AndroidHealthClinic

Reviews op Trustpilot over Body & Fitshop worden gearchiveerd!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MEMOLY

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 feb 2014
Berichten
496
Waardering
22
Lengte
1m80
Massa
70kg
Beste Dbb,

ik kon het niet laten en ben geneigd om dit mee te delen...

ik heb enkele weken geleden een review geplaatst op Trustpilot en deze werd in eerste instantie goedgekeurd (wat ook heel normaal is uiteindelijk).

Mijn kritiek ging over een label dat niet klopte (Pure Acai Poeder). Een korte samenvatting over dit had ik ook hier op het forum gemaakt, zie link hieronder:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196-post8959958/#post8959958

Een aantal weken geleden heb ik een gelijkaardig kritiek dus op Trustpilot gezet en deze werd enkele dagen geleden gearchiveerd; ze lieten mij weten of ik een ordernummer heb. In mijn eigen had ik zo iets van: een product met vervalste label ga ik toch niet bestellen in godsake?!

Hun eerste mail was als volgt:

Beste,

Bedankt voor je email.

We vroegen je 4 maart via email of je je aanschaf bij body en fitshop kon bevestigen met documentatie. Zoals ook in die email beschreven zouden wij de beoordeling archiveren mochten wij binnen 7 dagen geen correcte documentatie ontvangen.

Daar de 7 dagen nu om zijn hebben wij de beoordeling gearchiveerd en die conversatei van 4 maart afgesloten.

Mocht je alsnog bewijs van je aanschaf bij body en fitshop kunnen opsturen dan zien wij dit graag tegemoet.


Ik reageerde hierop:

Geachte,

ik heb daar geen bewijs voor nodig, de foutieve voedingswaarden staat op hun website (Body&Fit) en ik heb een duidelijk uitleg eraan toegevoegd dat hun voedingswaarden daadwerkelijk niet kloppen!

Omdat ik weet dat ik deze waarden niet kloppen heb ik dat product nooit besteld, ik vind dat de mensen dat mogen weten, daarom mijn review!

Gelieve mijn review terug online te zetten.

Ik heb wel al eens besteld bij Body & Fitshop maar niet het product dat ik opgenoemd heb.

Waarom zou ik dat kopen als ik weet dat er gesjoemeld wordt?!

Met vriendelijke groeten


Als laatst kreeg ik de volgende mails:

Beste.

Het order nummer is om te verifieren dat er een aanschaf is gedaan bij bodyenfitshop.

Daar je zelf al aangegeven hebt niets bij Bodyenfitshop.nl gekocht te hebben is je beoordeling nu gearchiveerd.

Mocht je eigenlijk wel iets bij Bodyenfitshop gekocht hebben dan zien wij het bewijs van aanschaf daarvan tegemoet.

+ deze nog...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WTF! Trustpilot wordt precies gesponsord door die bedriegers!

Naamloos.jpg
 
Waar staat dat ze hen sponsoren dan?
 
djees, is dit liedje nu nog steeds op de radio
 
Je kan ook overdrijven.
 
Hun stellen een voorwaarde dat je aankoopbewijs moet hebben. Dat heb je niet en daarom plaatsen ze het niet. Heeft toch niks met een band met b&f te maken? Jij voldoet gewoon niet aan hun voorwaarden.
 
ik had er ook een review geplaatst, kreeg de vraag om aankoop formulier te posten en ik had er nog een dat geldig was, mijn review staat er dus gewoon nog...
 
Niet meer dan logisch toch..
 
Denk dat ze ook niet meer zooo objectief zijn.
Met mijn review heb ik ALLES ingevuld waar ze om vroegen, heb werd gedeactieveerd en ze vroegen mij om ordernummer, nadat ze dat kregen vroegen ze dat ik mijn review aanpas zodat het meer om service gaat i.p.v. product.....beetje aangepast, daarna hebben ze het wel online gezet.
 
Klopt inderdaad, om nep reviews te voorkomen hebben ze dit soort regels. Is eigenlijk alleen maar goed want het beschermt partijen tegen imagoschade.

Punt is dat hun reviews betrekking hebben op de service van de winkel, niet zozeer de producten (alhoewel ze ook net product reviews gelanceerd hebben). Als ze foutieve informatie op de site tonen dan lijkt een review plaatsen niet echt de oplossing natuurlijk.
 
Klopt inderdaad, om nep reviews te voorkomen hebben ze dit soort regels. Is eigenlijk alleen maar goed want het beschermt partijen tegen imagoschade.

Punt is dat hun reviews betrekking hebben op de service van de winkel, niet zozeer de producten (alhoewel ze ook net product reviews gelanceerd hebben). Als ze foutieve informatie op de site tonen dan lijkt een review plaatsen niet echt de oplossing natuurlijk.

Nee? Hoe wil je die oplichters dan "aanpakken"?
Ik vind het goed dat mensen de moeite nemen hun verhaal te doen over B&F.
B&F plaatst zelf al jaren reviews op alle review sites onder valse namen. Dus waarom zou een ieder ander dan niet mogen doen..
 
Zie dat ze weer goede reviews plaatsen om hun imago op te krikken
 
Back
Naar boven