XXL Nutrition

Reviews Webwinkels

Bezoekers in dit topic

fred00

Novice
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m78
Hallo allemaal,

Wij van Body & Power zijn op zoek naar sporters die een aankoop hebben gedaan bij de onderstaande shops en wij willen hun verzoeken om een review in te vullen op onze webpagina over deze shop of deze nu goed of slecht is maakt niet uit als ze maar eerlijk zijn!

Op deze manier willen wij sporters helpen om een goede keus te maken bij welke shop ze het beste hun aankopen kunnen doen.

Body & Fit Shop...
XXL Nutrition
Bodylab
eiwitten.nl
Nutriplaza.nl
Plaats hier je review http://www.bodyenpower.nl/shopreviews

We hopen dat er veel sporters aan meewerken om zo een goed beeld te krijgen waar je nu het beste je aankopen kunt doen.

Veel shops hebben hun eigen review gelegenheid op hun eigen homepage maar wij willen proberen om een onafhankelijk platform daar voor te ontwikkelen waar de shops geen invloed op hebben zoals het verwijderen van negatieve reviews !

Nog niet alle shops staan in de lijst maar deze komen zeer binnenkort ook op onze pagina!

we hopen op jullie medewerking want jouw review kan andere sporters helpen de juiste keuze te maken!
 
Wat een originaliteit weer. Konden ze nou echt niets beters verzinnen dan BODY & ......???
 
In de artikelen verwijzen alle links naar producten door naar de Body & Fitshop. Hoezo onafhankelijk? Deze site is gewoon een spin-off van de Body & Fitshop, zo lijkt het...
 
Het zijn gewoon allemaal de zelfde producten met uitzondering de naam van de onlineshop.
Of dacht je dat voor ieder shopje een fabriek staat te draaien.
Trouwens bij sommige producten heb ik heel hard mijn twijfels of ze wel echt zijn !
Bij de reviews merk je vaak dat het enkel tussen de oren zit ;)
trouwens welke ONAFHANKELIJKE laboratorium test deze no name producten ?
 
Ik vind de site maar lelijk en oogt niet professioneel... niemand gata hier een review achterlaten. Body & Fit heeft prima service, acties en levering overigens. Op dat betreft kun je ze eigenlijk niet afrekenen.
 
Laatst bewerkt:
Uitgaande van de kwaliteit van de website, heb ik hier weinig vertrouwen in..
Overigens hoort B&F er zeker NIET meer tussen en hoort XXL gewoon boven aan..
 
Body en shitmeuk
 
>< waste of time ?
 
slap verhaal dit zeg!

Ik mis een aantal supplementen webshops en ik zie vooralsnog alleen maar reclame voor... dat spreekt voor zich.

Leuk geprobeerd B&F
 
"Wij van body & Power"
LOL
 
Back
Naar boven