een belwinkel en laat ze dit revieuw zien

morgn begin ik bij volvo :D in 2-ploegen :( maar ik hoop dat ik snel mag doorschakelen naar de nacht want dat vroeg opstaan is nix voor mij !!!
 
morgn begin ik bij volvo :D in 2-ploegen :( maar ik hoop dat ik snel mag doorschakelen naar de nacht want dat vroeg opstaan is nix voor mij !!!

volvo bestaat dat nog ??? waar ligt die fabriek dan??
 
volvo bestaat dat nog ??? waar ligt die fabriek dan??

in Gent (Belgie) :D daar heb je tevens volvo cars, volvo trucks, volvo parts en nog wat kleinere afdelingen. Kga bij cars :D
Elke dag 12 km fietsen :( Ik zie er nu al tegenop. Krijg altijd kontpijn!!! Maar als ik in de nacht terechtkom kijk ik weer positief vooruit. Lekker betaald :D maar eigenlijk hoop ik nog steeds euro-millions te winnen :D
 
Ik mis alleen de foto's nog,smurfo?

Steek je zoveel tijd in je post en dan geen pic's...:p
 
de camera is ingebouwd dus ik kan er helaas geen pics van maken, tenzij ik nu ook nog een digitaal fototoestel koop ... niet dus :D Maar hier zie je alle kantjes op grote kwaliteit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn na dat verhaal verwachtte ik toch dat er op zn minst 2 tieten aan zaten
 
Wel fijn apparaatje,kerel.

Strakke vormgeving en lekker klein...topding!
 
in Gent (Belgie) :D daar heb je tevens volvo cars, volvo trucks, volvo parts en nog wat kleinere afdelingen. Kga bij cars :D
Elke dag 12 km fietsen :( Ik zie er nu al tegenop. Krijg altijd kontpijn!!! Maar als ik in de nacht terechtkom kijk ik weer positief vooruit. Lekker betaald :D maar eigenlijk hoop ik nog steeds euro-millions te winnen :D

aha ik wist niet dat dat in gent zat ach 12 km moet je maar denken is goede cardio vooral als het waait en regent;)
 
Mooie phone kerel.

Ik heb nu een paar dagen deze in mijn bezig, bevalt ook prima!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven