Fitness Seller

Review van een gevonden trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jorrit

Novice
Lid geworden
22 sep 2021
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
95kg
Vetpercentage
25%
Hierbij een schema wat ik online vond. Ik hoor graag wat jullie denken en wat jullie opvalt in dit schema. Alhoewel ik persoonlijke de volgorde in deze dagen wat zou omgooien, zie ik wel potentieel.
Wat zouden jullie voor de donderdag i.p.v. abs? Met abs sluit ik altijd af, en doe het nooit als een hoofdonderdeel van oefeningen..
1632387788987.png
 
Hoevaak ga je pw, baseer jou schema daarop.
Ga je 4x pw dan zou ik alle spieren 2x doen ipv 1.

UP focus chest incline / rug dikte
LB
UP focus chest flat / rug breedte
LB

Train je al je spieren 2x pw met 4 dagen trainen.
 
Hoevaak ga je pw, baseer jou schema daarop.
Ga je 4x pw dan zou ik alle spieren 2x doen ipv 1.

UP focus chest incline / rug dikte
LB
UP focus chest flat / rug breedte
LB

Train je al je spieren 2x pw met 4 dagen trainen.
Bedankt voor je antwoord! Ik zit alleen met schouders. Hoe en waar ik die erin moet plaatsen.. Tips? En hoe sta jij tegenover machine press? Ik wil graag proberen of ik op die manier kan overloaden omdat ik op bench vaak geen spotter heb.
 
Bedankt voor je antwoord! Ik zit alleen met schouders. Hoe en waar ik die erin moet plaatsen.. Tips? En hoe sta jij tegenover machine press? Ik wil graag proberen of ik op die manier kan overloaden omdat ik op bench vaak geen spotter heb.
Schouders pak je secundair mee op UP dag als je het schema pakt.
Kunt bij op UP dag1 1 oefening 3 sets db press/military press etc. En op UP dag 2 meer nadruk leggen op de achterkant van de schouder, face pull / shrugs / rear delt fly etc.
Schouders is een kleine spier en zou hier echt niet 1 dag aan spenderen. Alle spieren 2x pw trainen boek je echt verweg snelst resultaat!

Welke oefening je doet voor schouders is eigen keus waar jij jezelf prettig bij voelt. Of je nu db press/ military press zit of staand / smith machine doet maakt allemaal niets uit.
 
Schouders pak je secundair mee op UP dag als je het schema pakt.
Kunt bij op UP dag1 1 oefening 3 sets db press/military press etc. En op UP dag 2 meer nadruk leggen op de achterkant van de schouder, face pull / shrugs / rear delt fly etc.
Schouders is een kleine spier en zou hier echt niet 1 dag aan spenderen. Alle spieren 2x pw trainen boek je echt verweg snelst resultaat!

Welke oefening je doet voor schouders is eigen keus waar jij jezelf prettig bij voelt. Of je nu db press/ military press zit of staand / smith machine doet maakt allemaal niets uit.
1632395864800.png


Dit is een schema wat ik heb gemaakt voor vandaag. Waar de focus ligt op flat chest en voorkant schouders. Ik kan nog 1 setje toevoegen maar het hoeft niet. Heb je nog een op of aanmerking?
 
Bekijk bijlage 537384

Dit is een schema wat ik heb gemaakt voor vandaag. Waar de focus ligt op flat chest en voorkant schouders. Ik kan nog 1 setje toevoegen maar het hoeft niet. Heb je nog een op of aanmerking?
Zo zou ik het persoonlijk doen op UB dag 1 en UB dag 2 eigenlijk identiek misschien schouders anders en alleen dan alles andersom beginnen met rug -> borst

Alles 3 sets 8/12 reps;

Chest
Flat bench
Incline machine / incline db

Schouder
Db press / military press
Side raises

Rug
Lat pull down
Bb row

Bicep/tricep superset
Ez skull -> ez curl
Rope extensions -> rope hammer curl

Goed te doen in 60min
 
Zo zou ik het persoonlijk doen op UB dag 1 en UB dag 2 eigenlijk identiek misschien schouders anders en alleen dan alles andersom beginnen met rug -> borst

Alles 3 sets 8/12 reps;

Chest
Flat bench
Incline machine / incline db

Schouder
Db press / military press
Side raises

Rug
Lat pull down
Bb row

Bicep/tricep superset
Ez skull -> ez curl
Rope extensions -> rope hammer curl

Goed te doen in 60min
Hey, ik wil je echt bedanken voor je reacties. Ik ben je echt dankbaar voor het delen van je ideeën! Ik heb hier UB1 en 2 gemaakt met al je adviezen erin. Ik denk dat het zo goed is!
1632398684314.png
 
  • Like
Waarderingen: ak
Hey, ik wil je echt bedanken voor je reacties. Ik ben je echt dankbaar voor het delen van je ideeën! Ik heb hier UB1 en 2 gemaakt met al je adviezen erin. Ik denk dat het zo goed is!
Bekijk bijlage 537390
Zou persoonlijk 2 oefeningen voor rug doen net zoals je er 2 voor borst doet. Als de trainings duur echt teveel uitloopt kan je ook alles 2 sets doen ipv 3. Meer is echt absoluut niet beter wat veel mensen denken, gaat om de kwaliteit en maximaal gaan. En train je via zon schema pak je alles 2x de week, met andere woorden 2x zoveel gains 🤙
 
Zou persoonlijk 2 oefeningen voor rug doen net zoals je er 2 voor borst doet. Als de trainings duur echt teveel uitloopt kan je ook alles 2 sets doen ipv 3. Meer is echt absoluut niet beter wat veel mensen denken, gaat om de kwaliteit en maximaal gaan. En train je via zon schema pak je alles 2x de week, met andere woorden 2x zoveel gains 🤙
2 oefeningen voor rug is genoeg ?
stemmetje in mijn hoofd zegt altijd dat kan nooit genoeg zijn .
 
Back
Naar boven